Wikiplayer

sâmbătă, 15 februarie 2014

Mai mult roz









48 de comentarii:

  1. Superbe pozele
    Ultima...zici ca e tablou

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a placut buchetelul asta tare mult si trebuia sa pastrez amintirea lui in imagini.

      Ștergere
  2. Sunt asa de frumoase...... m-am topit de dragul lor!
    pupici, weekend fain!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur, ca ti-au placut, Minnie ! Acum deja s-au deschis, ca niste margarete ...
      Seara frumoasa si o duminica reusita !

      Ștergere
  3. O excursie pe munte? :) Foarte frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Excursie ? Nuuu, e buchetul meu de ziua indragostitilor. Si florile sunt dintr-o livada vis-a-vis de spalatoria auto :)

      Ștergere
  4. Jestem zachwycona Twoimi kwiatami i zdjęciami. Pozdrawiam i buziak.
    Sunt încântat cu flori și fotografiile dvs.. Îi salut și sărut.

    RăspundețiȘtergere
  5. Dani,eu nu am mai vazut florile astea.Cum se cheama?Sunt frumoase si valoroase,daca ti- au fost oferite de sot.O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt boboci de anemone salbatice, Flori. Stie el, ce-mi place :)
      Seara placuta, draga mea !

      Ștergere
  6. minunate flori ! splendide fotografii ! felicitări !

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumos gestul sotului, superbe florile, dar maiestria fotografului iese in evidenta de la prima pana la ultima fotografie.M-ai imbolnavit cu detaliile. O seara frumoasa si o duminica minunata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Vasile ! Am eu asa o slabiciune pentru detaliu, in poze si nu numai :) Duminica frumoasa si o saptamana buna !

      Ștergere
  8. Dani, mie imi pareau lalele micute, am vazut un soi aici, dar parca nu ...bine c-ai spus ce sunt! Poze superbe cu care deja ne-ai obisnuit... Sa fii iubita mereu, draga mea! Duminica cum iti place sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Seamana a lalele in stadiul de boboc, dar sunt mult mai micute si cand se deschid par mai degraba minuscule margarete roz cu mijlocul violet. Multumesc, Maria ! O duminica linistita si insorita, draga mea !

      Ștergere
  9. Helas I can't read where you are writing about the translator does not work. But I love the flowers you are showing Dani. Beautiful catched with the camera.
    Have a great sunday.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I changed the translator recently, I'm sorry that it doesn't work for you, Marijke ...
      Glad you liked the photos ! Thank you, my friend ! Wishing you a beautiful sunday and a good week ahead !

      Ștergere
  10. Frumoase ..verisoarele lalelelor........

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai degraba se inrudesc cu spanzul si cu floarea-pastelui :) Dar in pozele mele intr-adevar seamana a mici lalelele :) Merci de vizita, Gina !

      Ștergere
  11. Fotografia a patra mi-a spus ce flori sunt, pana acolo n-am ghicit:) Ce frumoase sunt si ce fericiti voi, cei care aveti asa ceva sub ochi! O dumineca splendida!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum e de mers la plimbare pe drumuri de tara si de cules anemone. Dar am vazut deja si trei maci infloriti ... Multumesc, Adriana ! E o duminica minunata :) Sper ca si tu te bucuri azi de soare :)

      Ștergere
  12. Frumoase flori şi frumoase fotografii! O zi minunată îţi urez!

    RăspundețiȘtergere
  13. Vai ce frumoase sunt! Si ce romantic este sotul tau!
    Toate cele bune, Dani!
    P.S.: Am savurat si placinta cu urzici zilele trecute! Super! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si lui ii plac florile :) Iar un buchet de anemone e tot ce poate fi mai frumos in luna lui Februarie. Ma bucur, ca ti-au placut si zau, ca as vrea sa gusti placintica :) O saptamana buna, Vulpito !

      Ștergere
  14. Minunate anemone!Nu am mai vazut cu astfel de flori.Probabil sunt un soi de pe taramul sudic si mai bland , unde locuiesti tu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt anemonele ce cresc prin livezi si pe marginea drumurilor. Au culori variate, de la cel mai palid roz, aproape alb, pana la rosu intens. Am adus cateva anemone rosii in gradina acum cativa ani, dar nu s-au inmultit. Le place mai mult pe pajiste decat in stratul de flori ...

      Ștergere
  15. Superbe!
    Sunt lalele botanice?
    De unde le ai? Din grădină sau de la magazin?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt anemone salbatice, Ioana, stiintific se cheama Anemone pavonina. Poate-s mai greu de recunoscut, fiindca aici nu si-au deschis petalele si nu se vede mijlocul caracteristic al florii.
      Am si in gradina cateva, dar nu le place si se imputineaza an de an. Asa ca mai bine le admir in natura :)

      Ștergere
    2. Mersi de răspuns, Dani.
      Am văzut apoi că scrisesei de anemone, dar m-am grăbit să comentez încântată de buchetul roz :)
      Am și eu anemone, dar nu sălbatice și deja văd că au apărut primii boboci de flori la una movalie.

      Ștergere
    3. Cele de cultura sunt mult mai robuste, dar tot atat de frumoase :) Si isi pastreaza mai mult inflorescentele. Mie nu mi-a rasarit nici una din multii bulbi plantati, ceva gresesc, dar n-am dibuit ce ...

      Ștergere
    4. Eu știu că se recomandă să ții bulbișorii peste noapte în apă și apoi să îi plantezi. Poate e vorba de umezeală care nu a fost destulă. Încearcă și așa și udă cât mai mult zona lor măcar în primul an.
      Eu observa acum (anul 2) la ai mei că trimit niște brațe precum căpșunii, care se prind în pământ, așa că mai scot stolonii ăștia că nu-mi doresc numai anemone oricât de drăguțe ar fi ele :)
      Astea sălbatice mi se pare că au o delicatețe pe care cele de cultură nu o au.

      Ștergere
    5. Ramane pe toamna viitoare. O sa-mi amintesc sfaturile tale. Cu umezeala e mai greu si daca ma gandesc, doar in glastre am vazut crescand anemone de cultura ... Poate imi reuseste pasienta pentru o alta primavara. Mi-ar place enorm, sa am anemone albastre-indigo :) Merci, Ioana !

      Ștergere
  16. Superbe ! Anemonele, florile apărute din lacrimile vărsate de Afrodita la moartea lui Adonis, cel pe care l-a iubit din toată inima ei de zeiță.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din lacrimile ei anemone, din sangele lui trandafiri :) E plina mitologia de povesti despre plante :)

      Ștergere
    2. Dar cât de frumoase sunt ! Și mitologia și plantele ! :)

      Ștergere
  17. Cresc pe marginea drumului? Doamne, cum de nu le-am vazut niciodata pina acum?!!!
    Ce delicate sint!!! Si ce frumoasa e si povestea lor! Nici pe asta nu o stiam! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In Grecia sunt cele mai obisnuite flori salbatice de primavara, cum sunt ghioceii si viorelele in Romania :) Se mai zice, ca au numele de anemone, fiindca infloresc atunci cand bate vantul ... Ma bucur, ca ti-am facut cunostinta cu ele, Amedeya !

      Ștergere
    2. PS - Anemos inseamna vant in limba greaca.

      Ștergere
    3. Nici asta nu am stiut: ca infloresc cind bate vintul! Intrebare: mai e vreo bucatica de pamint in gradina neplantata? Ma gindesc ca terenul nu e chiar mare si ma minunez cind de bine sint potrivite toate si cum apar ele pe rind pe rind. Ca sa nu mai spun cit sint de multe!

      Ștergere
    4. Nici eu n-am stiut, pana n-am invatat limba greaca :)
      Raspuns : mai sunt petece neplantate in gradina :) Mereu se schimba cate ceva, periodic apar noutati, unele plante isi schimba locul, altele se lasa biruite de conditiile vitrege. Nu tot ce planuiesc se realizeaza, dar imi place continua schimbare si invat mereu lucruri noi despre gradina mea. Terenul e minuscul, doar o fasie de pamant in jurul casei. De multe ori vad gradinile altora si ma gandesc, ca a mea e o gluma, dar ma bucur de ce am si o iubesc asa cum e.

      Ștergere
  18. Am deschis articolul intrebandu-ma cum se numesc aceste minunatii? Am citit in comentarii ca sunt anemone. Superbe! Anul acesta imi voi planta si eu in gradina anemone De Caen si de-abia astept sa le vad inflorite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt foarte frumoase toate anemonele :) Cele de Caen sunt mai viguroase si au flori mai mari. Eu mi-as dori si niste anemone japoneze ...

      Ștergere