Wikiplayer

luni, 23 iunie 2014

Intr-un tarziu

Ieri a fost prima zi de mers la mare ...
In nici un an, de cand sunt eu in Grecia, n-am facut prima baie atat de tarziu, in preajma solstitiului de vara. Am plecat cu capul in nori, fara aparatul foto, asa ca nu va pot arata valurile de anghinare salbatice inflorite de pe marginea drumului ... nici cardul de flamingo ce-si cauta cina in apele lacurilor si canalelor din spatele dunelor.

29 de comentarii:

1. Nici la noi nu s-a prea aratat soarele.Bine ca va veni si vara,chiar daca e mai tarziu.Eu plec la Felix si nu ma afecteaza ploaia.Sper sa nu uit aparatul foto,ca e tare greu,fara.Numai bine!

1. Ne multumim si-asa :) Petrecere placuta la Felix , Flori !

2. Si apa marii era calduta?
    Si eu speram sa mergem de cateva ori la vreun parc acvatic sau piscina inainte de a merge in vacanta.
    Foarte rece "vara" de anul acesta.

1. Nu foarte calda, Simona ... desi am fost la o plaja cu apa putin adanca. Copii mai mult s-au jucat in nisip, decat s-au balacit. La piscina nu prea-mi place mie, mezinul in schimb de-abia asteapta :)
      Sa vedem ce ne mai rezerva " vara " asta ...

3. eh, si uite asa am ajuns eu sa imi doresc telefon care face poze :)), ca sufar cumplit cand nu am camera la mine si vad ceva frumos. pe de alta parte, vremea asta e taaare ciudata, din ce in ce mai ciudata...

1. Eu imi doresc o lentila noua la aparat :) Apropo de vreme, stau si ma gandesc, daca o fi bine ca am programat concediul in Septembrie ... anul asta nu stii la ce sa te astepti ...

4. Si aici vremea este capricioasa, ploi si iar ploi, mi-a facut praf toate florile, noroc ca am apucat sa le fac poze. Este bine ca ai programat concediul in septembrie, de multe ori este mai cald si mai placut, cu soare mai bland dar totusi puternic. Eu, de 22 de ani mi-am luat concediu de la 20 august si prind si septembrie, este si mai putin aglomerat pe unde ma duc. Singurul inconvenient este ziua mai scurta si diminetile si serile mai racoroase. Pup, Dana B.

1. De obicei e perfect in Septembrie, dar anul asta nu stiu la ce sa ma astept ... Aici a stat ploaia dupa ce s-au scuturat trandafirii. Legea lui Murphy :) Toate cele bune, Danuta !

5. adevarat, Dani! nu am facut nicio plaja inca, este prima data in atatia ani...si nu putini :)))
    zau, aveam 2 luni de plaja alta data!

1. Poimaine se prognozeaza 40 de grade Celsius si vineri iar ne pandeste o ploaie. Una calda, una rece :) Las' ca recuperezi tu, de-acum o sa mergi la plaja cu Eva :)

2. Inca nu am inceput, parca mi e teama, o sa incercam peste cateva zile!

6. Pacat ca nu putem vedea acele minunatii dar mai mergi tu si altadata si ne arati atunci! Dupa cum au scris cititoarele tale mai sus si la noi vremea e tare capricioasa, nu poti conta pe ea. Mai am putin si "ma mut" vremelnic pe Valea Ariesului. Pana atunci, poate merg undeva pe aici, pe aproape.

1. Asa mi se pare, ca vara asta n-o sa mergem prea des la plaja. Dar o sa incerc sa nu mai uit aparatul foto :) Petrecere placuta, oriunde ai merge !

7. Lasa Dani ca si la noi e la fel de frig... cel putin pe la Brasov! Dar gradina arata minunat...nu le putem avea pe toate.

1. La tine intr-adevar plantele arata sanatoase. La mine e epidemie de micoze ... n-am reusit sa le tin in frau. Nu le putem avea pe toate, da ...

8. mă bucur pentru tine că te-ai bucurat de o baie la mare...
    mi-ar fi plăcut să văd cârdul de flamingo - sunt minunaţi !
    şi la noi este un început de vară cam ciudat: când plouă este tare frig, brusc; iar cân apare soarele, începe şi vântul şi usucă tot!
    cu drag, îţi doresc multă sănătate!

1. Sper sa mai intalnim flamingo vara asta, poate chiar si pelicani :) Am hotarat sa nu ma mai necajesc cu vremea asta si ma gandesc deja la lucrarile de toamna. Oricum nu pot schimba nimic. Merci de vizita, Mary !

9. Mai bine mai tarziu decat niciodata! Te invidiez pentru baia facuta..si mie mi-e dor de mare :)

10. Dacă și acolo e rece, noi ce să mai zicem.... Abia am zis ”Doamne-ajută!” că a apărut soarele și s-a făcut cald, duminică. Luni noapte a plouat iar zdravăn, iar acum e frig și bate vântul... :(

Da' mie tot mi-e dor de mare. ☺
    Numai bine, Dani !

1. S-a normalizat situatia :) Am trecut la tinuta de canicula :) Dar la mare de doua saptamani n-am mai fost ...

2. Așa e, s-a normalizat. Acum e caniculă și la noi, de vreo două zile.
      Numai bine, Dani ! ♥

3. O saptamana frumoasa, Zina ! Imediat vin sa citesc paginile de jurnal din urma :)

11. Beautiful photo of the ocean. It must have been a wonderful day at the beach.
    Jody

1. The first day on the beach in 2014 :) Thank you for the visit !

12. Vreme nebuna, repet aproape obsesiv cuvintele astea, cum altfel sa spun.
    Ma bucur pentru voi, se anunta (totusi) doua luni de seceta, sa vedem cum o sa fie.