duminică, 1 noiembrie 2015

De toamna


Macese lucioase. Margele aninate in tufele de pe marginea drumului.
Daruri, ofrande si podoabe ale unui anotimp armonios.

Ziua e inca bine si cald. 
Noaptea e racoare si dis-de-dimineata ferestrele se voaleaza usor.
  
Ma bucur ca schimbarile se intampla aproape pe nesimtite.


Ieri m-am trezit in zori, am deschis usa de la balcon de-o palma si-apoi m-am intors in pat si-am ascultat concertul din livada de peste drum. 
Ar trebui sa fac asta mai des.  

Cateodata e suficient ca ziua sa inceapa asa, ca sa fie plina de liniste.



15 comentarii:

  1. Vitamine pe ramuri :) Miroase a ceai de măceșe...Duminică liniștită, Dani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vitamine si frumusete la un loc :) Duminica frumoasa, Gy !

      Ștergere
  2. Ma bucur mult pentru tine, imaginile sunt asa de frumoase cum ne-ai obisnuit intotdeauna.
    Noi am avut parte ieri de o zi coplesitoare, plina de tristete si revolta si durere...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am eu niste fixuri fotografice si macesele sunt si ele incluse :)
      Imi pare rau ca ati avut o zi proasta, Mihaela. Dar nu te descuraja, e si asta in program. Vin sa citesc ce s-a intamplat.

      Ștergere
    2. Am inteles ce s-a intamplat. Da, revolta si neputinta ...

      Ștergere
  3. Ce frumoase sunt macesele impodobite cu roua!
    Eu le folosesc la ceai, au multa vitC.
    Si la noi livada de peste drum e prilej de bucurie, liniste si relaxare.
    O duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu erau foarte rosii, mai mult caramizii. Pretioase :) Rareori am ocazia sa le fotografiez inrourate ...
      Livada vecinului e ca o complectare a gradinii. Suntem norocosi ca stam la marginea orasului.
      Seara placuta, Luiza !

      Ștergere
  4. ma gandeam sa fabric ceva din macese anul acesta, din pacate nu am avut timp si au trecut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am facut din coarne. Acum astept portocalele :)

      Ștergere
  5. E bine ca la voi inca mai e cald si mai aveti culori ...la noi se simte ca suntem in ultima luna de iarna, deja a dat frigul- azi dimineata erau -3.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deja temperaturi negative ? M-am dezobisnuit de frig, dar daca e sa fie, macar sa aveti parte de un Craciun alb. Noi ne rugam de vreme frumoasa, ca sa se culeaga maslinele. Deocamdata e cum nu se poate mai bine.

      Ștergere
  6. Am adunat si noi macese, ma incearca o tentatie de vin de macese.

    RăspundețiȘtergere
  7. macesele sunt mereu decorative; imi plac intr-un buchet cu frunze de toamna si ramuri cu porumbe violacee

    e buna si pasta de macese, acum a disparut din magazine dar cu ani in urma se gasea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am cules niciodata porumbe de pus in vaza, dar e o idee buna. Sunt foarte decorative.
      Pasta de macese mi-am adus anul asta din tara, chiar ma gandeam ca ii vine randul sa o pun pe masa la micul dejun. Dar nu deschid borcanul, pana nu fac paine proaspata :) Eventual o paine cu nuci ...

      Ștergere