Wikiplayer

miercuri, 11 mai 2016

De aproape


Inca o pledoarie pentru frumusetea trandafirilor  :

Aloha, de un roz argintat, incredibil de luminos, Frenesie cu iris mov, inca un boboc de Alchemist, Rose de Rescht, cu zeci de petale de matase si Graham Thomas, singurul meu Austin.




 " It is the time you have spent on your rose that makes her so important. " 
Antoine De Saint-Exupery

28 de comentarii:

  1. Eu nu am petrecut timp cultivand trandafiri(din pacate), dar petrec timp admirandu-i si petrec cu placere timp cultivandu-mi prieteniile. De aceea, atat rozele cat si prietenii sunt foarte importanti, bine zice Saint-Exupery!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i tarziu sa pui un trandafir intr-o glastra pe balcon. Daca faci inceputul, pe urma nu te mai opresti :)
      Multumesc pentru prietenia ta virtuala, Mihaela !!!

      Ștergere
  2. Cat de frumos!!!! Uaua!! Dau un regat pentru florile tale!!!! SUPERB!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. As putea exclama la fel apropo de buchetele tale :) Multumesc mult, Ioana !!!

      Ștergere
  3. Nu stiu cu ce aparat faci pozele, dar cateodata am impresia ca ma uit la niste tablouri. Dar cel mai mare merit il are totusi fotograful! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pozele le fac cu un aparat Canon, si zau daca stiu ce model e, dar il am de cativa ani buni. Uneori reusesc sa prind farame de frumusete :) Merci, Marc !!!

      Ștergere
  4. Una mai frumoasa ca alta! Parca simt mirosul lui Graham Thomas! Am vazut de curand o multime de flori (la Stuttgart), asa ca in curand vi le arat si voua. Intre timp, am mai dezvaluit si cate un colt de gradina chinezeasca...Sunt altfel gradinile lor. Gradina ta, prin varietate, culoare si, sigur, parfum, e un colt de rai insa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toti cei din pozele de mai sus sunt parfumati :)
      O sa vin sa vad gradinile chinezesti si florile nemtilor, bineinteles. Ma bucur, cand subliniezi " amanuntele verzi " ale calatoriilor tale, Adriana !

      Ștergere
    2. Intotdeauna, atunci cand exista, ele fac parte dintre obiectivele mele, Dani!

      Ștergere
    3. Eu chiar imi construiesc calatoriile in jurul lor :)

      Ștergere
    4. Uneori si eu :) La Shanghai, de ex., cele doua prioritati au fost gradinile clasice si orasele pe apa.

      Ștergere
  5. Foarte frumosi !!! Si ce bucurie sa ii vad la tine deja infloriti. Chiar imi era dor de Graham Thomas.De abea astept sa infloreasca si la mine.Aici acum incep sa se deschida bujorii, mai ce un pic pana la trandafiri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mine infloresc de-a valma. Am si doi boboci de bujori intredeschisi si poate mai incolo mai apar cativa, ce sunt deocamdata in stadiul de " nasturei ". Lor nu le-a mers grozav in primavara asta.
      Graham Thomas se face tot mai frumos pe masura ce se maturizeaza. Doar ca florile se scutura repejor ...

      Ștergere
  6. ca de obicei la tine mă pot bucura de frumuseţea minunatelor flori ce îţi populează grădina dar mai ales aflu şi cum se numeşte fiecare...
    ce pot să spun este că şi la mine a înflorit trandafirul galben-portocaliu, atât de frumos cum nu mă aşteptam la vremea zbuciumată de pe la noi...
    cu drag, îţi doresc zile minunate 1

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur, ca ai deja trandafiri, draga mea japoneza ! Sa iti infloreasca bogat si indelung ! Toate cele bune !

      Ștergere
  7. Your roses and Iris are gorgeous! Your picture captures the silvery pink of Aloha perfectly.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aloha has such beautiful flowers and I am so pleased she is happy after I changed here place. And the irises are getting better every year :) Thank you, dear Sweetbay !

      Ștergere
  8. Minunate poze! Ador trandafirii portocalii, iar acesta al tau, din ultima poza, e atat de perfect... <3
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Graham Thomas e mai degraba galben, dar cand se deschide are o nuanta aurie, cu mijlocul de culoare mai inchisa. E un trandafir cu o floare perfecta :)
      Cred ca i-ar place si in clima ta :)

      Ștergere
  9. Ah, ce frumos spunea D.Anghel: ”Miresme dulci de flori mă-mbată și mă alintă gânduri blânde .../
    Ce iertător și bun ți-e gândul, în preajma florilor plăpânde!”. Versurile lui (”În grădină”) se potrivesc de minune cu grădina ta, fericito! ☺

    Zile senine, Dani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un poet de o mare sensibilitate. A scris atat de frumos despre flori ...
      Multumesc, Zina !

      Ștergere
  10. deja arata superb gradina, bravos!

    RăspundețiȘtergere