Wikiplayer

miercuri, 28 septembrie 2016

Flashback


Poze de acum doua zile. 
Pe malul lacului, in ultimul weekend de Septembrie.

Soare, apa, platani inca verzi, trestii inflorite, cactusi si leandri.
Apropo de leandri, stiati ca in greceste li se zice dafini amari  ?





23 de comentarii:

  1. Buna dimineata, imagini minunate asa cum ne-ai obisnuit.
    O toamna linistita cu roade bogate si lumina calda sa ai.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna dimineata, Vasile !
      Cum se cunoaste ca te scoli devreme :) Intotdeauna comentezi la ore matinale. O zi buna si spor in tot ce ti-ai propus !

      Ștergere
  2. Draga mea, parca ai adunat toata linistea lumii in fotografiile acestea. Sunt superbe, ma cheama si pe mine la lac. Ma uitam sa vad florile leandrului, dar nu e vremea lor. Cred. Nu stiam ca li se spune dafini amari, multumesc. Am auzit doar o vorba ca ar fi toxice frunzele si nu am verficat-o :) Dar sunt foarte frumosi, i-am admirat in Grecia pe marginile drumurilor, mult mai mari decat la noi si foarte infloriti. Era luna mai, atunci

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liniste, daaa ... si incredere si speranta. Dupa o plimbare acolo, in " balconul " din capul lacului, toamna e mai usor de traversat :)
      Lenadrii nu sunt infloriti. Mai incolo vine vremea lor, acum au doar lastari noi.Toata planta e toxica, nu doar frunzele. Chiar si fumul din ramurile arse poate provoca probleme serioase.CU toate astea, creste pe toate drumurile :)

      Ștergere
  3. distractie placuta, draga mea, mi-am incantat si eu sufletul cu nuferi in acest weekend!

    RăspundețiȘtergere
  4. Un loc în care agavele și leandrii cresc așa, de capul lor... Ce frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Agavele si leandrii nu sunt rontaite de capre :) Caprele erau ceva mai jos pe costisa, nu se vad in poza.

      Ștergere
    2. Da, da! Unele înțeapă și celelalte sunt toxice... Deștepte, caprele! ☺

      Ștergere
  5. cred ca asa arata si se simte pacea si impacarea in egala masura...
    imi place atat de mult drumul acela catre "nicaieri" :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu eram in Nirvana :) Dupa o masa buna si doua pahare de vin Malagusia, ma simteam ca plutesc printre platani.
      Drumul chiar duce spre nicaieri, initial e asfalt, apoi pietris apoi devine o poteca pe malul apei si probabil ca se termina langa o mica plaja nisipoasa.

      Ștergere
  6. Natura este splendidă oriunde, în Grecia însă se întrece pe sine.Toamnă lungă și frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E doar altfel decat in Romania, Marta :) Multumesc ! Iti urez si eu sa ai parte de o toamna frumoasa !

      Ștergere
  7. Am tresărit... ultimul weekend din septembrie?
    Da, nici nu mi-am dat seama. :(

    Faine pozele și muzica.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, se schimba luna in curand si nici n-am apucat sa constientizam ...
      Ma bucur ca iti plac, pozele si muzica :)

      Ștergere
  8. plăcut şi odihnitor weekend ! cât de frumoase sunt toate fotografiile !
    îţi doresc, cu drag, multă sănătate !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rareori ne suprapunem toti din familie, ca sa programam o excursie in weekend. De data asta am reusit :) Merci, Mary ! Toate cele bune, draga mea !

      Ștergere
  9. Ce frumoase imagini! Locuri atât de faine, numai bune pentru plimbare și relaxare.
    O seară frumoasă! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Numai timp sa avem, Alex :) Eu iti urez un Octombrie cat mai reusit !

      Ștergere
  10. Minunata agava! Mi-am amintit cat ma supara sa vad cum unii isi incearca abilitatile de scriere pe frunzele lor...
    E deja aproape mijlocul lui octombrie...Fug pentru cateva zile la munte, sa mai prind rugina toamnei...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De mult n-am mai vazut frunze scrise de agave si sper sa nu am ocazia in viitorul apropiat. E un obicei la fel de barbar ca si scrijelitul copacilor ...
      Drum bun si zile frumoase la munte, Adriana, cu spor la plantat in gradina !

      Ștergere