Wikiplayer

duminică, 26 martie 2017

Mai de-aproape


Tot Lady Banks  :









31 de comentarii:

  1. Este un vis . Cand vii acas terog sa-mi aducu cateva crengute . Poate am noroc sa mai traiesc ,pana cand infloreste. Sa aveti o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa-mi amintesti mai la vara. Trandafirul asta l-am cumparat impreuna, cand ne intorceam de la lac, atunci cand am luat si lamaiul, iti mai amintesti ?
      Seara placuta si o saptamana buna !

      Ștergere
  2. Buna seara. Detaliile fac diferenta. E mai mult decat o minunatie e ceva de vis. Trandafirii sunt cu adevarat flori deosebite si-si merita locul in topul clasamentului. O noua saptamana cu spor si inspiratie sa ai.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna seara, Vasile ! In realitate e mai frumos decat in poze :) Nu mi-au reusit cum mi-am dorit dar n-am avut timp sa repet sedinta foto.
      O saptamana buna si spor la treaba !

      Ștergere
  3. Este asa de feumoasa! O adevarata lady! 😅

    Seara faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Domnul Banks a fost foarte generos, nu-i asa ? :) Seara placuta, Ella !

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Cand o sa ai gradina, sunt sigura ca o sa plantezi si ceva trandafiri agatatori :)

      Ștergere
  5. Superb, minunat, frumos, nemaipomenit ! Am inceput saptamana bine. :)
    Saptamana frumoasa si tie, draga mea Dani !

    RăspundețiȘtergere
  6. Trandafir flori frumos și are flori frumoase. Toate cele bune si trimit un sarut.

    RăspundețiȘtergere
  7. Răspunsuri
    1. Soiul asta nu, dar exista unul alb foarte asemanator parfumat.

      Ștergere
  8. Este o splendoare, iar tu esti regina trandafirilor.

    RăspundețiȘtergere
  9. Doamneee, nu-mi spune că ți-au și înflorit trandafirii! Ce frumusețe!

    Zi frumoasă, Dani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta e primul, dar deja se vad boboci peste tot. In doua saptamani o sa fie o explozie de flori :)
      Zi frumoasa si tie, Zina !

      Ștergere
  10. vezi,aveam dreptate, uite ce minunatii parfumate ai in gradina :*
    de vis! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai parfumate sunt narcisele decat trandafirul asta :) Dar infloreste glicina si acum chiar ca se " simte " gradina de dupa colt :)

      Ștergere
  11. What a party it must be to have a beautiful rose in flower like you have.
    I am a little bit jelaouse ( positive ofcorse).
    Have a wonderful day Dani.
    Rosehugs Marijke

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. She is gorgeous and I am so happy to have here. Thank you, dear Marijke !
      Rosehugs from me, too ! :)

      Ștergere
  12. O cascada de flori galbene, superbe si parfumate. Multa frumusete si armonie e la tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca e ca o cascada :) Care in curand o sa-si scuture picaturile.

      Ștergere
  13. este un vis, o minunatie sa poti admira zilnic asa ceva!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este, Coco ! Unul din motivele pentru care mi-am dorit gradina.

      Ștergere