Wikiplayer

luni, 15 ianuarie 2018

La plimbare


Azi o sa-mi fiti tovarasi de drum. Intai mergem spre partea sudica a insulitei, lasand in urma casele inghesuite una in alta. Apoi intram pe drumul de pamant, drept in laguna. Mergem sper Sud cat ne tin puterile, pana incepe sa se lase inserarea. Linistea e sparta doar de vocile pasarilor. Pescarusi, lisite, cormorani, batlani si un stol de flamingo. Plus niste norisori de tantari pe ici pe colo. Drumul, cerul, apa si pasarile. Atat.














29 de comentarii:

  1. multumim de frumoasa plimbare, Dani!
    excelenta fotografia cu mugurasul acela, ma apropie de primavara :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mugurele frunzei de smochin ? :) Sunt printre primele frunze care apar aici si au o culoare extraordinara. Nu ma plictisesc niciodata sa le privesc :)
      Ma bucur ca ti-a placut, Coco !

      Ștergere
  2. Mie mi-a placut barca aceea albastra ... o culoare atat de specifica Greciei! O saptamana frumoasa îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Retraiesc clipele, care le-am petrecut atunci cand ma duceam la clinica sa fac fizioterapie. Poze foarte frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-as teleporta, zau! Mereu e cu bucurie si tihna, si plimbarea si navigarea pe blog.
      Zile frumoase!

      Ștergere
    2. Ma insotiti macar cu gandul :)
      Toate cele bune, Mihaela !

      Ștergere
  4. ce fruct e in varful batzului? smochina? Are o culoare minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, smochina :) Din cele salbatice, cu coaja violeta. Dupa ce am pozat-o a cazut jos :)

      Ștergere
  5. Ce deosebite imagini! Nu stiam ca smochinele salbatice au asa o culoare frumoasa!
    Multumesc de plimbare, draga Dani! O saptamana frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exista multe soiuri de smochine. Astea violete sunt tare fotogenice :)
      Ma bucur ca ti-a placut plimbarea ! O saptamana buna, Suzana !

      Ștergere
  6. Plimbarile pe malul marii imi sunt tare dragi. Oua de lisita ? Presupun ca nu difera mult de cele de gaina :)
    Toate cele bune, Luiza !

    RăspundețiȘtergere
  7. interesante instantanee ! mulţumesc frumos pentru călătorie ! mi-a plăcut !
    o seară cât mai liniştită îţi doresc !
    pupic !

    RăspundețiȘtergere
  8. Cat de frumos arata totul! Multumesc pentru plimbare, Dani! :)


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am pozat eu ce mi s-a parut mai frumos :) Eu multumesc de companie !

      Ștergere
  9. Beautiful nature and such lovely birds!
    Great captures dear Dani!
    Where is this place?
    So beautiful scenery!
    Sorry i went to an other post for comment!
    Have a happy day!
    Dimi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Είναι η λιμνοθάλασσα Αιτωλικού :) Η συνηθισμένη μου μεσημεριανή βόλτα. Όταν δεν έχω χρόνο να φωτογραφίσω τα λουλούδια του κήπου, τραβάω άλλες ομορφιές.
      Καλή υπόλοιπη εβδομάδα, Ντίμη !

      Ștergere
  10. Ce plimbare plăcută! Dar... țânțari? De pe acum?...

    Numai bine, dragă Dani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tantari, da :) Aici e tara lor :) Doar ca acum sunt ceva mai amortiti si scapam ieftin. Weekend placut, Zina !

      Ștergere
  11. A fost cu mare plăcere că am mers cu tine și am admirat tot ce ai arătat. Mulțumesc pentru el, felicitări și sărutări.

    RăspundețiȘtergere
  12. Wonderful photos! It is a nice place.
    Good weekend!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Tania ! It is a lovely place indeed 😊
      Have a nice week, my friend !

      Ștergere
  13. Multumesc pentru plimbare, pupici!

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu multumesc penru tovarasie ! Te imbratisez !

    RăspundețiȘtergere