Wikiplayer

vineri, 13 ianuarie 2012

Cochilie


... pe o piatra asortata , o cochilie spiralata ...



37 de comentarii:

  1. Który, któremu "ukradł" kolory :-). Pozdrawiam
    Cine, care a "furat" :-) culori. Al tău.

    RăspundețiȘtergere
  2. cochilia are o simetrie minunata si se armonizeaza cu textura si culorile pietrei

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E ca o podoaba ... iar umbrele ierburilor din jur intra si ele in joc ...

      Ștergere
  3. Immagini affascinanti!
    Un bacio ed un sorriso!
    Ciao cara amica Luci@

    RăspundețiȘtergere
  4. Very good picture....i like this.

    greetings from Holland, Joop

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Joop, thank you, glad you liked the pictures !
      Greetings and wishes for a great weekend !

      Ștergere
  5. cum gasesti tu minunatiile astea ? superb !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Coco, avem o colectie de scoici si melci si altele asemanatoare, poate imi fac timp, sa le etalez si sa le trag in poza. Amintiri ...

      Ștergere
  6. frumoasa poezioara, superba imagine!

    RăspundețiȘtergere
  7. Wonderfull photo's Dani.
    Have a lovely weekend
    Marijke

    RăspundețiȘtergere
  8. Bună DANI!
    Superbe imagini!
    Un weekend excelent!
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Elena, multumesc !
      Imediat trec sa vad ce-i de nou pe la tine.
      O simbata-duminica reusita !

      Ștergere
  9. Sunt frumoase, de efect. Îmi plac gusturile tale.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Max, imi plac lucrurile simple. Cochilia si-a gasit locul intr-o barcuta dintr-o coaja de cacao, in salon ... Multumesc !

      Ștergere
  10. Tare-mi plac fotografiile.Ti-am spus eu,de cate ori vin la tine,vad ceva frumos.Te pup si iti doresc un week-end linistit.

    RăspundețiȘtergere
  11. Se potriveste de minune rima :)
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  12. Frumos!!!Sa ne arati scoicile si melcii:)))O seara placuta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Numai sa-mi fac timp, sa le pozez ... in primavara, cind e ziua mai lunga.
      Weekend frumos, Manuela !

      Ștergere
  13. texturi diferite...culori contrastante...
    excelenta compozitie...

    RăspundețiȘtergere
  14. Salut. Cand gasesti acele carti postale si actele din timpul ocupatiei austro-ungare, te rog sa ma contactezi; uite numarul meu de telefon: 0742.897.699. Este foarte probabil sa achitizionez de la tine cateva piese care imi lipsesc din colectie. Toate bune!

    RăspundețiȘtergere
  15. http://www.youtube.com/watch?v=Y-UTyll58Ko&feature=related

    Mi-ai dăruit un zambet, multumesc, sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si tu mie, Cammely ! Multumesc si iti urez un sfirsit de saptamina, asa cum ti-l doresti !

      Ștergere
  16. Presimt o superba colectie de cochilii si bivalve, abia astept sa ne-o impartasesti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pina acum, nu ma gindisem, sa le fotografiez. Cu prima ocazie ...

      Ștergere