Wikiplayer

luni, 16 septembrie 2013

Zece zile

Zece zile pline de soare, mare si vant la inceput de Septembrie ... singura lor legatura cu gradina e, ca au contribuit la niste hotarari de schimbare in rest au fost zile de vacanta, pline, rotunde, perfecte, asa cum visam sa fie.
   Am fost in Cicladele Mici, in Koufonisia , intre Naxos si Amorgos. O insula mititica pe care o strabati in cateva ore cu piciorul, cu un singur sat si o salba de plaje cu nisipuri de aur pe toata coasta sudica. De mare nu va scriu nimic, va las sa vedeti fotografiile.
   N-am avut masina, am mers pe jos si cu barca, am mancat peste si carne de capra, am baut rachiu cu miere si lichior de chitra si am aprofundat studiul constelatiilor pe cerul noptii. Poate doar pe varful muntilor am mai vazut un cer atat de plin de stele ...

De-acum, bine-ai venit, toamna  !

42 de comentarii:

1. Superbe locuri ai vazut! :)
    Sa ai o seara placuta!

2. Vorbesti de peste si carne de capra si imi pui o poza cu o caracatita...pai e corect? :)
    Superbe poze. Sunt cateva care merg ca wallpaper prin decembrie-ianuarie, cand e iarna in putere.
    Imi place mult combinatia ab-albastru, iar cand aceasta combinatie este scaldata de soare...

1. Am mancat si caracatita, fii fara grija Simona :) A iesit o macaronada de zile mari.
      Wallpaper ... daaaa, dar parca tot nu-i deajuns ... imi vine sa sap gradina si sa fac o piscina cu apa de mare in jurul casei ...
      Alb-albastru inseamna Grecia :) Si niciunde nu-i mai pregnant contrastul celor doua culori decat in insulele din mijlocul marii Egee ...

3. Hi Dani,

that looks like you had a true dream vacation! You showed one more time how beautiful Greece is. I will never get tired seeing the white houses, painted with blue accents and the vast blue sky. Just magical!
    Christina

1. It was a great vacation indeed :) Greece is full of magical places and we are so lucky to live here . Thank you for your nice comment, Christina !!!

4. Дани, здравствуйте! Мы скучали без Вас! Очень рады за Вас, рады за ваш прекрасный отдых на море. Синие и голубые фото - это Греция и море. Запах моря! Vangelis - Ask The Mountains спасибо!

1. Tatiana, multumesc mult !!!
      Ma bucur, ca ai simtit soarele si marea, ma bucur, ca muzica lui Vanghelis te-a purtat macar virtual intr-o lume alb-albastra :) Toate cele bune !!!

5. Frumos, draga Dani :) Si la voi cand incepe scoala?
    Cactus din acela am si eu, il tin in dormitor.
    Bine ca te-ai intors si ca scrii iar !

1. Scoala a inceput exact la o zi dupa ce ne-am intors acasa :) Sigur am fost ultimii cu copii de varsta scolara ce haladuiam pe insula ...
      Apropo de cactusi, cred ca ar fi singurele plante ce s-ar preta la o plantatie acolo, pe pamantul arid si uscat. In unele curti parasite cresteau niste cactusi enormi cu fructe comestibile din genul Opuntia :)
      Merci de primire ! E placut sa stii, ca prietenii te viziteaza :)

6. Fromase pozele,frumos si peisaju,frumoase si cadrele si vad ca ai si un aparat care chiar te ajuta!Frumoasa vacanta!

1. Multumesc, Adriana ! Suntem doi pasionati de fotografie :) Aveam si o camera subacvatica, dar ne-a facut figura si ne-a lasat balta dupa prima zi, cateva zile dupa ce a iesit din garantie :)

7. Ce vacanta la superlativ ati avut.Parca a fost prea multa liniste si frumusete.Acum ne asteapta toamna cu ale ei.Seara buna!

1. A fost minunat, daaaa :) Acum ne luptam sa ne pastram echilibrul in sarabanda zilnica ... Dar toamna tot frumoasa-i si sper sa mai avem parte de clipe de relaxare !
      Multumesc si iti urez si eu o seara linistita !

8. Bine-ai venit acasă Dani!

Acum ne vom bucura iar de postările tale. Fie ca amintirile plăcute din această vacanță să-ți mai încarce bateriile multă vreme de-acum încolo.

Vă admir pentru că vă străduiți să vă trăiți viața cât mai frumos nelăsând timpul să se scurgă pe lângă voi.

1. Tu reusesti mereu sa imi scrii un mesaj cald si prietenos, Ilinca :) Multumesc !!!
      Ne straduim, asa-i. Eu sunt cea cu planurile si visele de calatorie ... si imi place sa programez totul din timp. Stiu ca n-o sa dureze prea mult perioada asta in care ne putem bucura de vacantele cu cei mici ...
      Mai am inca ceva rezerve de liniste si echilibru, dar dupa o saptamana la birou se simte deja schimbarea ... La sfarsit de saptamana se intrevede o plimbare :)

9. Bună DANI!
    Frumoase locuri,superbă vacanță ai avut!
    O toamnă cât mai frumoasă îți doresc!
    Cu mare drag!

1. Merci, Elena ! Zile frumoase, cu soare si aburi de ploaie si funigei :)

10. Ce frumos! cata liniste emana cladirile albe cu accente albastre, si marea ... :)

1. De obicei se aud vantul si valurile ... rareori e liniste absoluta :) Dar asta nu face decat sa sublinieze armonia ...

11. Minunate poze! Cel mai tare imi place apa azurie si casele in stil grecesc cu alb si albastru:) Interesanta si steaua de mare! Era vie?
    Eu ador Grecia si m-as intoarce ori de cate ori as avea ocazia, asa ca trebuie sa recunosc ca am un usor sentiment de invidie:)) O toamna linistita iti doresc!

1. Apa marii e ca un cristal lichid acolo ... nu incetam sa ne minunam de ea in fiecare zi. Steaua de mare era vie bineinteles, am eliberat-o in mare dupa ce am fotografiat-o :) Ma fascineaza sa le vad, sa le ating ... catifelate pe deasupra si aspre pe dedesubt.
      Stiu ca iti place Grecia, Marc, si iti urez sa te reintorci aici si sa ai parte de experiente frumoase. Sunt atat de multe de vazut :) Daca ar fi mai lungi vacantele ...
      Toamna frumoasa si luminoasa !

12. Ce intens albastrul si am marii si al cerului!
    Si la mijloc...grecii , baftosi , care culeg darurile naturii :).

1. Cred ca daca n-am trai in coltisorul asta de lume, ne-am lasa biruiti de depresie ... Asa mai uitam de probleme, macar pentru putin, privind albastrul fara sfarsit ... E un privilegiu, intr-adevar :)

13. arata fabulos!
    vreau și eu acolo - cam 1 lună așa :
    Bine ai revenit, Dani!

1. As fi vrut si eu sa stau o luna :) Bine te-am regasit, Ioana !

14. Foarte frumoase, fotografiile!! Si scoicile sunt minunate,ma bucur ca pot si eu sa vad pe unde umblatisi admir marea,plajele si casele imaculate. Sa aveti in continuare zile frumoase de toamna!!!

1. Am adunat o multime de scoici, ce stau acum in vase de sticla si boluri de ceramica prin casa. A fost asa de bine, mama, ca nu ne mai venea sa ne intoarcem acasa ... Multe sarutari !

15. Dani,
    In simplitate se gasesc linistea, bucuria, fericirea... Multumesc pentru poze, din ele peisajele par imbatatoare si imbietoare, par tablouri ale unui pictor impresionist. Cand prezentul nu ne este favorabil, trebuie sa reinvatam sa conjugam la timpul trecut, sa plecam departe de lumea dezlantuita... intr-o oaza de liniste... albul impletit cu albastrul cerului si al marii!

1. Imi pare bine, ca ti-a facut placere sa privesti fotografiile. Ai dreptate, trebuie pretuita simplitatea, prea complicata e deja viata noastra.
      Am cautat o vacanta intr-un loc in care sa ne simtim departe de lume .. sa nu se auda muzica pe plaja, sa nu se aprinda multe lumini noaptea ... si a fost infinit de bine.

16. mi-a fost dor de minunatele si surprinzatoarele tale fotografii, de muzica ta...! cred ca doar pe la voi, pe acele meleaguri, albul este atat de alb si stralucitor!!! bine ai revenit! cred ca gradina a plans dupa tine!!! iti doresc o toamna placuta!!!

1. Bun venit si tie, draga mea japoneza !
      Si mie mi-a fost dor de firele nevazute ce ne leaga ... Albul, da ... lumina Mediteranei il face mai puternic, mai ales la ora amiezei :) Gradina a ramas in asteptare, dar vine si randul ei :)

17. Bine ai revenit, Dani ! ai lipsit foarte mult si ma gandeam ca ai renuntat sa mai postezi ceva aici :) Fotografiile sunt absolut superbe dar a cincea este impresionanta , crucea aceea alba pe un CER ATAT DE ALBASTRU !!! deci, nu am cuvinte... Sa ai o toamna frumoasa si linistita. Te pup! Dana B.

1. Multumesc pentru intampinare, Dana !
      Am avut o perioada incarcata inainte si dupa vacanta, au inceput scolile ... n-am ce fotografia in gradina, legumele le-am facut conserve, flori sunt putine ... Dar blogul mi-e drag si ma intorc la el ca la un prieten bun.
      Fotografia de care scrii e printre favoritele mele. Cerul era asa in fiecare zi, fara nori, incredibil de pur ... ma uitam la el din umbra umbrelei si ma simteam hipnotizata :) Noroc, ca exista aparatele foto, si se pastreaza amintirea perfectiunii :)
      Sa avem o toamna frumoasa !
      Te imbratisez !

18. superbe imagini, Dani...ma bucur de minunata ta vacanta! nu-mi pot lua ochii de la steluta aceea de mare :)

1. In fiecare an facem poze cu stele de mare, a devenit o traditie de vacanta :) Si imi place sa le port macar pentru cateva minunte pe umeri ...
      Merci, Coco !

19. Krásne fotky, ďalšie slová sú zbytočné. Pri čom sa tá koza zastavila? To je vaše oblečenie?

1. Oblecenie je ni nase, boli sme viac turisti na plaze :) Ta koza chodievala sa najest keksi aj grissini, a deti behali popri nej :)

20. Splendid, Dani! Nu de mult am intrat in casa si parca m-am simtit iar acolo, inapoi, in sudul Peloponesului, unde te simti la capatul pamantului...Aceleasi culori, lumina si liniste...Splendid! Ma bucur pentru tine, pentru mine si pentru toti cei care stiu si pot sa-si faca amintiri.

1. As vrea sa stam la o ceasca de ceai si sa povestim mai multe :)
      Cum simti, cand e asa de bine, ca nu vrei sa se schimbe nimic ? Asta inseamna o vacanta reusita.
      Amintirile sunt nepretuite ...
      De-abia astept, sa citesc despre Peloponez.

21. Dragă Dani,
    Entry-ul ăsta mi l-am salvat în folderul de vacanțe și revin la el din când în când.
    Cred că e mai greuț de ajuns acolo din Luxemburg, nu știu, trebuie să verific, dar locul e un candidat de top pentru vacanța de 2 săptămâni pe care aș vrea să o petrec cu familia în Grecia la anul :)

1. E perfect pentru o vacanta cu copii, Ioana. Dar nu in August. E o insulita care a devenit foarte populara in ultimii ani si cum e mititica, nu poate sa ii cuprinda pe toti cei ce vin in concediu in perioada de varf. Iti pot recomanda si unde sa te cazezi. Am stat la o mezoneta superba chiar langa mare si ne-a placut foarte mult. Erau sase casute albe, pe doua randuri, cu gradinuta si balcon. Iti poti face o idee privind poza a patra de la coada. Daca te hotarasti iti trimit adresa :)
      Ajungi acolo usor din Luxemburg, paradoxal, dar e mai rapid sa ajungi tu decat eu :) Exista zboruri directe spre Naxos, care e cea mai apropiata insula si de acolo e doar o ora de mers cu vaporul, care face curse dese spre Koufonisia.
      M-as bucura, sa ajungeti in paradisul Cicladelor mici :)