Wikiplayer

sâmbătă, 28 martie 2015

Flora Graeca - Suspendata

O floare de mazare rosie  ( Lathyrus cicera ), 
pentru ultima duminica de Martie.


Zi frumoasa maine  !

29 de comentarii:

  1. Imagine floare Mazare este minunat. Au o duminică bun. Trimit pupici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Zi frumoasa si la tine, draga mea Dani!
    Bine i-ai mai spus "suspendata", cum sta ea acolo parca aninata-n neamt! Frumusica, delicata si tare rosioara, parc-ar fi un pretios rubin! Multa bucurie mai aduc florile in lumea asta, pentru cei ce au ochi sa le vada...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pare ca pluteste intr-o ceata verde ... atat de micuta si atat de frumoasa cand te apleci sa o privesti.
      Cat despre ochii care le vad, se potriveste un citat al lui Matisse : " Il y a des fleurs partout pour qui veut bien les voir " :)
      Noapte buna !

      Ștergere
  3. Delicată și drăguță!
    E mazăre comestibilă?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E comestibila cu masura. Comsumata in cantitati mari poate provoca probleme. In nici un caz nu e indicata celor cu lipsa de G6PD.

      Ștergere
  4. Cîtă delicatețe! O minunăție! O zi bună Dani!

    RăspundețiȘtergere
  5. Dintre toate culorile intalnite in lumea florilor, rosul mi se pare cel mai expresiv. O mica floricica, invaluita intr-o pelerina de "catifea" rosie, ce pluteste in aerul proaspat de primavara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rosul e cel mai greu de fotografiat. La mazare se pare ca imi reuseste mai bine decat la trandafiri :)

      Ștergere
  6. eu iti trimit multumirile mele pentru sfaturi si, telegrafic, inainte de a-ti povesti pe larg: a fost superb!

    RăspundețiȘtergere
  7. Natura are arta ei! Cautam tot felul de 'chestii trestii' si minunile sunt chiar langa noi.

    RăspundețiȘtergere
  8. asa floare nu am mai vazut...e absolut deosebita, deosebit e si felul in care ai "prins-o"! :)
    la tine mereu gasesc lucruri uimitoare :)

    pot sa o ridic pe pagina mea de FB? mi-ar placea sa o poata vedea cat mai multa lume :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti place :) Si eu am fost incantata de cum mi-a iesit, mai ales ca fotografia a reusit din prima incercare si nu se intampla des asta.
      Sigur ca poti sa o pui pe pagina ta de FB, cred ca o sa te ajute butonul de la sfarsitul postului. Daca nu reusesti, imi spui si incerc sa iti trimit poza prin mail. Placerea e de partea mea, Pandhora ! Te imbratisez !

      Ștergere
  9. Un fluturaș roșu ! Frumoasă floricică !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Zina, si mie mi s-a parut a fi inaripata mazarichea asta :)

      Ștergere
  10. Ah ! Acum am văzut că ai scris mai sus același lucru ! ☺

    RăspundețiȘtergere
  11. wow! ce culoare frumoasa are!
    florile astea, considerate de catre multi banale, sunt tare pitoresti

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi plac tare mult florile lor si, cum anul asta n-am ajuns sa pun la germinat mazare decorativa, le admir pe cele salbatice.

      Ștergere
  12. Excepțional! Ador culoarea roșie :)

    RăspundețiȘtergere