sâmbătă, 28 martie 2015

Flora Graeca - Suspendata

O floare de mazare rosie  ( Lathyrus cicera ), 
pentru ultima duminica de Martie.


Zi frumoasa maine  !

30 de comentarii:

  1. Imagine floare Mazare este minunat. Au o duminică bun. Trimit pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dziekuje, Gigo !!! Pozdrawiam i buziaki !!!

      Ștergere
  2. Zi frumoasa si la tine, draga mea Dani!
    Bine i-ai mai spus "suspendata", cum sta ea acolo parca aninata-n neamt! Frumusica, delicata si tare rosioara, parc-ar fi un pretios rubin! Multa bucurie mai aduc florile in lumea asta, pentru cei ce au ochi sa le vada...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pare ca pluteste intr-o ceata verde ... atat de micuta si atat de frumoasa cand te apleci sa o privesti.
      Cat despre ochii care le vad, se potriveste un citat al lui Matisse : " Il y a des fleurs partout pour qui veut bien les voir " :)
      Noapte buna !

      Ștergere
  3. ___!!!///.
    __( ô ô )
    oO-(_)-Oo
    █░░█...░
    █░░█...E░
    ████.....L░
    █░░█.......L░
    █░░█ .......O░ Saludos ¡Feliz Día!.. ★MaRiBeL★

    RăspundețiȘtergere
  4. Delicată și drăguță!
    E mazăre comestibilă?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E comestibila cu masura. Comsumata in cantitati mari poate provoca probleme. In nici un caz nu e indicata celor cu lipsa de G6PD.

      Ștergere
  5. Cîtă delicatețe! O minunăție! O zi bună Dani!

    RăspundețiȘtergere
  6. Dintre toate culorile intalnite in lumea florilor, rosul mi se pare cel mai expresiv. O mica floricica, invaluita intr-o pelerina de "catifea" rosie, ce pluteste in aerul proaspat de primavara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rosul e cel mai greu de fotografiat. La mazare se pare ca imi reuseste mai bine decat la trandafiri :)

      Ștergere
  7. eu iti trimit multumirile mele pentru sfaturi si, telegrafic, inainte de a-ti povesti pe larg: a fost superb!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am emotionat ! De-abia astept sa citesc, Zazu !

      Ștergere
  8. Natura are arta ei! Cautam tot felul de 'chestii trestii' si minunile sunt chiar langa noi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si langa mazarea asta era un palc de orhidee :)

      Ștergere
  9. asa floare nu am mai vazut...e absolut deosebita, deosebit e si felul in care ai "prins-o"! :)
    la tine mereu gasesc lucruri uimitoare :)

    pot sa o ridic pe pagina mea de FB? mi-ar placea sa o poata vedea cat mai multa lume :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti place :) Si eu am fost incantata de cum mi-a iesit, mai ales ca fotografia a reusit din prima incercare si nu se intampla des asta.
      Sigur ca poti sa o pui pe pagina ta de FB, cred ca o sa te ajute butonul de la sfarsitul postului. Daca nu reusesti, imi spui si incerc sa iti trimit poza prin mail. Placerea e de partea mea, Pandhora ! Te imbratisez !

      Ștergere
  10. Un fluturaș roșu ! Frumoasă floricică !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Zina, si mie mi s-a parut a fi inaripata mazarichea asta :)

      Ștergere
  11. Ah ! Acum am văzut că ai scris mai sus același lucru ! ☺

    RăspundețiȘtergere
  12. wow! ce culoare frumoasa are!
    florile astea, considerate de catre multi banale, sunt tare pitoresti

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi plac tare mult florile lor si, cum anul asta n-am ajuns sa pun la germinat mazare decorativa, le admir pe cele salbatice.

      Ștergere
  13. Excepțional! Ador culoarea roșie :)

    RăspundețiȘtergere