Wikiplayer

marți, 16 iunie 2015

Vara si marea

Anul asta vara si-a facut simtita prezenta tarziu.
Apa marii e inca racoroasa spre rece, dar incet, incet ne obisnuim.

Prima data cand am intrat in mare de pe un mal pietros mi s-a parut ciudat.
Eram obisnuita cu plajele nisipoase ale Marii Negre.
Acum apreciez claritatea apei si inefabila frumusete de sub suprafata.
Un mal scobit, dantelat si fisurat, cu grote si pesteri subacvatice e intotdeauna populat cu vietati interesante.
Masca devine parte din mine si uit de toate grijile ...

Vara frumoasa  !

41 de comentarii:

1. Frumos, frumos de tot ce se vede în fotografii...

Iar vara e vară, marea e mare.
    Eu nu mă mai satur de valuri, nisip, soare.

1. Imi fac curaj, ca o sa mergem de multe ori la mare :) Anul trecut, zilele petrecute pe plaja au fost in minus.

2. Te rog sa pozezi si niste arici fara tepi. Au un exoschelet asa de frumos si delicat...

1. Imi plac grozav si am multe poze cu ei. O sa aleg cateva pentru tine :)

3. ''Marea devine parte din mine si uit de toate grijile ...''
    Cum spune si aforismul 'cele rele sa se spele" de apa marii :)
    Ariciul ala tepos este deosebit, in foto, la tv, numai sa nu te intalnesti personal:)).

1. Da, ai dreptate, Myky :) O zi la mare ma curata de multe rele. Meditez in timp ce plutesc intre doua unde :)
      Aricii arata fiorosi dar n-avem probleme cu ei. Sa stii ca unde sunt arici, apa marii e foarte curata. Plus ca am gasit cativa cu icre si i-am gustat acolo pe plaja :)

4. Ce culoare frumoasa are marea! Pozele, ca intotdeauna, sunt superbe!
    Dar cea cu ariciul imi place cel mai tare. :)

1. Nesfarsite sunt culorile marii ... si fiecare plaja e altfel. Aricii sunt fotogenici :) Si gustosi :)
      Poate ajungi sa incerci o macaronada cu icre de arici intr-o vacanta in Grecia.

2. Multumesc de recomandare. O transmit sotului meu, el este maaare amator. :):):)

3. Sunt o delicatesa. De notat ca se culeg cand luna e plina, asa ca aranjati o vacanta care sa se suprapuna cu luna plina :) Ce poate fii mai perfect ?

5. Cat e de frumos si placut! Am ajuns la Fagaras de ieri si Azi sunt 14 gade.Ce zici de asta?

1. 14 grade ? La noi azi e canicula, de dimineata au fost 28 de grade cand am iesit din casa si acum cred ca ne apropiem de vreo 38 de grade, daca nu mai mult. Ti-as trimite niste aer cald la schimb cu nitica racoare :)
      Zi frumoasa, Flori, si petrecere placuta cu fetele tale !

6. Preț de câteva minute am ascultat muzica valurilor, am valsat cu picioarele goale în apa rece (îmi amintisem de o piesă recentă de pe blogul tău), apoi am contemplat natura de pe stâncă :) Mulțumesc!

7. ce frumusete! mi-e dor de mare de zgomotul valurilor! parca nu e vara indeajuns daca nu ajung si la mare :)

1. Nu e vara indeajuns daca nu clipoceste marea macar cateva zile ! Si daca se poate, cateva zile cat mai departe de lume si pe plaje cat mai putin populate. Fara sezlonguri, fara bar, fara muzica ... Sper sa ajungi la mare in vara asta, Zazu !

8. Mi-e dor de mare si nu prea cred ca vom ajunge anul asta, cand am optat pentru alte zone ale Terrei:) Iti doresc sa ai parte de cate zile vrei tu la mare, Dani!

1. Totul e sa petreci minunat in locurile pe care le vei vizita, Adriana :) Daca nu au mare, s-o gasi vreun lac sau macar vreo piscina :)
      Merci de asa urare generoasa ! As vrea eu :) Oricum, mi-am promis sa profit de fiecare ocazie.

9. Ce frumos! Cât mi-ar plăcea și mie să stau așa de aproape de mare....
    Bănuiesc că atunci când intri în marea stâncoasă folosești încălțăminte specială.

1. Poate fii un chin, cand nu ai timp sa mergi la mare ...
      Nu, nu folosim incaltaminte speciala. Ne-am obisnuit fara si copii se descurca fara probleme. Mai rau e cu nisipul cand e incins de la soare :)

10. Răspunsuri
    1. Plaja " Cearsaful " :) Si langa ea era si " Patura " :) Greu de imaginat de ce le-au botezat asa.

2. Ma faci sa-mi fie dor de mare, desi eu n-am prea fost la mare. Am fost o data la marea noastra cand aveam 3 ani si nu mai tin minte decat o meduza mov si o data la marea nordului acum 13 ani si era ca la voi, curata, stancoasa si plina de vietati.

3. In cazul asta, cred ca se impune o vacanta la mare :)

11. Ce pofta de vacanta ne faci!! Frumos foc peisajul, eu insa prefer plaja cu nisip in locul celei stancoase :)

1. La mijlocul plajei era nisip, dar am preferat marginea umbroasa si am intrat in mare de pe placile de piatra. Stii, asa gandeam si eu cand am venit intai in Grecia :) Timpul m-a schimbat. Cat despre pofta de vacanta, imi cer iertare daca am pus paie pe foc :)

12. De-as locui asa aproape de mare, as studia si as strabate toate plajele in lung sin lat :) Ce frumoase poze! :) O vara frumoasa si tie!

1. Am o lista intreaga, Marc :) Si ma straduiesc sa bifez cate una noua din apropiere in fiecare an, plus cate o insula in vacanta de vara. Dar timpul e limitat.

13. Ce frumos !!!! De multi ani n-am mai fost la mare. Mi-ai trezit doruri adormite.

1. Poate reusesti anul asta, ce zici ? Eu iti doresc sa ajungi la mare !

14. Minunat, fiecare zona cu farmecul sau dar parca vara magnetul te atrage la mare. Am ajuns si noi putin acasa si speram sa gasim timp si pentru o baie in mare. Minunatye imagini. sa aveti o vara placuta plina de bucurii. O seara frumoasa.

1. Da, Vasile, vara busola arata spre mare :) Cat despre timp, cumva trebuie sa relocam treburile, ca sa ne facem drum si spre plaja. Pe urma o luam iar de la capat. Seara placuta !

15. Ce culoare frumoasă are crabul acela... Nu știam că există de asemenea culoare, oranj.

E firesc să stârnești dorul de vacanță cu asemenea imagini. ☺ Noi ne-am și luat o bucățică mică și am fost în... Grecia ! Deși a fost o excursie destul de obositoare, cu multe obiective (voi povesti pe blog), ne-am simțit excelent. Acum nu ne gândim decât la revenire, în toamnă, când ne-am propus să lenevim pe plajă și pe lângă ea.

1. Devin asa colorati spre rosu-portocaliu pe masura ce se usuca la soare. In apa, cand sunt vii au o culoare gri-bej, uneori cu nuante albastrii si se camufleaza perfect.
      Ma bucur mult sa aflu ca v-ati simtit bine in Grecia, Zina, si mai ales ca vreti sa reveniti atat de repede :) E o idee buna sa veniti in toamna, cred ca va fi o toamna lunga si dulce, numai buna pentru o vacanta la mare.
      Intotdeauna cand sunt multe de vazut, oboseala isi spune cuvantul. Intr-un fel, e bine ca nu le putem vedea pe toate, ca sa avem un motiv sa ne intoarcem, nu ?
      Astept cu nerabdare sa citesc despre excursia voastra :)

16. Răspunsuri
    1. Tocmai ma gandeam azi, ca mi-as dori sa pot purta cu mine mereu o picatura albastra de mare ...

17. Anul asta sper sa ajung si eu pentru prima data in Grecia ca sa-i vad marea curata ca cristalul...e adevarat ca mai am de asteptat un pic pana la inceputul lui octombrie dar...sper sa merite asteptarea!

1. Sper sa ai parte de vreme frumoasa, Adriana ! In Octombrie apa e inca placuta si plajele putin populate, doar ca ziua deja e mai scurta si noptile racoroase. E perioada in care noi incepem sa ne gandim la drumetii montane :)

18. Ma bucur, ca m-ai gasit, Luiza :) Locuim in Agrinio.

19. Da, relativ :) Pozele reflecta intotdeauna starea de bine a fotografului :)

Nu stiu de ce nu merge treaba cu notificarile, dar poate e mai usor sa incerci de pe Google+. Blogspot apartine acum retelei lor.

20. Sa nu crezi ca eu ma descurc mai bine, Luiza. La mine a intrat Google + automat la un moment dat, fara sa o caut cu lumanarea, probabil din cauza adresei de mail. Si de fiecare data cand postez se actualizeaza si acolo.
    O sa revin cu poze de acasa in cateva zile. Sper sa reusesc sa fac ordine in fisierele foto :)