Wikiplayer

joi, 25 februarie 2016

Buchetul saptamanii


Freziile albe, in lumina alba, pe treptele verandei.




27 de comentarii:

  1. Vedere frumoasă de frezii. Trebuie langa vizualizarea și mirosul. Îi salut și sărută.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. As vrea sa pot trimite si parfumul :) Pozdrawiam i buziaki, Gigo !

      Ștergere
  2. M-ai imbolnavit cu freziile tale!Sunt superbe.O sa incerc la anul si eu in ghiveci.Nu am plantat niciodata,dar sunt hotarata.O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa incerci. Nu sunt pretentioase defel. Seara frumoasa si tie, Flori !

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Da, e o glastra in marginea verandei, in care am doar frezii albe. Am pus intr-un an multe la un loc si de atunci rasar in fiecare primavara. Mai complectez cateva din cand in cand, ca sa ramana buchetul bogat :)

      Ștergere
  4. Ce buchet, și ce lumină! Azi am văzut/fotografiat prima zambilă (roz), de frezii nu poate fi vorba decât prin florării :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ziua de azi a inceput cu ceata si apoi la pranz am avut soare ca vara. Zambilele mele roz deja se ofilesc, nici n-am ajuns sa le fotografiez ...

      Ștergere
  5. Sunt primele inflorite. Tufa de rozmarin se scutura, dar tot mai are cateva spice albastrii din loc in loc :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Răspunsuri
    1. Azi am fost fericita ca am stat acasa si m-am invartit pe langa ele ...

      Ștergere
  7. Sunt minunate. Din gradina dumneavoastra?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Iulia :) E un " buchet " in glastra. Mai pun si cate un fir in vaza, dar nu ma indur sa rup prea multe.

      Ștergere
  8. Alb și albastru, o combinție de culori mai mult decît inspirată. Fericită!

    RăspundețiȘtergere
  9. minunate flori ! mami este îndrăgostită după frezii !!!
    cu drag îţi admir toate fotografiile - totdeauna mă uimeşti cu altceva şi mai frumos !
    îţi doresc o seară cât mai plăcută !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, draga mea japoneza ! Toate cele bune, tie si parintilor !

      Ștergere
  10. multumim de buchet, este adorabil!

    RăspundețiȘtergere
  11. nu mi vine sa cred ca au crescut la tine in gradina!!!!!! superb!!!! parca sunt un tablou!!!!! cu drag, Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Freziile albe sunt deja o traditie in gradinuta mea :) Ma bucur, ca iti plac !

      Ștergere
  12. Lovely! I bet they smell beautiful too.

    RăspundețiȘtergere
  13. ce superbe freziile!! si langa rozmarinul ala ce infloreste cu tupeu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am multe frezii, dar n-am mai ajuns sa pozez si restul familiei :) Rozmarinul ii da inainte, indiferent de vreme. Si ii vine iar randul la tuns.

      Ștergere