duminică, 21 februarie 2016

Din padure


Picatele galbene,
adica flori de corn cu salamandra, intr-o duminica umeda.

Toate cele bune si urari pentru o saptamana asa cum va doriti  ! 


28 de comentarii:

  1. Boboci de flori drăguț, dar îmi place salamandra. Îi salut și sărută.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc ! Pozdrawiam cieplo i buziaki, Gigo !

      Ștergere
  2. O saptamana cu spor si inspiratie va doresc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce asociere inspirată!De-ale împrimăvăririi:)).Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. Nuuuuu, doar am imortalizat-o pe cand iesea din apa :)

      Ștergere
  5. Perfect match!:) De 2 x galben, tare reușită grupare.
    O săptămână cu spor și vreme bună, Dani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da :) De 2 x picatele galbene :) Zile frumoase, Gy !

      Ștergere
  6. Ce idee frumoasă ai scos! Bineînțeles că fotografiile sînt super!

    RăspundețiȘtergere
  7. Abia astept sa vad cornul inflorit. Atunci chiar ca vine-vine primavara!
    O saptamana frumoasa Dani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mai ai mult de asteptat. Ratele salbatice din laguna au zburat deja spre Nord. Asta inseamna ca vine vreme buna :)

      Ștergere
  8. Aoleu, asa in poza pare draguta, in realitate nu imi plac deloc lighioanele astea! :)
    Chiar nu stiu ce sa mai fac cu soparlele care dau navala in casa..acum m-am mai obisnuit cu ele dar cand am venit aici a fost durere sa vad soparle pe tavan.

    Dani draga, ajuta-ma si pe mine cu un raspuns, am niste seminte de pepene galben si pepene rosu dar nu stiu deloc cum e cu clima de aici si nu stiu cand trebuie sa le seman.
    Multam frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie chiar imi plac :) Si sa stii Luiza, ca soparlele alea ce le vezi tu vara pe tavan te protejeaza de tantari. Sunt soparle casnice :)
      Semintele de pepene se pun in pamant cand se pun si dovleceii. Daca pui semintele in gradina, prin Aprilie. Daca faci rasad, poti semana cu o luna mai devreme si le transplantezi in Aprilie. Cam in aceeasi perioada cand se transplanteaza si rosiile afara. Pamantul trebuie sa aibe cam 15 grade Celsius. Sper ca te-am ajutat :)

      Ștergere
    2. Multam de ajutor, Dani, m-ai ajutat cum sa nu!
      Sa vad ce o sa iasa, am pastrat seminte de la niste pepeni care mi-au placut mie cel mai mult asta vara.

      Dani, stiu ca sopralele alea mananca tantari dar nu pot sa cad la pace cu ele :)) bine, de cand am vazut sarpe sub capota masinei soparlele mi se par parfum! :))
      Anul asta o sa luam bibilici ca sa ne scape de serpi si sper eu si de soparle, femeia care a locuit aici inaintea noastra nu a avut serpi in curte si nici soparle in casa dar avea bibilici, curcani si gaini, bine ea nu stia ca bibilicile mananca soparle dar le-am vazut eu cum le inghiteau pe nemestecate! :))
      O seara frumoasa, te pup!

      Ștergere
    3. Cu placere, Luiza ! Si succes cu bibilicile ! :)

      Ștergere
  9. Mi-au plăcut întotdeauna salamandrele, pentru combinațiile lor de culori. Asta a ta arată și ea foarte mândră!

    Săptămână frumoasă, Dani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac :) Ma bucur cand ne incrucisam cararile. Cu atat mai mult cu cat numarul salamandrelor e in continua scadere :(
      Toate cele bune, Zina !

      Ștergere
  10. Cornul vesteste intotdeauna primavara! Dupa cate am auzit ieri la TV, am scapat si noi de iarna. Ziceau ca nu va mai ninge in februarie (ceea ce in alti ani se intampla). Deocamdata am mai intalnit iarna la Garda, saptamana trecuta si am fotografiat-o in diverse pozitii :) :) :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut pozele din Apuseni :) Minunata excursia de iarna !

      Ștergere
  11. ce minunata este poza 2 :)
    a iesit supeeerrr!!!

    RăspundețiȘtergere