Wikiplayer

sâmbătă, 28 mai 2016

Fereastra spre vara

Inca n-am ajuns la mare, dar in curand ...

Soare, piatra, valuri, vant ... la asta ma gandesc cand ies in fierbinteala de afara. Dar pana una-alta, ma bronzez in gradina.

Weekend placut  !

29 de comentarii:

1. bronzare placuta, la noi nu a inceput inca!

1. Multumesc, Coco ! Incep sa ma bronzez printre rosii :)

2. bun si asa...cine o sa aiba suc de rosii? :))

3. De facut suc facem sigur, chiar daca nu ne ajung rosiile din gradina. Dar de salata sper sa ne saturam :)

2. Imi place mult fotografia.Departe de lumea dezlantuita.

3. E frumoasa poza. Deci au ajuns caldurile de vara pe la voi? Ieri a fost prima zi in care am purtat o fusta. Fusta pana la genunchi, neagra si sandale negre.. picioarele straluceau intr-un alb orbitor :))
    O duminica frumoasa si linistita!

1. Azi au fost 30 de grade. Maneca scurta, bretele si bermude :) Albul orbitor de care zici, se poarta si la noi :)
      Seara frumoasa, Evelyn !

4. Să vină vara, deci! :) Sper că ai avut parte de un weekend relaxant. O săptămână bună să ai, Dani!

1. Sa vina si sa fie o vara reusita ! Merci, Gy ! O saptamana buna si tie !

5. A venit și la noi vara! La București au fost ieri 30 de grade, iar astăzi cică vor fi 31. Am început să ne cam uităm la aparatul de aer condiționat...

Dar vară frumoasă să fie!

1. Sa fie, Zina ! Cu zile linistite si gradini inflorite !

6. ce frumoasa poza! invita la visare si evadare din cotidian. Eu asa m-as duce fix pana acolo, la casa aia ;) ma atrage

1. Tocmai de aia am pus-o :) Si eu visez cu ochii deschisi ...
      E o bisericuta la care se ajunge doar cu barca sau dupa cateva ore bune de mers pe jos.

7. Spor! Ma bronzam si eu, daca ramaneam pe langa Aries...dar a trebuit sa vin urgent acasa, datorita unei inundatii care s-a produs, din pacate, de la mine (a pocnit o teava)...Ma intorc insa, la jumatatea lunii viitoare. Trebuie doar sa ma pregatesc pentru Creta, nu?

1. Of ! Necaz mare ! Sper sa se remedieze cat de repede, ca sa te poti intoarce la planurile de vacanta. Despre Creta ai de citit o multime. De doua ori am fost si mi se pare ca am sorbit doar cateva picaturi de frumusete. Mai am multe pe lista obiectivelor ramase pentru o calatorie viitoare.
      Unde veti sta in Creta ?

2. In Hersonissos. E un sejur organizat, cu cate o excursie inclusa in pret, zilnic, mai putin o zi, cand ma mai gandesc daca merita sa dau 150 euro pentru o excursie in Santorini (probabil se sta mai mult pe ferry, de aceea ma intreb daca merita sa dai atatia bani pentru o privire in fuga, pe insula; alta ocazie, insa, de a vedea S, nu va mai fi). De asemenea, un tur in Atena (la intoarcere), cu 2 ore libere in Plaka, dupa.

3. E locul cel mai aglomerat si mai turistic al Cretei. Dar probabil ca e si singurul in care se organizeaza asa ceva. Sper sa fie bine. Si daca e singura ocazie de a vedea Santorini, eu zic sa mergi. Eu n-am ajuns inca, am vazut Thira doar de pe mare, n-am pus piciorul pe uscat. Mi-o pastrez pentru cand copii vor fi mai mari si o sa revenim la vacantele in doi :) Presupun ca va fi un vas mai rapid si nu un ferry, si asta inseamna ca ajunge in cateva ore.

4. Multumesc pentru sfat, Dani. As fi preferat sa stam in sudul insulei dar asta e. Asa e organizata excursia in grup. Sa merg in Creta pe cont propriu si sa fac toate acele excursii m-ar fi costat prea mult.

5. Da, Creta e enorma si ai nevoie de masina. Iar benzina e foarte scumpa in Grecia ...

6. Am fost cu masina pe Evia si in Peloponez (ca sa nu spun de Thassos, de doua ori). Nu e doar benzina, pentru Creta si ferry-ul e foarte scump, asa ca preturile suplimentare, pe lanag masa+cazare sunt prea mari pentru noi. Aceasta excursie in grup nu este cea mai fericita varianta dar e tot ce pot si astept cu bucurie zilele cretane :) :) :)

7. Tu ai mai fost in excursii organizate, eu nu :) O sa-ti tin pumnii, sa fie totul bine !

8. Wow! Ce mult am de recuperat pe aici! Intre timp, am mai fost pe la Aries dar si intr-un tur al Irlandei, despre care voi povesti pe blog dupa ce termin cu Shanghaiul, la care am revenit abia de vreo 2 zile cu povestile :) Intre timp, numar zilele pana la plecarea in Creta (4 septembrie :)) Sper ca ati avut o vara frumoasa - voi vedea acusi pe blog :) Toate cele bune!

9. Pentru Irlanda te invidiez mai mult decat pentru Shanghai, ca sa nu zic ca m-as intoarce in Creta si maine, daca s-ar putea :)
      Am avut o vara frumoasa si inca nu s-a terminat :)
      Sa aveti un sfarsit de vara perfect, Adriana !

8. Oarecum selenar peisajul din jurul bisericutei si foarte pitoresc. Visam cu totii la concediu si eu tot caut si cercetez. Asa cum ti-a spus si Zina a venit vara si in Bucuresti. Cu bluza fara maneca am iesit si ieri si azi. Ma gandeam si eu sa aplic un mini-bronz de balcon, de pregatire :)

1. Oarecum selenar, da, fiindca exista si ceva verde in peisaj :) Altfel era selenar de tot, cum e la Sarakiniko, in Milos.
      Bine ati intampinat vara ! Si daca pregatirile sunt in vederea concediului, e perfect :)

9. Ce frumoasa este fotografia! Dani,abia astept sa ne incanti (iar si iar) cu poze frumoase de la malul marii. :) Sa aveti vreme buna!

1. Ma bucur, ca iti place ! Anul asta am facut mai putine fotografii ca de obicei si sper sa recuperez cat de curand :)

10. Sa speram ca o sa ajungem la mare in Iunie :) Nu am consultat starea vremii, dar am mari sperante ca vara isi va intra in drepturi. O saptamana frumoasa, Luiza !