Wikiplayer

luni, 24 aprilie 2017

Abracadabra


Fiindca e o vrajitorie.

" Alchemist " isi face numarul de primavara,
intai de departe, apoi de aproape :











 "A rose is a rose is a rose."
 asa cum spunea Gertrude Stein ...

44 de comentarii:

  1. Buna ziua. Splendide imaginile cu o minunata regina a gradinii. O incantare a simturilor si presupun ca parfumul este pe masura farmecului. O zi cu spor si inspiratie sa ai.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna seara, Vasile ! E pentru mine trandafirul cel mai drag din gradina, desi si altii infloresc frumos. Intr-adevar e parfumat :)
      Multumesc de urari ! La fel si tie !

      Ștergere
  2. Wat a beauty ...! Paradis pe pamant!
    La mine joi anunta lapovita! Offf...

    Saptamana cu spor, draga Dani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma crezi ca ieri a nins pe muntele de langa oras ? Dar din fericire gradina n-a avut de suferit. Mi-e teama de grindina ...

      Ștergere
  3. Cîtă frumusețe! Așa să tot trăiești! Sînteți în Paradis. Așa m-am simțit și eu admirînd postarea aceasta. O săptămînă încă și mai frumoasă, Dani dragă,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ce te-am bucurat cu florile vrajitorului roz :) Merci ! Si iti urez si eu o saptamana buna, Marta ! Chiar daca la voi iarna mai are un cuvant de spus.

      Ștergere
  4. Visul unei zile de Aprilie :) De obicei infloreste putin dupa Paste. Si anul asta s-a tinut de program.
    Tu o sa devii proverbiala cu gainile tale, Luiza :) Oricum, cred ca nu s-ar urca pe pereti sa ciuguleasca florile trandafirilor cataratori. Dar daca vei fi la casa ta, sunt sigura ca o sa le faci o curte separata.
    Toate cele bune, draga mea !

    RăspundețiȘtergere
  5. Un trandafir care albeste odata cu inaintarea in varsta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Floarea incepe ca un boboc portocaliu cu centrul inchis la culoare, apoi devine somon, rozalie si in final aproape alba. Magie :)

      Ștergere
    2. E altfel in fiecare zi si intotdeauna e frumos.

      Ștergere
  6. Superb, florile numai una si una !

    RăspundețiȘtergere
  7. Curata magie si atata frumusete e acolo la tine, Dani! Se vede ca este preferatul tau. Ma bucur sa admir si eu asa o splendoare de trandafir. Si sa stii ca imi place mult si sa vad cate un petecut de casa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost primul din cei plantati acum 8 ani care a inflorit nebuneste si m-a facut sa iubesc cu pasiune trandafirii cataratori. Pentru mine, in materie de roze, atunci a fost momentul acela in care ajungi in punctul de unde nu te mai poti intoarce. Si uite-asa casa s-a imbracat cu flori :)

      Ștergere
  8. Curat magie! E o minune alchimistul!Ma intreb daca la noi i-ar placea?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Help Me Find il descrie ca un trandafir ce se incadreaza in zonele 4b pana la 9 b. Asa ca ar trebui sa ii mearga bine. E un Kordes. Trandafirii din Europa de Vest se adapteaza bine in Romania.

      Ștergere
  9. Apai nu stiu cate nuante ai acolo intr-un singur trandafir dar pare o increngatura de multe plante.
    Chiar vrajitor e. Si deja e in plina floare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt ramuri vechi si ramuri noi si flori in mai multe stadii, dar e un singur trandafir :) Daca te uiti bine intr-o poza mai la mijloc se vad si cateva flori scuturate de tot, care au ramas doar cu staminele. Infloreste indelung. Sta aproape o luna ca un paun si apoi ii vine randul la foarfeca :)

      Ștergere
  10. Tie tvoje ruže sú nádherné! Aj ja chcem také. Aj ja chcem mať domček so záhradkou. Nedarí sa mi nič nájsť :-(
    Pozdravujem!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Najdes, Danka ! A ja ti poslem vystrizky. Pozdarvujem a zelam vsetko najlepsie !

      Ștergere
  11. Asa ceva!!! Doamne Dani, acest trandafie este V I S! Sper ca si al meu sa ajunga "in halul" acesta :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cat de mare e al tau, Vasi ? Ar trebui sa inceapa sa faca impresie.
      Eu iti urez sa il vezi plin de floare :)

      Ștergere
    2. Acum doi ani l-am mutat din locul unde inradacinase, pe langa o bolta si anul trecut, pana s-a acomodat..a stagnat un pic. Anul acesta vad ca isi ia avant cu curaj :)

      Ștergere
    3. E bine daca isi revine. O sa-i mai trebuiasca trei ani pana o sa arate ce poate.

      Ștergere
  12. Alchimia naturii e inimitabilă! Superbi trandafiri!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cel ce i-a gasit numele trandafirului a fost foarte inspirat, nu-i asa ? :)

      Ștergere
  13. E o pasiune productiva, Luiza :) Sa te bucuri de ele si mai ales de puisori !

    RăspundețiȘtergere
  14. Wow, wow, WOW what a beautyful rose is growing in your garden Dani. I love it. And what a scent it will bring you. I hope she will bring you flowers for a long time.
    Rosehugs Marijke

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. She is gorgeous in every way, and I am happy to have this rose. You understand me perfectly, dear Marijke :) Rosehugs to you too !

      Ștergere
    2. A lot of people ignore once flowering Roses. What they don't know is what an explosion of flowers the once flowering roses are bringing.
      Have a wonderful evening Dani.
      Rosehugs Marijke

      Ștergere
    3. For me they are gorgeous. I wish I could grow more of them. Thank you my dear ! Have a lovely evening too !

      Ștergere
  15. "A rose by any other name would smell as sweet". ;)
    Noi suntem la...lalele (scuzați lălăitul), liliacul stă pe gânduri dacă să-nflorească sau să mai aștepte; io azi am purtat mănuși.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Shakespeare before Stern, of course :) Cuvinte frumoase si citate nemuritoare despre roze ...
      Frumoase sunt si lalelele, dar nu le place la mine. Asa ca astept pozele tale :) Liliacul meu e numai frunze ...
      Manusi, zici ? Greu de fotografiat cu manusi, Gy.

      Ștergere
  16. AM AJUNS ,SA VAD MINUNEA DE TRANDAFIR. ESTE UN VIS!

    RăspundețiȘtergere
  17. Este un vis,acest trandafir al tau.Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  18. Imi vad sa intind mana si sa-mi pun o floare in par, apoi sa inchid ochii si sa visez. Dar, mi-ar fi mila sa rup chiar si-o singura floare - este superb !
    Glastrele tale de teracota imi plac de mor, atat forma lor cat si culoarea !
    Si am zarit si-o ultima floare de glicina in ultima poza. :)
    Multumesc, Dani !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, se vede o urma de mov intre frunzele glicinei. Cum se scutura dumneaei, cum incepe sa isi deschida bobocii alchimistul :) E ca o stafeta florala.
      Nici eu nu rup trandafirii usor, dar o floare n-o sa se vada. Be my guest :) Cu mare placere, Mihaela !

      Ștergere
    2. P.S. - am si o glastra noua pentru lamai :)

      Ștergere