Wikiplayer

miercuri, 24 mai 2017

Moment


Azi mi-e dor de padurile Romaniei.

Ma uit la fotografiile din anii trecuti. 
Visez ca imi fosnesc frunze vechi sub picior ...  
Ma aplec sa vad mai bine o floare incalcita intr-o tufa de afine. 
In vale se aude apa bolborosind intre maluri surpate de ploaie ...  

Erica transsylvanica

Cat de putin ne trebuie ca sa fim fericiti.


21 de comentarii:

  1. Acum mi sa facut si mie dor ... :((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O parte din noi cauta mereu ce am lasat in urma ...

      Ștergere
    2. Mie mi-a ramas sufletul în Moigrad-Porolissum(jud Salaj) si chiar daca timpul adduce uitare si vindeca rani,dorul nu-l domolește.Eu încjid ochii si retraiesc momentul desi Tudor Mușatescu spunea, ”Când ți-e dor de cineva, să nu închizi ochii. Are să-ți fie și mai dor.”

      Ștergere
    3. Dorul nu trece atata vreme cat ne tine memoria, Ella.

      Ștergere
  2. Ce frumos ai scris ! Draguta foc Erica cea mica. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta e latura cea mai placuta a fotografiilor, Mihaela. Imi amintesc momentul in care am apasat butonul declansator, cum cadea soarele, cum mirosea aerul, sunete si senzatii, amanunte care poate ca nu le luam in seama daca nu ma opream sa vad ceva ce mi-a " licarit " in fata ochilor.
      Erica e un nume minunat pentru o plantuta :) Si mai e si transsylvanica.

      Ștergere
  3. Acum mi sa facut si mie dor. O bucata de suflet imi e acolo.

    RăspundețiȘtergere
  4. What a beautiful photo you've made Dani. I can imagine how you miss the country where you were born. And it is just what you've written it are certain things that will stay forever in the brains.
    Have a lovely day dear Dani xx
    Rosehugs Marijke

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I will be in-between for as long as I shall live. But I feel so fortunate to know and to love two countries. Thank you, Marijke !

      Ștergere
  5. Si mie mi se face dor uneori de orasul in care am crescut din cauza unei imagini de acolo care imi vine brusc in minte sau in vis. Cred ca e firesc.
    De unde ai aflat cum se numeste floricica asta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur ca e firesc. E bagajul nostru de viata.
      Stiam ca e un soi de Erica si am cautat-o pe net, pana am gasit planta cu pricina ce creste in muntii Romaniei. I se mai zice si Erica spiculifolia, dar E. transsylvanica mi s-a parut mai frumos :)

      Ștergere
    2. Dar ce nume frumos are! Cel cu transsylvanica imi place si mie mai mult. Esti cel mai sensibil gradinar poet cunoscut de mine, frumos ai scris!

      Ștergere
    3. Ma lasi fara cuvinte, Mihaela !

      Ștergere
  6. Cunosc sentimentul. Mi-e dor și doare.

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna seara. Modul in care fotograful pune in evidenta subiectul, da nastere sentimentelor in sufletul privitorilor. Amintirile sunt rascolite si de regula rememoram momente placute dintr-un trecut mai mult sau mai putin apopiat.
    Sa ai o seara linistita plina de amintiri dragi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fotografii, cuvinte si amintiri ... toate la gramada.
      Seara frumoasa, Vasile !

      Ștergere
  8. mi-e dor si mie ca sunt mai aproape, dar tie! salutari de la mare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ne e dor de tot ce ne e drag ... Toate cele bune, Coco !

      Ștergere