Wikiplayer

miercuri, 16 august 2017

Cald


E prea cald ca sa stam in gradina. Oricat de mult am uda, plantele sunt ciufulite si ofilite. Asteapta zile mai bune, dragele de ele, si fac economie de energie. Doar rozmarinul, cele doua cycas si o tufa de cimbru arata bine. 
Am scos cartofii si am cules ultimele rosii. In weekendul trecut am fiert ultima portie de bulion pe anul asta. In rest, nimic nou in materie de gradinarit. Trandafirii sunt plini de praf, ca urmare a drumului in lucru. Pana in urma cu o saptamana, desteptarea se facea in scrasnet de escavator neuns, acum mesterii si-au luat o mica pauza la mijloc de August si ne-au lasat in pace, dar praful de pe drumul sapat se invartejeste si se asterne suparator peste tot. Ca urmare, ne alinam cu mici evadari pe malul marii. 

Gradina e in pauza de vara si noi ne bucuram de alte placeri estivale.


Zile frumoase  !

14 comentarii:

  1. Sa-ti fie de bine vacanta! Si sper ca santierul sa se termine cat de repede...
    Poza este superba!
    Zile cat mai frumoase, draga Dani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vacanta in ghilimele :) Merci, Suzana ! Speram ca se asfalteaza pana incep ploile.

      Ștergere
  2. Eu sunt o fericita,pentru ca unde am gradina s-a asfaltat de curand.Era un praf de a trebuit sa inchid prispa la cabana.Se va termina si cu caldura asta,ne-a cam topit vara asta.Numai bine si zile cat mai placute!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai avut si tu aceeasi experienta :) Imi fac curaj, ca nu mai dureaza mult. Seara placuta, Flori !

      Ștergere
  3. ce plăcut să evadezi la ... apă ! şi la noi este aşa de cald, aerul uscat ... nu a mai plouat demultişor !
    cu drag, îţi doresc multă sănătate !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu iti urez sa vina o ploaie buna, curata. Si noua ne-ar cadea bine o ploicica :) Toate cele bune, draga mea japoneza !

      Ștergere
  4. Iată că mai stau puțin pe aici. Noi am suferit de căldură doar cînd am coborît la oraș. Aseară, aci acasă, am făcut foc în sobă. De altfel, moții numesc VARĂ orice petec de pămînt pe care nu e zăpadă...Prin urmare, să ne bucurăm de vară, doamnelor și domnilor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foc in soba ? Vara munteneasca, da ? :)
      Sa ne bucuram de vara, Marta !

      Ștergere
  5. Bine ca aveti in apropiere locuri de evadare!

    Aici, la munte, n-as putea spune ca am suferit de cald. Temperaturi in jur de 30 grade peste vara, cu 2-3 exceptii de 32. Acum chiar s-a răcorit, facem foc seara, de cateva zile. E timpul pentru Grecia, ne-am zis, asa ca planurile sunt făcute pentru Pelion, dacă totul merge bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In ultimii ani, de cand cu criza economica, am descoperit multe locuri frumoase in apropiere de casa. Si lista ramane deschisa.

      Si aici s-a racorit binisor. Dar apa marii e calda si sunt sigura ca o sa aveti o vacanta perfecta :) Pelion-ul e superb in orice anotimp.

      Ștergere