Wikiplayer

luni, 21 august 2017

Rasfat


Mic dejun de vara : clatita cu fructe, iaurt si miere.
Plus scortisoara.

Doar zece zile pana la sfarsitul lui August ... 


23 de comentarii:

  1. Grozavă cu miere şi-atâtea fructe.
    Iar clătita e făcută după reţeta clasică?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, dupa reteta clasica, dar e patrata si impaturata ca un plic. Si n-am facut-o eu :) E la un local ce serveste micul dejun, o cafenea in spatele muzeului de arheologie, la Nafplio. De cate ori ajungem acolo, mergem la o clatita. Doua persoane o dovedesc cu greu.

      Ștergere
    2. Păcat că n-am știut asta când am fost la Nafplio...

      Ștergere
    3. Daca mai ajungi pe-acolo, o sa stii unde sa servesti micul dejun :)

      Ștergere
    4. Yammmm.... Pana mor mai trec o data prin Nafplio...
      Cele mai bune portocale din viata mea le-am luat/mancat pe marginea drumului, in apropiere de Nafplio.

      Ștergere
    5. Peloponezul e minunat si plin de surprize. Portocalele, daaa, sunt atat de dulci si zemoase, mai ales cand sunt vandute la marginea drumului :) Si Nafplio e un orasel splendid, eu am fost de vreo cinci ori si mai vreau :)

      Ștergere
  2. Ei, îndată ce termin commentul merg la bucătărie să fac niște clătite! Îmi doresc ceva așa, de cîteva zile! Merci Dani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pofta mare le clatite ! Mai ales vara imi plac asa cu fructe, iaurt si miere. Cand va fi mai racoare trecem la varianta cu branza dulce, smantana si stafide, la cuptor :)

      Ștergere
  3. Delicious breakfast! I love the crepes.
    Good Sunday!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Delicious, yes :) Thank you, Tania ! Have a lovely evening !

      Ștergere
  4. Bon Appétit! Si eu am soare si zile mai calduroase doar de vre-o 8 ...
    Si vine toamna si chiar nu vreau anul acesta! :((
    Bine te-am regasit Dani! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci, Ella ! Trece vara, vine toamna, noi sa fim sanatosi si sa avem parte de zile frumoase :)

      Ștergere
  5. Azi am mancat pentru prima data clatite facute de baiatul mamii!!! Bune au fost, nu cu fructe si cu miere, dar am fost bucuroasa ca a vrut sa faca. Mai demult il mai ajutasem eu, dar acuma a vrut singur-singurel. Sa ne luam o tigaie patrata?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu as manca clatite facute de flacaii mei si fara garnitura :) Dar nu cred sa se intample asta prea curand. Si nu, nu-i nevoie de tigaie patrata :)

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. Tocmai :) Altfel nu era subiect de fotografiat :) Merci, Laura !

      Ștergere
  7. grozav... tocmai eu sa pierd asa ceva :)

    RăspundețiȘtergere