Wikiplayer

luni, 1 octombrie 2018

De Octombrie


  Amintirile verii si fructele gradinii de toamna isi tin companie pe masa din veranda. 
   Prima ploaie marunta si rece, care a inceput sambata in zori si s-a oprit duminica pe inserat, a schimbat rapid peisajul. 
   Randunele zgribulite s-au adunat la sedinta pe cablurile din fata casei, muntii au disparut in spatele unei perdele opace de nori cenusii, gradina si-a etalat tufanelele pana de curand chinuite de seceta si am simtit fara doar si poate ca am trecut pragul dintre anotimpuri. 
   In curand o sa pot pregati straturile pentru salata si ceapa verde, praz si alte verzituri.

33 de comentarii:

  1. Buna ziua, O toamna minunata plina de culoare si roade bogate sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Καλο μηνα και καλο Φθινόπωρο Ντάνι μου!
    Μαζέψαμε και εμείς,κάποια ρόδια απο την ροδιά μας!
    Περιμένουμε τωρα τα πορτοκάλια να γίνουν!
    Καλη εβδομαδα!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Σ'ευχαριστώ ! Άνοιξε το σεζόν για τα χειμωνιάτικα φρούτα με τα ρόδια :) Σε λίγο τα μανταρίνια και τα πορτοκάλια :)
      Καλό μήνα και καλή εβδομάδα !

      Ștergere
  3. Am trecut de la vara la o toamna tarzie,sper ca voi vedea tablouri minunate in viitor.Spor la gradinarit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Speram sa nu urmeze o iarna furioasa :) Multumesc, Flori !
      Spor si tie in toate !

      Ștergere
  4. Ce frumoase sunt amintirile verii pe masa ta, Dani! M-am întors joi abia din Pelion și Karpenisi și mi-a încă sufletul plin de albastrul mării și de mireasma adâncă a pădurilor de brad. Să ai o toamnă frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ma indur sa le pun la pastrare. Dar in curand o sa le ia locul un bol cu castane. Imi pare bine ca ai petrecut frumos in vacanta ! Ai prins chiar perioada inainte de schimbarea vremii. Pana saptamana trecuta a fost vara ...
      Toamna frumoasa, Adriana !

      Ștergere
  5. Frumoase amintirile verii, dar si fructele toamnei imi plac foarte mult!
    E vremea rodiilor grasane. :) Ieri a gasit sotul meu la Lidl smochine uriase, din cele mov. Si sunt si foarte gustoase. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Azi o rodie a fost masa mea de pranz :) Smochinele alea uriase ma fac sa ma gandesc la niste tartine si imi lasa gura apa. Anul asta nu m-am saturat de ele. Sa le mancati sanatosi !

      Ștergere
  6. va urez o toamna roditoare!
    ce ma amuz mereu ca tu gradinaresti dupa alte randuieli ale naturii - eu acopar pt hibernarea de iarna, tu incepi o noua runda.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim !
      Am vrut sa plantez radadurile de salata azi, dar e prea uscat pamantul. O sa mai astept pana da o ploaie buna, altfel o sa ma spetesc sa le ud ☺
      Toamna frumoasa si voua !

      Ștergere
  7. Dani, ce cochilii frumoase! A venit toamna și la voi? Nu văd Grecia decât ca un tărâm al verii, doar de la tine aflu că mai aveți și voi primăvară și toamnă și un fel de iarnă. :)

    Toamnă frumoasă și bogată să fie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au stat in soare multe saptamani si s-au albit de tot, dar arata bine in poza ☺
      Am avut o saptamana de toamna si apoi iar soare si cald. Inca se poate face baie in mare 😊 Dar seara e racoare si se simte schimbarea anotimpului. Suntem cam cu o luna in urma.
      Toamna frumoasa, Zina !

      Ștergere
  8. Sara bună, Dani! De o toamnă nesperat de caldă avem și noi parte pe aici. Roade bogate și lumină bună!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Gy ! Toamna e calda si secetoasa ... Asteptam ploile :)
      Merci pentru gandurile bune ! La fel iti urez si eu !

      Ștergere
  9. Sa ai o toamna frumoasa..si spor la pregatit straturile...cu siguranta ca o noua recolta de verzituri va aparea pe blog..
    Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De frumoasa, e frumoasa, dar gradina e la fel de uscata ca vara ... Verziturile o sa intarzie :) Toate cele bune !

      Ștergere
  10. Credeam ca vazusem postarea ta, dar m-am inselat!
    Imi place imaginea! Am si eu o gramada de scoici marisoare si nu stiu cum sa fac niste aranjamente cu ele sa nu stea in drumul nimanui. Mai ca le-as pune pe un perete fixate cu ciment.
    Zile frumoase si linistite, draga Dani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In nici un caz nu le-as cimenta :) Merci, Suzana !
      Zile frumoase si tie !

      Ștergere
  11. frumoasa toamna avem, si calduroasa... sper sa mai tina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In ultimii ani e mereu la fel. Noi ne rugam de ploaie. Din fericire, ieri a plouat cumsecade si o sa putem lucra in gradina :)

      Ștergere
  12. La noi (in Finlanda) deja e toamna mohorata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La voi vine mai repede. Aici ne mai rasfata vreo luna pana se scutura frunzele si apoi imediat incepe sa incolteasca iarba.

      Ștergere
  13. Nimic nou, Dani? Sper că ești bine...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt bine, Zina. Doar ca nu mai am destul timp sa ma ocup de blog ...

      Ștergere
    2. ☺ Atunci e bine! Să ai spor în tot ce faci!

      Ștergere
  14. La noi deja a venit prima zapada, nu a mai fost o toamna tarzie care sa ne tina cald pana in Decembrie. Noi am terminat cu strans nucile si gutuile.

    RăspundețiȘtergere
  15. Bună ziua și vă urez un an minunat și sănătos în anul 2019 !

    RăspundețiȘtergere