Wikiplayer

duminică, 11 septembrie 2011

Comorile marii

Marea se va preface-n pasari stravezii,
cate le-ncap ochii deschisi spre ea,
si vor zbura falfaind, cand ai sa vii,
pana-n piscul vazduhului cu o stea.





















                                         ...iti daruiesc o stea de mare ....


                                                          Life in Pictures

34 de comentarii:

  1. Cât de fascinantă este lumea mării!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce frumoase sunt!!! superbe! accept cu placere o steluta!:) duminica faina!

    RăspundețiȘtergere
  3. Superbe fotografii! Ce de frumuseți mi-au încântat privirea! Mulțumesc! O duminică frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dani, cum a fost la mare? Nu, mai bine nu-mi spune... :)

    RăspundețiȘtergere
  5. superbe comori...ca este in mare ca este pe uscat pamantul ascunde nenumarate comori...ar trebui sa avem grija de ele pentru generatiile viitoare. O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  6. o lume frumoasă acolo dedesubt :) . mi-am dorit întotdeauna să îmi îmbăt privirea uitîndu-mă la un recif de corali. o zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  7. multumesc de dar...il apreciez teribil...ce pacat...marea noastra nu ne arata asemenea minunatii...dar e frumoasa si asa !

    RăspundețiȘtergere
  8. Va multumesc, tuturor pentru comentariile frumoase !
    Alexandra, te-am pomenit de multe ori saptamina trecuta ... o mare mai frumoasa, nici ca se putea ...

    RăspundețiȘtergere
  9. Superbe comori si reusite imagini. Mi-ar placea sa le vad si eu ..live :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumoase, interesante pozele. imi place mult coralul pe pietrisul acela. numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  11. Fly2sky, in apa sint chiar mai frumoase ... si e o adevarata aventura, sa le descoperi .

    RăspundețiȘtergere
  12. Bună DANI!
    Superbe pozele tale..!
    O după amiază excelentă îți doresc!
    Te pup draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  13. Robert, coralul e rosu, cind e viu, in mare, apoi paleste, devine roz si in final alburiu. Nu l-as fi luat, daca nu era deja desprins de pe stinca ...

    RăspundețiȘtergere
  14. Elena, multumesc ! O seara frumoasa si tie !

    RăspundețiȘtergere
  15. Dani, bine ai venit!!Imi plac stelele marii!Ce frumos trebuie sa fi fost acolo.Ma bucur pentru voi!Va iubesc mult!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Frumoase imagini...de o sensibilitate aparte.O seara frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  17. Frumos, parcă sunt dintr-o lume magică. Parcă este altceva, faţă de un oraş prăfuit...

    RăspundețiȘtergere
  18. Mami, tu stii, ca septembrie, e luna mea ... mi-a daruit o saptamina perfecta ... Te sarutam si te imbratisam de multe, multe ori !

    RăspundețiȘtergere
  19. Sorin, eram intr-o dispozitie aparte ... Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  20. Max, o lume de poveste ... acolo nu se depune praful niciodata, sub undele limpezi ...

    RăspundețiȘtergere
  21. Au o consistenta tare, Mihaela, cartilaginoasa, iar pe fata inferioara au niste mici ventuze-picioruse, cu care se deplaseaza. Aluneca din miini si se contorsioneaza, incercind sa evadeze ...

    RăspundețiȘtergere
  22. Unde sunt facute aceste fotografii? Pe mine m-au lasat cu gura cascata acele vietati minunate.

    RăspundețiȘtergere
  23. Costin, sint fotografii de saptamina trecuta, pe plaja, la Sybota, in nord-vestul Greciei. Stele de mare si arici de mare. Le-am fotografiat si le-am eliberat apoi in mare ... Ma bucur, ca ti-au placut !

    RăspundețiȘtergere
  24. Sweetbay, I love those colors ... orange and deep red, black and a little white ... and I like them alive ...

    RăspundețiȘtergere
  25. Frumoase stele tii in palma...nu am vazut niciodata vii, in mare...eu am o colectie de stelute, dar uscate, se intelege.

    RăspundețiȘtergere
  26. Buna Liana !
    E o minuta mica, a fiului meu cu o steluta de gradinita si apoi e sotul meu, care tine in palma gigantul visiniu. Eu sint reprezentata in poza cu umarul,impodobit cu steaua epolet ...
    Nu-i asa de usor, sa culegi stele de mare. Sotul meu le gaseste, spre bucuria copiilor ... Sint catifelate la atingere si au o culoare nemaipomenita, mai ales in apa .
    Ma bucur, ca te-au incintat . Numai bine !

    RăspundețiȘtergere
  27. Imaginile sunt absolut incredibile!
    Felicitari pentru talentul de fotograf, e o bucurie sa ma uit la poze.

    RăspundețiȘtergere
  28. Mirela, e o traditie, sa fotografiez stelele de mare in fiecare an. Anul asta am avut noroc, sa gasim niste exemplare deosebite. Ma bucur, ca te-au incintat !

    RăspundețiȘtergere
  29. Vulpito, sint amintirile unei veri perfecte ...
    Bun sosit pe-aici !

    RăspundețiȘtergere