Wikiplayer

marți, 13 august 2013

Roz pe verde







22 de comentarii:

  1. gingasie :)
    cum a fost weekendul? sper ca minunat!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci, Coco !
      Sambata la mare, duminica la umbra si-apoi cu bicicleta, in piata cu cel mic :)
      O zi frumoasa !

      Ștergere
  2. A face o fotografie frumoasa este ca si cum ai compune un poem.
    Superbe " versuri "!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum stii tu intotdeauna sa gasesti cele mai potrivite cuvinte :) Multumesc, Vasi !!!

      Ștergere
  3. Superba si inspirata fotografia unde ai surprins umbra pe perete.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Erau asa de pregnante umbrele in lumina puternica ... de parca un al doilea cactus intunecat traia pe perete ...

      Ștergere
  4. Ce imagini superbe! Florile astea le stiam din Romania, am avut si eu da' tu le-ai fotografiat atat de frumos!
    Numai bine, Dani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt din Romania :) Sunt poze din ultima vacanta la parinti ... Ma bucur, ca ti-au placut !
      O seara frumoasa, Vulpito !

      Ștergere
  5. Bună DANI!
    Wow cât sunt de frumoase!
    Cum se numesc aceste flori!
    O după amiază cât mai plăcută îți doresc!
    Cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Elena ! Florile de cactus sunt printre cele mai frumoase si surprinzatoare din regnul vegetal. Plus ca au un parfum asa de fin ...

      Ștergere
  6. Dani, ai realizat fotografii minunate!!! felicitari din toata inima!

    RăspundețiȘtergere
  7. Pe cine nu misca florile,mai ales de cactus.Cand le vezi ,ai satisfactia suprema.Pe vremuri imi amintesc,nu erau aparate sa fie pozate,dar femeile se chemau prin vecini sa vada minunea.Era un dute-vino in curte pana se treceau aceste flori de "limba soacrei".Toate bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma impresioneaza intotdeauna cu fragezimea si stralucirea lor :) Eu nu am multi cactusi, dar parintii mei au o colectie tare frumoasa si in fiecare vara ma bucur, sa ii fotografiez.
      O zi buna si petrecere frumoasa maine !

      Ștergere
  8. Красивые цветы кактусов. В России эти кактусы называют "декабристами", потому- что цветут зимой. Спасибо Дани, за музыку.

    RăspundețiȘtergere
  9. Am si eu floarea aceasta, dar nu i-am facut fotografii atat de frumoase! O voi poza la urmatoarea inflorire!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Contrasta asa de reusit cu fundalul :) Amintiri de la inceputul verii ...

      Ștergere
  10. Pięknie Ci kwitnie kwiat i śliczne zdjęcia zrobiłaś mu. Pozdrawiam i buziak.
    Aceste flori frumoase imagini floare frumoasă și a făcut-o. Îi salut și sărut.

    RăspundețiȘtergere
  11. O matusa de-a mea avea un asemenea cactus in curte dar era urias si cand inflorea, parca lua foc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cactusii de varste venerabile sunt intotdeauna spectaculosi :)

      Ștergere