Wikiplayer

miercuri, 2 octombrie 2013

Monstrul

32 de comentarii:

  1. Nie taki bardzo straszny jest ten "potwór". Powiedziałbym, że jest bardzo ciekawy. Pozdrawiam i buziak.
    Nu este atât de teribil este acest "monstru". Aș spune că este foarte interesant. Îi salut și sărut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sta intr-un vas de sticla cu nisip pe veranda si il hranim cu furnici :) Inca n-am depistat ce e ... l-am gasit la inceputul verii pe plaja. Pozdrawiam i buziak, Gigo !

      Ștergere
  2. A very interesting insect Dani. Never have seen it before.
    Have a wonderful day.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It was a surprise for us too. A strange insect ...
      Greetings, my friend !

      Ștergere
  3. waww...deci este pet-ul vostru :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. Nuuu, e un locuitor al nisipurilor de pe plaja :) Si e mititel, cam un centimetru pe lung.

      Ștergere
  5. Ma gandeam la vre-un sarpe,crocodil si tu ne pacalesti cu o vietate mica.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De serpi si crocodili mi-e frica, puiul asta il accept fara probleme :) Am avut si scorpioni si paianjeni intr-o vreme ...

      Ștergere
  6. :))
    jurasic... plaja???
    de tinut minte si de ocolit pe foooarte departe!
    interesant monstruletul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desi mergem pe plaja respectiva dintotdeauna, a fost prima data ca am dat peste asa ceva ... chiar langa sezlong :)
      A fost botezat instantaneu " Monstrul " :)

      Ștergere
  7. Să ai o noapte liniștită și faină !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Liviu ! Si, fiindca eu citesc dimineata, iti urez o zi buna !

      Ștergere
  8. ooooo, da! un Monstru! dar tare-tare frumos l-ai fotografiat! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E foarte timid si silentios, nu iese usor din casuta de nisip ... Sotul meu l-a pozat, e meritul lui :)

      Ștergere
  9. Deci asa ceva te scapa de furnici... Hmmm interesant de stiut :D!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-ar trebui o armata de monstri, ca sa scap de furnici :) In ultimi doi ani am avut de lucru cu ele ...

      Ștergere
  10. "Monstrul" e atat de micut si interesant... M-a lasat cu gura cascata. Am incercat sa-l caut pe net...sa vad ce ar fi dar n-am reusit sa dau de nimic asemanator. Probabil sunt rari astfel de "monstri" :)
    Nici nu-mi vine a crede ca n-are decat cca. 1 cm... Inseamna ca de abia i se vad cornitele de tauras :)
    Frumos!
    O noapte buna, draga Dani! Pe la voi cred ca-i mult mai cald :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stim daca e insecta sau arthropoda ... n-am reusit sa-i numaram picioarele. E asa de fragil, ca ne e teama sa nu-l strivim. Daca il identificam, revin cu amanunte :)
      O zi frumoasa, Elly, cat mai insorita ! La noi e mai cald, da, inca port maneca scurta :)

      Ștergere
    2. Intre timp i-am facut putina publicitate :) Asta fiindca mie chiar mi s-a parut extrem de interesant. Am vazut ce mi-ai scris ca este. Am cautat pe net si da, pare o astfel de larva. Ce-a mai facut? Il mai aveti? Da semne ca se transforma? M-ar interesa. Deci ar trebui hranit cu furnici... :)

      Ștergere
    3. De cand cu ploile am iesit mai rar pe veranda ... copii mi-au spus ca e in hibernare, si-a incetinit activitatea. Sau e bolnav, sau se pregateste sa se inchida in crisalida ...

      Ștergere
  11. Brrr...interesant dar 'creatureasca' creatura... Initial am zis ca-i scorpion apoi n-am gasit similitudini in regnul caruia-i apartine...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scorpionii ii gasim mai des, el e o raritate :) Merci de vizita si ma bucur, ca mi-ai lasat un mesaj !

      Ștergere
  12. Mie imi pare dragalas, mai ales in cea de-a doua fotografie. Pare ca se rasfata! Numai bine Dani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca te obisnuiesti cu el, e chiar dragut :) Si e un rasfatat, adevarat !
      O zi frumoasa, Aurelia !

      Ștergere
  13. Frumos portret i-ai făcut "monstrului" cu căngi! O vietate, printre multe altele, din preajma marii. Fiecare interesantă, în felul ei. Minunile lumii în care trăim!
    O zi frumoasă, dragă Dani! :-)

    RăspundețiȘtergere
  14. Se simte bine mosntrul vostru? Ca parca nu prea pare, asa rasturnat pe o parte cum sta in poza a doua. Sau o fi avand burta prea plina , il rasfatati voi cu portie prea mare de furnici?
    Oricum, mie imi place de el, cred ca pe vreme rece trece printr-o perioada de rapaus in care posibil sa se ascunda sub nisip(ul de pe plaja, nu din borcan) , iar daca e fata sa faca si oua pentru perpetuarea speciei :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu cum se simte, Mihaela ... e cam singurel. Dar pofta de mancare are :) Sta tot timpul in nisip, chiar si atunci cand vaneaza nu apare la suprafata, isi atrage prada intr-un vortex de nisip si-apoi scuipa la suprafata furnicile stoarse de seva.
      Il avem de la inceputul verii si da, cred si eu, ca ar trebui sa-l eliberam pe o plaja nisipoasa cu prima ocazie. Trebuie duse tratative cu baietii :)

      Ștergere
    2. E posibil sa fie leul furnicilor?
      http://stiati.ca/leul-furnicilor/

      Ștergere
    3. Daaa, este leul furnicilor !!! Multumesc Mirela !!!

      Ștergere