Wikiplayer

miercuri, 8 noiembrie 2017

Noiembrie cu flori


Dupa ce a plouat gospodareste si pamantul a supt apa ca un burete, au aparut iar flori in gradinuta. Nu multe, dar suficient cat sa imi coloreze clipele in care imi fac de lucru printre straturi. E mai placut sa smulgi buruieni cand ai o floare in preajma, nu-i asa  ?  
Un trandafir rozalb, o salvie albastra, tufanelele caramizii si o nou venita rozalie sunt protagonistele inceputului de Noiembrie. 
Pe fond de Alyssum si cer albastru.







Cu dedicatie, sarbatoritilor de azi  💜
La multi ani  !

22 de comentarii:

  1. Aduce mai mult a Cireșar, nu a Brumar :) La mulți și frumoși ani sărbătoriților!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O primavara-toamna, cu seri friguroase, Gy :) Dar tufanelele si putinele roze se multumesc cu cateva ore de soare la amiaza.
      Sunt frumoase zilele astea de sarbatoare in care serbeaza multa lume :)

      Ștergere
  2. Ce frumoase sunt! ♥
    Multumim, Dani! Seara faina! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoase sunt toate!Ultima fotografie imi place tare mult.Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ultima e o salvie mai anemica, ce s-a pus sa faca flori in ceasul al 12-lea. Sper sa se faca mare si frumoasa. Ma bucur ca ti-au placut, Flori ! Seara frumoasa !

      Ștergere
  4. Buna seara, bogatie de culori si nuante dar salvia e bestiala. O seara minunata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca impresioneaza micuta salvie cu flori ca picaturile de cerneala 😊
      Seara frumoasa, Vasile !

      Ștergere
  5. tot ce pot sa zic e ca tu esti in locul unde Dumnezeu a oferit 2 primaveri naturii :)

    RăspundețiȘtergere
  6. M-am delectat! Minunata selectie ne-ai oferit!
    O zi minunata, draga Dani!

    RăspundețiȘtergere
  7. Superbe imagini! Noiembrie cu parfum de flori! Zile frumoase, Dana!

    RăspundețiȘtergere
  8. Câtă frumusețe, câtă frumusețe în grădina ta, dragă Dani! Ești o fericită!

    Weekend plăcut!

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc frumos, Dani ! Imbratisari calde !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-as fi dorit ceva mov pentru tine, dar trebuie sa te multumesti cu salvia albastra :) Te imbratisez si eu !

      Ștergere
  10. Multumesc taare frumos pentru floricele si gândul trimis cu ele. Sunt foarte frumoase si aduc bucurie sufletului, sigur lucrezi mai cu spot in grădiniță, atunci cand florile te însoțesc.

    RăspundețiȘtergere
  11. Minunate, toate! In grădina mea n-a mai rămas nimic. Aşteaptă plapuma de zăpadă, iar eu aştept florile primăverii nu mai devreme de sfârşitul lui aprilie, în cel mai bun caz.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In weekend am fost la munte, la Kapesovo. Sambata noaptea a plouat cu fulgere si a cazut grindina, dimineata am crezut ca a nins :) Dar in gradini am vazut o frumusete de verze si conopide.
      Gradina ta isi face somnul de frumusete :)

      Ștergere