Wikiplayer

miercuri, 4 septembrie 2019

Planuri de toamna


In loc sa le scriu pe hartie, le scriu aici : 

- sa replantez jardinierele cu bulbi de narcise, lalele, frezii si condurasi
- sa curat la timp trandafirii cataratori (anul trecut am intarziat si asta s-a simtit in primavara, cu varf si indesat)
- sa pun mazare prin Octombrie, la sfarsit, in straturile in care au fost rosii, ca sa se imbogateasca pamantul cu azot
- sa replantez cateva tufe de trandafiri, carora nu le merge bine in soarele intens de pe latura sudica a casei
- sa reinsamantez rucola, care tinde sa dispara din gradina
- sa cumpar seminte de degetei si caldaruse, eventual sa fac rasad, ca sa fiu sigura ca o sa infloreasca frumos peste doi ani.


Septembrie frumos !


20 de comentarii:

  1. Sa ai spor în tot ceea ce ti-ai propus sa faci, Dani draga!
    O toamna cat mai placuta îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa ai spor, Dani si un weekend frumos ! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Iți doresc să-ți realizezi, punct cu punct, tot planul! Eu mai am încă planuri de hoinăreală :) Vineri plec spre Ammouliani (o săptămănă), apoi, spre sfârșitul lunii, o săptămână în Solento, Italia. Să ai mereu o grădină frumoasă, care să te bucure cu roadele ei dar și cu culori și mirosuri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu imi doresc, Adriana :) Vacanta placuta pe meleaguri insorite !

      Ștergere
  4. Sa aveti o toamna minunata cu roade bogate si spor in tot ce v-ati propus sa realizati.

    RăspundețiȘtergere
  5. of, doamne, Dani, citeam o postare din 2015 unde faceam retrospectiva- ce am facut in fiecare luna...si te-am gasit la comentarii, imi ziceai sa am putere sa le fac pe toate, au trecut 4 ani de atunci si treaba pare tot mai multa. Azi fac dulceata de piersici, ieri compot, alaltaieri gogosari si tot asa, ulte sunt de facut la o casa si nu ploua si totul se usuca, ud din 2 in 2 zile gradina ca mai am ardei si rosii(putine) si flori, florile nu le las sa se usuce. Te imbratisez cu drag.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Elisa, tu reusesti sa faci foarte multe si acum. Eu am renuntat de mult sa ud gradina de flori, rosiile le-am cules toate si vrejurile s-au uscat, doar ardeii ii ud la 2-3 zile. A avut parte de o vara torida, asteptam ploile de toamna cu nerabdare.
      Te imbratisez si eu cu mult drag ! Sanatate si curaj !

      Ștergere
  6. Sa stau la cald si sa ma uit la filme.. :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce faci tu, Dani? Vine acum noiembrie și nu mai avem nicio veste de la tine... Sper că ești bine, tu și toți ai tăi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suntem bine, Zina. Doar ca nu mai scriu aici. Am trecut pe Instagram. Mi se pare mai usor.
      Merci ca te gandesti la mine !

      Ștergere
    2. Am văzut pe Instagram. Multumesc pentru link!
      Trebuie să-mi fac și eu un cont.

      Numai bine!

      Ștergere
    3. Cu placere ! Toate cele bune, Zina !

      Ștergere