Wikiplayer

joi, 21 august 2014

Vara, la sfarsit

Ca de obicei la sfarsit de August, inainte de evadarea la mare, devin tot mai nelinistitaNumar zilele, fac liste si incerc sa pun totul in ordine, ceea ce-i cam imposibil, dar ma incapatanez sa incerc. Poate, poate ...

Am semanat in jardiniere conopida, gulii si o varza mai altfel, in speranta ca o sa am rasaduri mai devreme si legume de salata in vreo trei luni. Ieri am facut o portie de nectar de piersici ( multumesc mult pentru idee Vasi ) si a iesit atat de bun, incat trebuie sa ma mobilizez si sa triplez cantitatile. Poate mai ajung sa fac si o zacusca, eventual sa pun niste rosii la uscat ... 

Dupa cum vedeti, in ultimul moment lista activitatilor se lungeste. 
O mica pauza pe blog va fi binevenita. Cred ca majoritatea gradinarilor sunteti ocupati sa puneti roadele verii in camara. 

Spor la treaba si sper sa ne intalnim cu bine in Septembrie  ! 

Zile frumoase, va doresc tuturor  !

44 de comentarii:

  1. spor. vreme buna. concediu placut.

    RăspundețiȘtergere
  2. Conservele înseamnă multă treabă, într-adevăr. Mult spor și vacanță lăcută!

    RăspundețiȘtergere
  3. îţi doresc o minunată evadare la mare!
    cu drag, aştept viitoarele tale minunate fotografii !

    RăspundețiȘtergere
  4. tu esti gradinarul perfect, sunt sigura de asta! :)
    spor la bunatatile din bucatarie si nu numai si vacanta frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt foarte departe de a fi gradinarul perfect, draga mea Pandhora :) Nici pe departe :) Incerc doar sa-mi gasesc linistea in mijlocul plantelor si sa-mi bucur simturile cu tot ce imi ofera gradina. Multumesc mult !

      Ștergere
  5. Hi Dani, wishing you that you get the things done that you want and have to and then have a relaxed vacation at the sea. See you after your blog break!
    Warmly,
    Christina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you so much, Christina ! Happy days in the garden, my friend !

      Ștergere
  6. Cu multa placere ! :))
    Si eu fac din doua in doua zile nectar si nu ne mai saturam de el.
    Vacanta de vis va dorim!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma gandesc la tine de fiecare data cand pun nectarul in pahare, Vasi !
      De-abia astept sa vina maine baietii din tabara si sa il guste :)
      Multumesc ! Te imbratisez cu drag !

      Ștergere
  7. Fă produsele cu adevărat mari, blog așteptați până când ați terminat. Îi salut și sărut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Traducerea e grozav de proasta, dar eu inteleg ce vrei sa-mi spui :) Multumesc, draga mea, Giga ! Pozdrawiam i buziak !

      Ștergere
  8. Trebuie să fie grozav nectarul ăla! Eu n-am intrat încă în febra pregătirilor, deocamdată mă documentez. Aici, la munte se simte deja apropierea toamnei. Miercuri plecăm şi noi acasă. Vă doresc zile minumate la mare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, e foarte bun :) Si ma bucur, ca am mai gasit o metoda sa consumam fructe si sa ocolim racoritoarele din rafturi.
      Inca nu plecam in Kea, Adriana, dar o sa mergem in weekend la mare sa incercam echipamentul de snorkeling si ma simt deja cuprinsa de aura vacantei :) Multumesc pentru urare ! Anul asta mi-a lipsit marea ...
      Si aici se simte deja schimbarea de anotimp. Au inflorit crinii de nisip, au inceput sa se scuture frunze uscate ... Drum bun la intoarcere si zile frumoase, oriunde ati fi !

      Ștergere
  9. Vacanta placuta si sa ne revedem cu forte proaspete la toamna!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ati avut multe vacante,stiu ca asta va fi cea mai linistita, va doresc clipe frumoase si zile senine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multe, dar scurte. Sa speram, ca saptamana asta va fi cea mai odihnitoare. Multumim !!!

      Ștergere
  11. Iara vacanta? :) Concediu placut, cu bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu pot lipsi mai mult de o saptamana de la serviciu, asa ca fractionam concediul si il intindem pe mai multe luni :) Multumesc, Mihaela !

      Ștergere
  12. Dani, vreau şi eu reţeta de roşii uscate, te rog frumos. Nu e nici o grabă, o să mai încerc anul care vine.
    Îmi plac mult de tot. Dar până acum am cumpărat, nu am făcut niciodată.
    Am încercat săptămâna trecută, dar probabil că ar fi trebuit să aleg soiuri mai nezemoase. Cele pe care le-am ţinut eu la soare nu s-au uscat. În cele din urmă, le-am aruncat.

    Vacanţă plăcută la mare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa alegi soiuri carnoase, cu seminte putine si cu coaja tare, de obicei rosii micute si alungite, cum sunt Roma, San Marzano sau alte prunisoare. Eu am Principe Borghese. Le tai in doua si scoti semintele. Le pui apoi pe tava si presari putina sare de mare. Trebuie sa stea la soare cam 5-6 zile. Sa fie soarele puternic si sa le feresti de umezeala. Noaptea le pui la adapost, in casa. Ale tale s-au stricat mai mult ca sigur din cauza ca au fost soiuri necorespunzatoare.
      Ziceam sa incerc anul asta sa le usuc in masina, cum am citit pe blogul domnului Craciun. O zi calduroasa ar fi suficient ca sa se usuce rosiile. Am intampinat insa impotrivirea sotului, care zice ca pe urma o sa miroasa in masina a rosii :)
      Multumesc, Carmen ! Desi suntem atat de aproape de mare, anul asta n-am vazut plaja decat de cateva ori.

      Ștergere
  13. Vacanță plăcută și odihnitoare, Dani !

    RăspundețiȘtergere
  14. Sa fie o vacanta minunata, cu multa odihna!

    RăspundețiȘtergere
  15. m-am tot tinut sa zic :)) : eu astept vinetele, pana sambata sper sa se coaca pe deplin macar una, ca sa gustam si noi! altfel, rosii, mure, acum au venit si perele. o gradina e ceva miraculos, tot imi repet asta :). concediu fain! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa se coaca multe vinete si sa le gatesti in multe feluri. Ieri am avut la pranz paste cu sos de vinete, rosii si usturoi :) O gradina e o minune, da :) Tocmai am descoperit, ca pot face cerneala din mure si ma atrage ideea de a incerca sa pictez cu suc de fructe ...
      Merci, Zazu ! Numar zilele. AMR 3 :)

      Ștergere
    2. hahah, sa ma fi vazut pe mine ce pictata eram cu suc de mure :)). am reusit sa pictez si cateaua aia mica (ea e alba de felul ei hihihihi)

      Ștergere
    3. Imi inchipui un ghemotoc alb cu pete movulii :))) Si o limba indigo :)))

      Ștergere
  16. Dani, ce bine că la voi începe școala mai târziu - la noi începe deja pe 2 septembrie așa că s-a cam zis cu plecările mele la început de septembrie care îmi plăceau așa de tare!
    Poate ne mutăm și atunci vor reveni :)
    Eu aștept cu interes imagini și detalii din vacanța ta. Știi că sunt fan Grecia și caut o locație bună pentru la anul, în iulie, deci am nevoie de inspirație.
    Distracție plăcută și relaxare maximă după ce termini cu gătitul și grădinăritul

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Era vorba sa inceapa si la noi scoala mai devreme. Noroc, ca s-a schimbat ministrul si a ramas programul dupa sistemul vechi. Nu vreau sa-ti explic ce m-am framantat cu vacanta asta si cate schimbari am facut ... In August e mare balamuc in insule si nu suport inghesuiala.
      Sunt atatea locuri frumoase in Grecia, ca iti va fi greu sa alegi :) Eu iti pot povesti despre sase din insulele ionice ( minus Kythira ) si cateva din marea Egee ( Milos, Tinos, Kos, Rodos, Koufonisia si Kea sau Tzia, pe care o s-o vedem anul asta ) , plus Evia si Creta, care sunt atat de mari, ca nu te mai simti pe o insula :) Eu ma uit intai dupa plaje, apoi dupa hotel si in ultimul rand dupa alte atractii ( muzee, drumetii, sarbatori locale samd. ).
      Merci de urari, Ioana ! Succes in noul an scolar !

      Ștergere
  17. Vacanta frumoasa, Dani! Si eu sunt in febra pregatirilor pentru vacanta si am impresia (ca de fiecare data) ca timpul s-a comprimat. Totusi, odata ce plec de acasa, nu mai conteaza ce am reusit sa fac sau ce a ramas nefacut. Ma bucur de ea. Asa iti doresc si tie - relaxare si veselie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta-i adevarat, cand bagajele au fost scoase pe usa, incepe partea frumoasa :) Iti urez vacanta placuta, draga mea !

      Ștergere
  18. Da ceva bun? Ne faci la intoarcere, da?:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ne-am intors deja, Coco, dar inca n-am facut ceva special ... Daca reusesc sa pun la cuptor azi o prajitura cu struguri, o sa va impartasesc reteta :)

      Ștergere