Wikiplayer

duminică, 11 februarie 2018

La deruta


Levantica mea s-a adaptat la temperaturi scazute. 
Ca si anul trecut, infloreste anormal de repede. 




26 de comentarii:

  1. Καλησπέρα Dani μου!
    Υπεροχη φωτογραφία!
    Πολυ αγαπημένο μου φυτό με πανέμορφα άνθη και εξαιρετική μυρωδιά!
    Καλη εβδομάδα σου εύχομαι!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ευχαριστώ, Ντίμη ! Καλή εβδομάδα !

      Ștergere
  2. Ai dreptate! Se întampla ceva ciudat cu lavanda! Si una din tufele mele în ianuarie avea flori! La tine este temperature si mai ridicata... deci! Dar stii ce scria aseara pe ziar la mine? Ca la sfarsitul lui februarie avem sansa sa se faca extrem de frig din cauza ... ceva cu polii pamantului! Zau ca ma speriat articolul! Era concluzia meteorologilor englezi! Sper sa nu fie asa si frigul sa se duca în Siberia..
    Duminica placuta în continuare, Dani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu cred, pana nu vad :) Si-apoi, tot nu putem schimba nimic. Sa speram, ca va fi bine !
      Saptamana perfecta, Ella !

      Ștergere
  3. cât este de frumoasă !!!
    se numără printre minunile de flori de la tine, din grădină !
    pupic !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Numai ca nu pot sta pe-afara sa ma bucur de ea :) Toate cele bune, draga mea japoneza !

      Ștergere
  4. Deja levănțică :))) și miroase? Salut și sărut saruturile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, miroase :) Am pus si cateva fire in vaza :) Pozdrawiam cieplo i buziaki !

      Ștergere
  5. Levantica nu am,dar nu e timpul trecut.E o planta ce-mi place.O saptamana buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E foarte iubita de fluturi si albine :) Plus ca poti parfuma sertarele cu levantica din productie proprie. O saptamana frumoasa, Flori !

      Ștergere
  6. Cat de frumoasa este, Dani ! Are o culoare superba, draga de ea !
    Ce tip de levantica ai? I-am stidiat frunzele si sunt foarte interesante. Nu am mai vazut pana acum.
    La noi in gradina abia au iesit ghioceii si cateva mustati de zambile si narcise. O sa ma uit in weekend si la lavanda.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E un soi de lavanda ce se gaseste aici la pepiniere fara tabela. Nu stiu ce soi e. Mi se pare mai rezistenta ca cea clasica. Poate iti iei puieti cand mai vii in Grecia ☺
      Bun inceput de primavara, Mihaela !

      Ștergere
  7. Lavanda la tine arata altfel decat o stiu eu. Asa mi se pare, in zona frunzelor! Ce bine ca ai lavanda in curte. Eu am luat la ghiveci, dar nu a tinut. Banuiesc ca nu am respectat ceva reguli. Cand mi se intampla asa, parca nu vreau sa reiau experienta. In balcon multe din plantele cu flori nu s-au pastrat dupa ce florile au trecut. Desi, poate s-au inventat de unica folosinta, nu m-ar mira!
    Seara frumoasa, draga Dani! Si un sfarsit de saptamana pe placul tau!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Parfumul e acelasi :) Am mai pierdut din ele in decursul anilor si mereu plantez cate una noua ca sa nu ramana gradina fara levantica. N-am incercat inca sa le cultiv in jardiniere. Imi dai idei :)
      Weekend placut, Suzana !

      Ștergere
  8. Si eu iubesc lavanda.Din cate stiu lavanda infloreste vara oare cum de o fi inflorit deja?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar trebui sa infloreasca vara, dar si-a iesit din program :) Am avut o iarna prea calda ...

      Ștergere
  9. Nici nu stiu daca sa spun super sau aoleu:))(e anormala vremea asta cel putin in Romania), in orice caz culorea ei este revigoranta, am si eu ceva asemanator, am plantat in gradina de la tara la baza trandafirilor. O duminica minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oricum ar fi, ma bucur ca o am :) Seara frumoasa de duminica si o saptamana perfecta, Myky !

      Ștergere
  10. Phii! Dar ce arătoasă e levănțica ta! ☺ Îmi place tare mult! Levănțicile mele au rămas la Bușteni... Aici nu am mai pus.

    Săptămână excelentă, dragă Dani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci, Zina ! Sunt foarte decorative :) Plus ca se poate face o lemonada minunata cu florile de levantica.
      O saptamana buna, cu spor in toate !

      Ștergere
  11. defineste, te rog, termenul "temperaturi scazute"...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avut cateva nopti cu 2-3 grade sub zero in Ianuarie, in rest minime de 5-6 grade. Celsius :)

      Ștergere
  12. Mi-a plăcut asta:„... sa nu ramana gradina fara levantica.”

    RăspundețiȘtergere