Wikiplayer

luni, 21 februarie 2011

Rasaduri - continuarea

       Simbata si duminica am transplantat rasadurile de rosii si cele citeva de ardei. Exact la o luna dupa semanare, ptr. rosii, si la o luna si zece zile, ptr. ardei. Acum sint in "ghivecele" individuale si au iesit in sera - veranda, care-i prevazuta cu folie transparenta si in plus, am instalat si un corp de incalzit ca sa nu sufere de frig noaptea, cel putin pina se mai indreapta vremea.
   Rosii am pus de 15 feluri, chiar daca o sa pun si numai 2 -5 fire din fiecare. Unele o sa le plantez in glastre.
   Am primit seminte de la tata, de la Ellada ( blogul ei e http://auxplaisirsdujardin-ellada.blogspot.com/ ), am cumparat de la http://www.kokopelli.asso.fr/  iar citeva soiuri le-am adus din Italia anul trecut. N-am intentionat sa adun atitea dar pina la urma nici nu le-am semanat pe toate.
   Asa ca, astept sa creasca : Cuor di bue, Noire de Crimee, Calabacito rojo, rosii in forma de ardei de la tata, Orange Queen, Black Cherry, Aurora, Thessaloniki, Batala, San Marzano Nano, Marmande, Inima roz, Bulgarian Triumph, Rose de Berne si Minibel.

   Ardei am numai doua soiuri : cornul caprei si gogosari.









  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu