Wikiplayer

vineri, 15 iulie 2011

Luna plina

   Ieri seara a fost luna plina si fiind noi in ' luna de miere ' ( copii sint la bunici ), ne-am dus pe seara la o terasa de pe dealuri, sa vedem luna rasarind de dupa munti. N-am mai facut asta de citiva ani buni. 
Aerul era foarte cald dupa o zi arzatoare. Un vinticel se tot pierdea printre gradini. Atmosfera era cumva cetoasa, intotdeauna avem umiditate pe aici si asta face caldura si mai insuportabila. 

   Si acum, ca v-am pus in tema, urmeaza fotografiile - se vede lacul, la poalele muntilor ( cel mai mare lac natural al Greciei, Trihonida ) si satul cel mai apropiat, cu biserica Sf. Gheorghe, cel cu balaurul. 






              Florile - muscate si petunii. Trebuia sa fie si vreo iasomie ...




                                                              Cafelele ...


            Si luna palida, ce abia se desluseste in ceata albastra a inserarii. 





19 comentarii:

  1. super...si eu am admirat luna asearaaaaa....

    RăspundețiȘtergere
  2. Coco, daca eram aproape de mare, mergeam la o baie nocturna ... de cind, ma gindesc ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Citea, ma uitam la poze si... m-am trezit zambind.:)

    RăspundețiȘtergere
  4. What a lovely post! I love red roofs, flowers and the moon! Lovely pictures!

    RăspundețiȘtergere
  5. How romantic is that? You must have had a wonderful evening. I love Greece!
    Christina

    RăspundețiȘtergere
  6. Thank you, Tanya and Christina. It was a wonderful, peaceful and hot evening ... 21 years after our first date.

    RăspundețiȘtergere
  7. daaa...imi place tare mult noaptea in mare...parca sunt licurici...

    RăspundețiȘtergere
  8. Hi Dani, What amazing shots of the moon! That vista with the mountains in the background is beautiful. What a nice treat to have an evening off from the kids, an ice cold coffee and a pretty view to boot. Enjoy the rest of your weekend!

    RăspundețiȘtergere
  9. I meant to type a "night off from the kids". Should have reread my comment before I hit send! A year and you would really be missing them!

    RăspundețiȘtergere
  10. Jennifer, you are so nice !!!
    The kids are with my parents, three weeks now, and I feel the house so empty ... It is a good thing for as, to cool down for a month.
    Happy weekend !

    RăspundețiȘtergere
  11. Sweetbay, it is a great place. Heaven, earth and water ...

    RăspundețiȘtergere
  12. Frumoase imagini! Mi-au sarit in ochi geamurile bisericii, sau ce-or fi alea, cu Sfantul Gheorghe omorand balaurul. Interesanta ideea, nu am mai vazut asa ceva pana acum!

    RăspundețiȘtergere
  13. Da, sint vitraliile bisericii. Ce e interesant e, ca, daca te uiti de aproape sarpele sau balaurul seamana cu o silueta de femeie. Biserica e faimoasa pentru asta.

    RăspundețiȘtergere
  14. Ei, in cazul asta trebuie sa vin pana acolo sa ma conving! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Constantine, avem altele mai interesante de vazut, prin zona ! Vino tu, ca iti fac eu program.

    RăspundețiȘtergere
  16. Na grapsw sta ellhnika h... sa iti spun romaneste?O parte din mine a vibrat adanc la vederea fotografiilor mirobolante, h allh plebra mou exei fonaksei poly dynata:" kane kourageio kai fyge gia panta se ena teteio apisteyto meros ths Ghs." Cred insa ca m-am trezit prea tarziu sa ma mut in Grecia definitiv.

    RăspundețiȘtergere
  17. Poti scrie si greceste, sqwer. Eu cred, ca daca vrei, niciodata nu-i tirziu ... Acum e o perioada mai grea, dar nu atit , cit se vede din afara Greciei.
    Ma bucur, ca fotografiile mele te-au emotionat ! Si, sper, sa mai treci pe-aici.
    Η Ελλάδα είναι ονειρεμένη χώρα και εγώ, έχω την τύχη, να ζω εδώ, με αγαπημένους ανθρώπους ... Δεν το σχεδίασα, έγινε . Με πήρε το κύμα ...

    RăspundețiȘtergere