Wikiplayer

luni, 21 iulie 2014

Soare

E cald si n-am mai scris de multisor ...
Azi au fost 41 de grade la pranz.
Cea mai fierbinte zi din vara asta pana acum.
Cand ies afara simt ca vaslesc prin aerul fierbinte.
Ma hranesc cu rosii, cu piersici, cu mure si cu pepeni.
Gradina se cere udata des.
Peste o saptamana o sa fim acasa, la parinti. O sa ne racorim.
Voi ce mai faceti  ?

36 de comentarii:

1. Foarte sugestivă fotografia.

Și-n zona noastră este arșiță mare (în sud-sud-est).

Anul acesta am avut prima dată roșii negre de Crimea și neștiind cum arată coapte le-am lăsat prea mult să se coacă și le-am cules aproape fierte.

Vacanță plăcută. Sper să-ți încarci bateriile cât poți de bine.

1. De fiecare data cand ajung acasa simt racoarea si umezeala in aer ...
      Da, rosiile negre trebuie culese " cu umerii verzi " :) Asa am patit si eu in primul an :) Multumesc de cuvintele bune, Ilinca ! Vacanta sa fie, chiar si cu ploaie !

2. Ne luptam cu mana la tomate...

1. Am avut si eu parte de ea ... si-am fost bucuroasa sa gust macar din primele fructe. Noroc, ca anul trecut am facut mai mult bulion de rosii, decat am consumat. Spor la lupta cu ciupercile !

2. In Grecia, mana? Si nu a murit la 41 de grade?

3. Da, se mai intampla si aici. Nu stiu daca e chiar mana, insa ceva ciuperca e sigur. Plantele afectate s-au uscat de tot si le-am scos din pamant. Cald bine e doar de vreo saptamana ... si anul asta n-am prea stropit cum ar fi trebuit.

3. eu n-am vazut mai mult de 26 gr anul acesta si zau ma bucur. vacanta placuta si... racoroasa.

1. Aici sunt 26 de grade noaptea, Simona. Ma pregatesc sa pun si haine mai groase in bagaje :) As vrea sa ajungem si la munte ... Multumesc ! Vacanta placuta si voua !

4. Si noi am avut 34 de grade in weekend, dar ieri a plouat si ne-a racorit, de azi vor fii in jur de 28 de grade, un adevarat rasfat! :))
    Sa aveti o vacanta minunat!

1. Temperatura ideala :) Multumesc, Minnie ! Va fi doar o saptamana de pauza de la servici, dar la noi asta-i programul :)

5. sa stii ca si la noi e tare cald, vaslitul, buna comparatie :))
    sa va bucurati de vacanta si de revederea cu cei dragi!

1. Bine ca macar acum se simte ca suntem in Iulie :) Multumesc, Pandhora ! Vara frumoasa, draga mea !

6. Si aici, in sudul tarii este foarte cald. La munte este ceva mai bine. Timp frumos si vacanta placuta! Te pup , Dana B.

1. Multumesc, Danuta ! Fie soare, fie ploaie, o sa fie bine, fiindca vom fi impreuna :)

7. noi am facut dulceata -multa!, ne ingrijim de gradina si ne petrecem concediul acasa :))

1. Dulceata e taare buna :)) Eu tocmai caut o reteta de dulceata de rosioare.
      Tu macar ai constiinta impacata, ca te ingrijesti de gradina. Eu anul asta am cam tras chiulul si se simte ... Concediu placut, Zazu !!!

2. vai vai vai, eu am tras chiulul anul trecut si mi-am invatat lectia! dupa ce am muncit o luna intreaga sa destelenesc lavanda, am zis ca nu mai trag chiulul, ca e zicala aia cu lenesul mai mult alearga mi-a iesit pe nas, zau :))

3. Cam asa-i, Zazu :)) Am destelenit si eu de zor doua saptamani, acum imi iau o mica pauza si la intoarcere, peste o saptamana, ii dau inainte :)

8. La noi in sud este foarte cald. Aseara erau 37 de grade la ora 20.30. :(
    Acum s-a intunecat si tuna de se zdruncina pamantul. :) Sper sa ne racorim putin. :)

Drum bun, Dani! Sa aveti o vacanta minunata alaturi de cei dragi si sa va bucurati din plin de tot ce va doriti! Cu drag, MihaelaT.

1. E bine sa va racoriti, dar sa fie fara pagube, ca furtunile sunt nabadaioase ... Merci, Mihaela !
      Facem planuri :) O sa dam si o raita prin tara si sper sa avem parte si de cateva zile linistite acasa. Visez sa citesc in gradina mamei, sub mar, daca nu ploua :)
      Zile frumoase, draga mea !

9. Lasa ca daca veniti acasa va racoriti!La noi nu prea a fost vara.Eu am avut noroc cu Felixul,ca a fost cald si bine.Sa aveti parte de o vacanta cum v-o doriti!

1. Multumesc, Flori ! Vacanta sa fie, ca in rest va fi bine :)

10. Noi ne-a dori in primul rand sa mai vedem si noi soarele, ca ne-am saturat de atatea ploi. La tine e perfect, poate daca ar fi cu vreo 10 grade mai rece. Frumoasa imaginea!

11. Ce bine ca e cald si soare! La noi e o vara racoroasa, asa incat daca veti veni la parinti in Romania, sa va luati si haine mai calduroase, ca nu se stie :).Vacanta placuta!

1. O sa impachetez si jachetele si botinele :) Multumesc, Mihaela !

12. Deci au venit căldurile grecești :)
    Și noi vom fi în România lunea viitoare, chiar sărbătorind a 4a aniversare a fiului nostru.
    Abia aștept zilele călduroase și nopțile răcoroase de Brașov, plus că în casa noastră veche de 100 de ani, zidurile sunt așa de groase încât și ziua este bine înăuntru

1. Se simte vara :) Si cu toate astea tot mai ploua din cand in cand ...
      Calatorie usoara spre tara si " La multi ani ! " baietelului vostru, Ioana. Cred ca o sa fie bucuros sa il sarbatoriti in casa bunicilor :) Exact asa e si casa parintilor mei, cu zidurile de mai bine de jumatate de metru si in curte sub brad e racoare ... Alta lume :)

PS - daca ajungem in zona Brasov - Sinaia, unde zici tu ca ar fi mai bine sa luam masa ? Am planuit sa ajungem saptamana viitoare pana la castelul Peles. Daca socoteala de acasa se potriveste cu cea din targ, o sa ne incrucisam drumurile pe harta :)

13. 41° ?! În București o zi e soare, o zi e furtună...

1. Acum trei zile, da. Intre timp a plouat sanatos si azi de-abia ajunge temperatura la 30 de grade. Dupa cate vad toata saptamana va fi cam la fel. Ideal pentru plaja :) Numai ca noi o s-o luam in directie contrara :)

14. Minunată fotografie! Un mic "soare" printre flori. Cât despre soarele de pe cer... e vremea lui să ne ofere şi zile caniculare!
    Weekend frumos, Dani! :-)

1. Ma bucur, ca ti-a placut portretul gazaniei, Alex ! Weekend placut !

15. La noi e balamu: ploaie, caldura, furtuna, caldura .....
    Vacanta placuta!

1. Azi e prima zi acasa, la parinti si am avut deja parte de doua episoade de ploaie ... e atata umezeala in aer, de parca am fi in India pe vremea musonilor ... Pentru noi e o schimbare :)
      Multumesc, Myky ! Duminica frumoasa si cat mai putin ploioasa !