Wikiplayer

miercuri, 18 decembrie 2019

In decembrie




16 comentarii:

  1. Foarte fotogenice, arata perfecte! Probabil ca e mai racoare acum si de aceea le merge mai bine. Am pus si noi la congelator in toamna ca sa facem ciorba iarna si sa nu mai cumparam din import. Facem chestia asta in fiecare an si merita zic eu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E mai racoare si ploua din cand in cand. O planta de ardei are si cateva flori, dar nu cred ca o sa ajunga sa fructifice. Oricum, sezonul s-a prelungit peste asteptari :)

      Ștergere
  2. Ce frumos aranjati! Arata perfect!
    Sarbatori fericite, draga Dani! La Multi Ani!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sper să ai un An bun 2020, Dani! Multe și diverse satisfacții! Cu drag,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Marta ! Un an bun pentru tine si familia ta !

      Ștergere
  4. Aveti un blog minunat. Va urmaresc postarile cu interes si admiratie. Un alt blog care imi placea era In gradina lui ardei. Din pacate, postarile s-au oprit in 2016. Stiti cumva daca talentata doamna Andreea are un alt blog?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc ! Nu ma mai ocup de blog in ultima vreme, dar postez des poze pe Instagram. Am lasat link spre contul meu in coltul din dreapta sus al blogului, chiar sub titlu.
      De Andreea nu mai stiu nici eu nimic. Ii scrisesem si un mail la o adresa pe care o aveam dar n-am primit nici un raspuns. Multe bloguri au "inghetat" ...
      Toate cele bune !

      Ștergere