Wikiplayer

vineri, 8 ianuarie 2021

Always the roses

Ultimii din 2020 :




 

25 de comentarii:

  1. Witam serdecznie Dani. Piękne masz różyczki w bardzo pomysłowych wazonikach. Pozdrawiam serdecznie i życzę dobrego i w zdrowiu 2021 roku.

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa revenire, draga Dani!
    Un nou an cu multe bucurii si florale la fel de superbe!
    La Multi Ani!

    RăspundețiȘtergere
  3. Fundite superbe in sticlute minunate ! :) Weekend frumos, Dani !

    RăspundețiȘtergere
  4. Un An Nou fericit,plin de sanatate,bucurie,prosperitate si belsug va doresc.La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  5. Un an mai bun,plin de fori,sanatate,liniste si impliniri!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa speram ca vom avea parte de un an mai bun ! Sanatate si tot ce iti doresti sa se implineasca !

      Ștergere
  6. Mă bucur că ai revenit și încă cum! Cu frumoase flori! La mulți ani!

    RăspundețiȘtergere
  7. Minunate sunt rozele tale, Dani! Iți doresc, ție și familiei, un an mult mai bun ca cel care a trecut și multă sănătate!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mi-am înveselit inima cu frumoasele tale fotografii !
    Mă bucur că am reușit să te vizitez !
    Îți doresc, din tot sufletul, să ai un an cât mai bun !
    Pupici ! ❤👍

    RăspundețiȘtergere
  9. un an nou cu bine si sanatate! ma bucur sa vad acesti trandafiri minunati! si ca totul este in regula! eu am avut sarbatori urate tare!

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc, Luiza ! Sper ca esti bine si reusesti sa iti pastrezi echilibrul.

    RăspundețiȘtergere
  11. O pauza cam lunga din ianuarie... sper ca esti bine. Chiar daca trec rar pe-aici si nu postez, asta nu inseamna ca nu mai sunt interesat de vorbele si fotagrafiile tale.
    Sa te "aud" de bine! 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Alex ! Suntem bine. Ma multumesc sa postez pe Instagram. E mai simplu.
      Sper ca si tu esti bine. Ma bucur ca ne-am "auzit" 😊

      Ștergere
  12. Buna Dani!
    Care iti este adresa de instagram, as vrea sa te urmaresc acolo.
    Multumesc si toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Vulpito ! Scuze de intarziere. Cauta @posonididani sau #happymomentsinthegarden

      Ștergere