Wikiplayer

miercuri, 10 august 2011

Flori de August















                                                 Miercurea fara cuvinte
                                     

40 de comentarii:

  1. frumuseti adevarate...din gardina...
    regina noptii...putine flori egaleaza mirosul ei...pentru mine asa miroase vara...

    RăspundețiȘtergere
  2. Pięknie kwitną kwiaty w Twoim ogrodzie, a u nas pada i pada i deszcz niszczy kwiaty. Pozdrawiam

    RăspundețiȘtergere
  3. superbe imaginile, au o luminozitate si claritate deosebite!

    RăspundețiȘtergere
  4. Uite un loc ce-mi place! Ai o "grădină" foarte frumoasă, cu "exponate" pe măsura melodiei din fundal.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu degeaba ii zice Regina -noptii. Si, cind te gindesti, Pandhora, ca aici, in Grecia, nu stiau de ea ... Au venit semintele expres din Romania, ca nu imi pot inchipui gradina, vara, fara florile ei albe si parfumate ...

    RăspundețiȘtergere
  6. Giga, eu imi doresc sa ploua ... pamintul e ca o scoarta uscata. De unde gasesc florile atita putere, e un mister. Pozdrawiam serdecznie i dziekuje za wizyte !

    RăspundețiȘtergere
  7. Red, am schimbat aparatul foto si astea au fost pozele de incercare . Dar, sint mult mai clare, decit pozele mai vechi.

    RăspundețiȘtergere
  8. Max, ma bucur, ca iti plac 'exponatele' gradinii. Sint cam ciufuliti trandafirii, din cauza arsitei ... tare le-ar prinde bine o ploaie .

    RăspundețiȘtergere
  9. O frumusețe de flori și culori!
    O zi de miercuri cât mai parfumată!
    Te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc, Elena ! O sa fie o seara parfumata, fiindca, o sa fiu la servici pina tirziu ... Si, in curind, e luna plina de August, asa ca, serile sint tot mai luminoase ...
    O seara frumoasa si tie !

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce de flori frumoase adunate la un loc.

    RăspundețiȘtergere
  12. Iata ca tocmai a inceput sa ploua in Bucuresti. Poate ajunge si la tine. Frumoasa colectia prezentata aici.

    RăspundețiȘtergere
  13. Dani, how nice that you have so many flowers blooming in the sweltering heat of August. I love the rose on the last photo. Could you please tell me the name of the variety? Thanks!
    Christina

    RăspundețiȘtergere
  14. Costin, o sa ploua in zona de nord a Greciei, aici e polul secetei ... Ma bucur, de vizita !
    Ma tot gindesc, ce sa pun la tine duminica viitoare ...

    RăspundețiȘtergere
  15. SUNT O ALINARE A SUFLETULUI!PRIVINDU-LE TE INTORCI IN TRECUT ,IN COPILARIE ,IN PARADISUL PIERDUTE.IN ORICE CLIPA MAGICA DE CARE ITI AMINTESTI CU NOSTALGIE ,,,VISAND LA A FOST ODATA...

    RăspundețiȘtergere
  16. Christina, I am glad you liked them.
    The last one, is Berleburg ( Poulsen ), with smaller flowers, because of heat, but still blooming ... A very good rose in my climat.

    RăspundețiȘtergere
  17. Iulisa, tu trebuie, ca iubesti mult florile, ca sa scrii asa despre ele. Iti multumesc, pentru cuvintele frumoase !

    RăspundețiȘtergere
  18. O gradina bogata,cu multe flori.
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  19. As vrea eu sa fiu o pasare sa pot sa zbor cand vreau si unde vreau,sa vad gradina ta pe viu .Florile mele le uda ploaia,unele trebuie sa le pun la scut, de prea multa apa.Te inbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  20. Da, sunt asa frumoase pozele, nu ca florile ar fi mai putin, dar parca, imi vine sa ating ecranu sa pun mana pe gingasele petale ale trandafirilor.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  21. foarte frumos...vreau si eu un aparatttt nouuuu...sa pot face poze frumoase....asa...

    RăspundețiȘtergere
  22. laborios si foarte frumos buchetul ! iar ochiul de artist .

    RăspundețiȘtergere
  23. Câtă culoare și mireasmă!Luna August are flori minunate.
    PS:postarea mea de astăzi este despre fructele din header-ul blogului tău!

    RăspundețiȘtergere
  24. Mami, fa bine si programeaza tu o vizita in primavara ! Atunci e gradina cea mai frumoasa .

    RăspundețiȘtergere
  25. Vasi, si eu asa le vad, mi se pare, ca ar trebui, sa la simt si parfumul ...

    RăspundețiȘtergere
  26. Coco, a fost o surpriza, aparatul asta. Nici nu ma gindeam la asa ceva ...

    RăspundețiȘtergere
  27. Sorin, ma bucur, ca iti place. Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  28. Sergiu, am vazut si eu, ca avem in comun fructele de cactus. Imi place, sa le fotografiez. Mai ales, cind isi schimba culoarea spre galben portocaliu.
    Multumesc de vizita !

    RăspundețiȘtergere
  29. Sunt atat de frumoase!
    Prima poza e preferata mea!

    RăspundețiȘtergere
  30. Acuarele, buna seara si bun venit in 'gradina' mea!
    Primul trandafir, e frumos, datorita fotografiei, asa cum a fost surprins in lumina dulce a diminetii. Daca l-ai vedea pe viu, nu ti s-ar parea deosebit ...

    RăspundețiȘtergere
  31. Gingasii...
    Asa cum ne-ai obisnuit!
    Mersi, Dani!

    RăspundețiȘtergere
  32. Alexandra, flori de seceta, pina si culorile lor sint altfel ... Ma bucur, ca ti-ai facut timp, sa le vezi. Eu, multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  33. superbe, imbatatoare de suflet si de ...vise!

    RăspundețiȘtergere
  34. Szqwer, ma bucur de vizita ! Am gasit si eu blogul tau si, din ce am citit, repede-repede, vad, ca ai o frumusete mica si jucausa . Sa va traiasca !
    Si vii in Grecia !? Sper, sa petreceti de minune si astept, sa citesc, despre vacanta voastra frumoasa in mai multe episoade.

    RăspundețiȘtergere
  35. Multumim Dani, candva am stat si eu in Grecia, acum mergem in vacanta doar, desi cu o mica licarire in suflet ca as putea sa ma reintorc in Ellada mea cea mult iubita.Dar traim timpuri grele si se pare ca vin unle si mai tulburi pentru a ne putea reorienta spre alte zari.

    RăspundețiȘtergere
  36. Ai dreptate, Szqwer ! E greu, sa faci pasi spre o schimbare majora. Dar, viitorul e deschis ...

    RăspundețiȘtergere
  37. Foarte frumoase flori! Nu ma satur sa le privesc! :) cum se numesc cele din a treia poza?

    RăspundețiȘtergere
  38. Daiana, ma bucur, ca iti plac . In poza a 3-a sint flori de Cosmos . Foarte usor de cultivat .

    RăspundețiȘtergere