Wikiplayer

vineri, 29 septembrie 2017

Fructe - flori


Ieri am adunat rodiile. Multe. O parte din ele, cam o treime, au ramas pe ramuri sa se mai rumeneasca si sa ne bucure ochii indelung in toamna asta calda si uscata. Multe din fructe s-au deschis ca o floare dupa singura ploaie din Septembrie, dar, cu toate astea, boabele sunt bune zi zemoase. Va trebui sa le consumam rapid si cum nu putem bea atat suc, ma gandesc sa le fac sirop sau jeleu, ca sa nu se strice. Daca aveti vreo reteta incercata, sunt amatoare sa o pun in practica.


Weekend placut  !

21 de comentarii:

  1. Vaai! Ce fericită ești! Te scalzi în rodii! Îmi plac la nebunie, aș sorbi sucul ăla fără oprire. Am văzut de curând în Grecia un rodiu plin de fructe. Cât de frumos putea să fie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma scald in suc de rodii, daaaa :) Deci ai fost in Grecia in vacanta ? Sper ca a fost totul pe masura asteptarilor si astept impresiile pe blog.

      Ștergere
  2. Asa se despica ele in pom? Foarte ciudat ca ce gasim noi in magazine sunt intregi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar daca sunt udate neregulat se intampla sa plezneasca asa. Nu-i de dorit, dar se pot consuma. Nu se pastreaza.

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Singurul fruct de toamna, anul asta. Merele nu s-au facut ...

      Ștergere
  4. Hi Dani. Delicious pomegranates, I like the juice.
    Happy weekend!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi, Tania ! The juice is on our daily menu for a couple of weeks at last :) Happy weekend !

      Ștergere
  5. Daniii ... este aproape 22:00 si a închis la supermarket ( si mai si ploua cu galeata!)! Acum eu de unde sa iau macar una... îmi ploua în gura! Weeken placut! :)
    Daca gasesc o reteta interesanta ma întorc si scriu, ok?! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag ti-as teleporta niste rodii, draga Ella :) Si bineinteles ca ma intereseaza reteta. Merci !

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. Daca erai mai aproape veneai in vizita si plecai cu un cos plin :)

      Ștergere
  7. Am aflat despre aceste fructe din basme. Mai tîrziu, le-am gustat. Sînt foarte bune. Sigur că la noi în magazine ajung rodii care au fost culese înainte de coacere deplină, așa ca alte fructe exotice. Merci Dani pentru detalii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rodiile se pastreaza foarte bine asa ca se pot transporta fara probleme si nici nu vin de foarte departe. Cred ca si in Romania te poti bucura de gustul lor 😊

      Ștergere
  8. as fi participat cu mare drag la cules :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce frumos arata fructul chiar si asa crapat !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pana sa culegem rodiile, in fiecare dimineata cand treceam pe langa pom ciuguleam cateva boabe din fructul asta desfacut :)

      Ștergere
  10. Da, vad ca la tine sunt si coapte; ce sa fac eu caci rodia mea este cat o nuca si verde si lui i s-au ingalbenit si cazut frunzele? Nu mai am nicio speranta sa o vad coapta :( Poate ca la anul viitor?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt rascoapte, Elisa. Sper sa vezi rodii coapte cat de curand in pomisorul tau.

      Ștergere
  11. Eu am aflat în vara asta de o salată israeliană de roşii de toate culorile, plus rodii. Am făcut-o de câteva ori. Arată spectaculos (mai ales că am avut şi roşii cherry pară galbene).

    Ceva de genul ăsta:
    http://mazilique.ro/2016/07/salata-de-rosii-cu-rodii-si-oregano-proaspat/

    RăspundețiȘtergere