Wikiplayer

joi, 26 februarie 2015

Doar un dafin

... intr-o piata ...


27 de comentarii:

  1. Este un copac frumos, verde și gigant. Am trimite un sarut și salut.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos e! Avem si noi, in parcul Agronomiei, dar sunt mai pricajiti, cred ca nici nu vor ajunge vreodata asa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-ar place sa-i vad pe cei din parcul Agronomiei :) Sunt foarte decorativi, mai ales ca nu-si pierd frunzele iarna.

      Ștergere
  3. Nu credeam ca e chiar atat de gigantic.Acum,ani buni,am avut si eu unul maricel.Facuse pui si am dat multora,dar nu a inflorit.Cred ca mai este un mostenitor la niste rude.Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frunzele sunt atat de frumoase si face umbra deasa. Doar ca cel din poza pare neingrijit ...
      Poate primesti tu acum un urmas al mostenitorului :)

      Ștergere
  4. wow!!
    nu am mai vazut asa ceva!
    este superb, nu-mi imaginam ca poate creste atat de mare...tare mi-as dori sa simt parfumul din jurul lui :)
    sa ni-l arati si inflorit, da? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Florile nu sunt spectaculoase, se ascund la baza frunzelor si sunt greu de remarcat daca nu privesti de aproape, fiindca-s verzi si mititele. De obicei dafinii sunt infloriti in perioada Pastelui si in Duminica Floriilor se impart la biserica ramurele cu frunze si flori ... O sa incerc sa fac poze :)

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Presupun ca se apropie de o suta de ani. Am vazut fotografii cu piata asta la inceputul secolului 19 si in locul in care se afla copacul acum, se vede o tufa ce ar putea fi un dafin tinerel :)

      Ștergere
  6. Ce arbore, adevărat mesaj de speranță, vitalitate, forță!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu mi-a venit sa cred la inceput ca e un dafin copacul din poza...apoi am citit comentariile si m-am lamurit. :) Impresionant!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma crezi, ca am trecut de multe ori pe langa el pana am realizat ca e un dafin ? :)

      Ștergere
  8. Nici mie nu mi-a venit să cred, în "vastele" mele cunoștințe de botanică, dafinul era arbust.Si cât de frumos să dai și de fotografia lui de acum 100 de ani! Și eu vreau să văd floricelele. Începe să îmi placă în Grecia din ce în ce mai mult: mergi în curte și iei rozmarin, te plimbi prin oraș și culegi dafin, ajungi acasă și condimentezi imediat friptura :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E o fotografie veche pe care o gasisem pe net cautand informatii despre piata cu pricina. Nu pot gasi acum aceeasi poza, dar una asemanatoare e aici : http://paliapatra.gr/picture.php?/1569/category/88
      Cand o sa infloreasca dafinul bisericii de langa birou, o sa iau aparatul foto cu mine :)
      Apropo de friptura, ai dreptate :) Si nici salata nu se lasa mult cautata :)

      Ștergere
  9. La mulţi ani de Mărţişor! O primăvară minunată, cu sănătate şi numai bucurii, dragă Dani! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Alex ! O luna frumoasa, cu mult soare si tot ce va doriti !

      Ștergere
  10. Răspunsuri
    1. Avea si un geaman intr-unul din celelalte colturi ale pietei, dar nu incapeau amandoi in aceeasi poza :)

      Ștergere
  11. ps: imi place fundalul sonor cel nou al blogului :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Mai nou se spune..."decât" un dafin :)

    RăspundețiȘtergere