Wikiplayer

sâmbătă, 14 februarie 2015

Tema zilei

O inima de floare, 
la mijloc de Februarie.


24 de comentarii:

  1. Să ai parte de multă iubire în jurul tău!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vă mulțumim pentru această floare frumos roșu și trimit pupici.

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari doamna, pentru acest blog! Va urmaresc cu mare placere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc !!! Sper sa iti faci simtita prezenta mai des :)

      Ștergere
  4. Superba floare! Parca si noi ne deschidem sufletul scriind aceste bloguri... Multa iubire de la cei dragi iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a trebuit mult curaj pana am inceput sa scriu aici ... dar simt ca blogul ma ajuta sa privesc lumea cu mai multa ingaduinta si imi daruieste multe clipe frumoase. Ma bucur, ca ne impletim gandurile in jurul unei flori, Gabi :)
      Multumesc si iti doresc si eu la fel ! Cu mult drag !

      Ștergere
  5. nici ca se putea ceva mai potrivit! unele dintre cele mai curate inimi, astea sunt! iti doresc si tie tot frumosul pe care ni-l daruiesti tu noua!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Plus ca e rosie si e legata de mitul frumosului Adonis :) Si am fotografiat-o chiar ieri la pranz :) Merci, Zazu !!! Eu multumesc pentru ganduri bune !!!

      Ștergere
  6. O, ce frumoasa este! Multumesc frumos, Dani.
    Saptamana cu soare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place ! Asta e din gradina :) Saptamana frumoasa, Mihaela !

      Ștergere
  7. o lalea, nu? :)
    nu prea le am cu cunostintele despre flori, dar le iubesc si imi dau silinta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O anemona rosie, Coco :) Pentru lalele e inca prea devreme, chiar si pentru clima noastra.

      Ștergere
  8. In ceea ce priveste floarea si dragostea nu cred ca le poti descrie mereu pe amandoua ,motiv pentru care cred ca mai avem de cautat multe flori sau de arata multe flori...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dragostea se oglindeste in florile primite sau daruite. Si cum eu am primit de cele mai multe ori buchete de anemone in ziua Sf. Valentin, corolele lor fragile imi incalzesc mereu sufletul :)

      Ștergere
  9. Beautiful! I love wood anemones and that's a great picture.

    RăspundețiȘtergere