Wikiplayer

joi, 16 noiembrie 2017

Pe carare


Cand padurea incepe sa isi schimbe culoarea ma apuca dorul de duca si, negresit, in fiecare toamna ajungem sa hoinarim pe carari de munte. 
De data asta a fost un interludiu foarte scurt, in padurea Sfantului Nicolaie de pe buza defileului raului Vikos, despre care am mai povestit. 
Cararea era plina de frunze aramii si alunecoasa dupa ploaia cu grindina de cu seara. De data asta n-am gasit ciuperci, nici flori de toamna, ca in alti ani, dar am avut muntele doar pentru noi.






Ne-am intors acasa cu un borcanel de praf de hribi, lichior de nuci si o sticla de vin rosu din pivnita gazdei. 

25 de comentarii:

  1. Superba drumetie! Sa-ti fie de bine!
    Iar imaginile sunt incantatoare! Multumesc mult!
    Un sfarsit de saptamana excelent, draga Dani!

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci, ai fost la înaltime! 😅
    Asa cum scriam si la mine pe blog la reactia ta, ce ma bucur ca ai scris ceva! Zau îmi faceam griji ce este cu voi! (ma refer la inundatii)
    Sa ai un bun început de weekend, draga Dani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am fost :) Merci ca te-ai gandit la noi, Ella !
      Din fericire noi am scapat de fenomene climatice extreme. Atenienii au fost loviti de urgie ... Speram sa nu repete povestea. Se pare ca si la noapte o sa ploua extrem de mult cam in aceeasi zona.
      Weekend placut !

      Ștergere
  3. Peisajul este superb ! M-as tavali in frunzele din poza a V a. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Uite, Dani, pentru asemenea momente mă bucur că există aparatele foto. Mulțam c-ai împărtășit cu noi :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Toamna e incantatoare,mai ales la o asemenea inaltime.Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-as duce acolo in orice anotimp. Excursie sa fie :)
      Zile frumoase la sfarsit de saptamana, Flori !

      Ștergere
  6. Foarte faina plimbarea! Toamna este o placere sa iesi in natura, culorile sunt fantastice. Lichior de nuci? Ce interesant trebuie sa fie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Familia ce se ocupa de pension prepara o multime de bunatati :) Lichior de nuci, de ciuperci, de fructe de padure si tot soiul de marmelade, care mai de care. Dar cum la mine camara e deja plina de borcane, am luat ca amintire un lichior ce nu l-am mai gustat.

      Ștergere
  7. Frumoasa e toamna si la voi!Si noi obisnuim sa ne ducem sa vedem padurea la inceput de noiembrie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi amintesc de plimbarile tale in padure :) Toamna sunt o necesitate de-a dreptul.

      Ștergere
  8. Wonderful photos of autumn, Dani!
    I´m glad you are well after the floods.
    Hugs!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. We are well, Tania, but many people have lost their homes near Athens ... And the rain is not over yet. We are waiting a new storm in the next days.
      Thank you, my dear ! Hope you are well, too !

      Ștergere
  9. Bunul Dumnezeu să vă ferească de furtunile perioadei !
    Ce minunat să poţi pleca în excursie, pe cărări atât de frumoase, la munte !!!
    Vă doresc un weekend cât mai plăcut ! pupic !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim, draga mea japoneza ! Sper ca sunteti bine si nu va necajeste inca frigul. Toate cele bune, tie si parintilor !

      Ștergere
  10. Am scapat de stricaciuni, deocamdata. La voi cred ca a fost mai greu, am vazut ca vineri erau inchise si scolile. Sa speram, ca a trecut furtuna cea mare :) Duminica placuta, Luiza !

    RăspundețiȘtergere
  11. Ai fost in padure, ce imi place de voi. La pensiunea aceea superba? Ca de obicei, pozele tale sunt de vis. Si am vazut niste băieți 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am fost 😊 Trebuia, ca nu mai aveam stare.
      Am dat o tura in padure, am mancat bunatati, am trecut pisicii in revista si am stat la un pahar de vorba cu gazdele.
      Baietii zburau pe carare, eu eram mereu coada 😊
      Ma bucur, ca iti plac pozele !

      Ștergere
  12. The view of the silver ribbon of the river running through the gorge is beautiful. Do you know what the plant with the orange leaves is?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. This place is spectacular and one of the best hikes in Greece is to cross the gorge from one end to the other. The river has water only in winter and spring, after the rains and when the snow melts.
      The little trees with orange leaves are named "gravia" in greek, but I don't know the scientific name.

      Ștergere
  13. O toamnă frumoasă și la voi în pădure, mă bucur că nu ați ratat-o!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am reusit sa mergem in ultimul moment :) Si n-a fost deloc usor sa umblam pe cararea uda, dar a meritat.

      Ștergere