Wikiplayer

vineri, 24 noiembrie 2017

Planuri


Maine se arata ca o sa fie o zi insorita. Bineinteles ca am planuri de gradinarit. Inca mai e timp sa plantez bulbi, sa arunc seminte pe ici pe colo si sa curat cele doua tufe de hortensii. Apoi am de scos ultimele vergi metalice folosite ca suport la rosii. Daca ma mobilizez, poate duminica ajung sa pun si de ceva rasaduri de ardei iuti. Cel mai probabil o sa-si gaseasca locul intr-o jardiniera in balconul de la etaj ( unde infloreste frumos o plantuta de sedum ). Balconul o sa fie inchis in curand cu folie transparenta si o sa functioneze pe post de sera. Astept doar sa se scuture glicina.

Ce planuri aveti pentru weekend  ?  
Va urez, cu drag, zile frumoase la sfarsit de saptamana !


13 comentarii:

  1. Spor la gradinarit, Dani!
    Vad ca esti pusa pe treaba! Recunosc ca nu stiu cum se numeste plantuta pe care ne-o arati, dar arata tare decorativ!
    Un weekend cu bucurii si impliniri iti urez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci ! Sunt doua inflorescente de sedum, Suzana. Ma bucur de ele cand nu mai am alte flori.
      Weekend placut !

      Ștergere
  2. Noi ne-am propus sa plantam cativa pomi fructiferi. Ne tinem s-o facem de multa vreme, sper weekendul asta sa reusim. O mini-livada! Weekend fain si spor la treaba!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu iti urez, sa reusiti ce v-ati propus si sa se prinda toti pomisorii ! Spor la treaba si vreme buna, Larisa !

      Ștergere
  3. Buna seara, stai bine cu gradinareala.Mie mi-a pus doamna gand rau, incepem curatenia de Craciun( pe 14 Decembrie plecam la munte pana pe 21 si trebuie sa grabim putin trebururile sa nu prinda sarbatorile cu casa nearanjata.
    Un weekend minunat cu spor in tot ce faceti sa aveti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stau deloc bine, dar ma straduiesc sa recuperez :) Tu o sa ai treburi cu funde. Iti urez sa termini cat mai repede si cat mai anodin !
      Toate cele bune, Vasile !

      Ștergere
  4. Ooooo la mine azi a fost o zi de minune minunata-cu soare caldut ,...numa' buna de spalat la geamuri ... asa ca am prestat fara rusine ca s-ar putea sa creez situatii de criza pentru cei care nu-si vad de trebile lor sanda pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sanda, ai bifat o treaba importanta. Si ai facut o gimnastica pe cinste :) Odihna placuta in weekend !

      Ștergere
  5. ai multe activităţi planificate - mult succes în toate !!!
    pe la mine, la ordinea zilei (indiferent care zi a săptămânii...) este grija acordată încălzirii casei - pe la noi este ceaţă multă şi destul de frigggg...
    şi îţi doresc multă sănătate !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa vedem ce se realizeaza din ce mi-am propus. Cand e frig, trebuie sa duduie sobele, gradina la tine e in repaus. Weekend placut, draga mea japoneza !

      Ștergere
  6. Sa ai spor în toate!
    Planuri ... ?! Ce sunt alea? In ultima vreme toate sund date peste cap la mine! Un weekend minunat, Dani draga!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu le duc niciodata pe toate pana la capat, dar ma declar multumita daca tai ceva de pe lista in fiecare zi. Gradina e o placere, nu o corvoada :) Seara placuta, Ella !

    RăspundețiȘtergere