Wikiplayer

sâmbătă, 14 decembrie 2013

Cenusareasa

Din seria articolelor cu titlu de poveste.
Pregatind carbunii pentru gratar, am gasit in cenusa umeda o ciupercuta. 
Si mi sa parut asa de frumoasa, incat n-am rezistat si am plecat dupa aparatul foto. Inainte de a taia salata pentru pranz, am privit miniatura fragila prin lentila fotografica, incercand sa-i intiparesc farmecul. Ea se potriveste cu iarna mai mult decat orice alta imagine din gradina mea.





O duminica frumoasa si cat mai putin friguroasa  !


36 de comentarii:

  1. Parca are o caciulita de lana de oaie mitoasa! :)
    Bun nume i-ai gasit!
    Sa ai o duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, seamana cu o impletitura :) Varianta cealalta de nume era Phoenix, fiindca s-a nascut din cenusa, dar era un nume prea stralucitor pentru micuta gri.
      Numai bine, draga mea, Melly !

      Ștergere
  2. Mare diferenţă de climă, comparativ cu ce am eu aici în Apuseni. O iarnă agreabilă îţi urez,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, draga Marta ! Stiu ca ti se pare ciudat, sa vezi la mine frunze verzi si ciuperci ... Suntem aproape doua mii de km mai la sud de Apuseni ... si aproape de mare. Eu iti urez, o iarna cat mai blanda si fara probleme !

      Ștergere
  3. Parca e o caciula pusa la uscat.Vezi,cat ne poate incanta o micuta ciuperca ? Un weekend placut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar parea scamosata intr-una din poze :)
      Merci, Flori ! Weekend frumos, draga mea !

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. It's always a joy to find a surprise like this. Thank you, Jennifer !

      Ștergere
  5. Vai, Dani! Mie imi aminteste Cenusareasa ta de un copil din desenele din cartile de la scoala, daca nu ma insel cu poezia "Iarna pe ulita", mai tii minte ce caciuli mari aveau copii ....asa ci Cenusareasa ta! :))
    Seara faina draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mai, ce-mi place cum vezi tu lucruri pe care altii le-ar ignora sau nici macar nu le-ar vedea!
    Si eu tot ca pe o caciulita o vad, si uite si legatura cu iarna! :-)
    Si numele pe care i l-ai pus e foarte inspirat!
    Toate cele bune, Dani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intotdeauna mi-au placut amanuntele, iar ciupercile ma atrag tot mai mult in ultima vreme :)
      Merci, Vulpito ! Weekend placut !

      Ștergere
  7. Cenusareasa ta e de poveste! Atit de frumoasa si de delicata! Unde mai pui ca e si o luptatoare - a gasit ea resurse sa supravietuiasca in cenusa!

    RăspundețiȘtergere
  8. ce minunata este Cenusareasa ! fotografiile sunt adevarate opere de arta ! iti doresc o duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult ! Aparatul foto subliniaza amanuntele ...
      O saptamana linistita, draga mea !

      Ștergere
  9. Ei, Dani, asta a fost o postare care mi-a mers direct la suflet. Iti multumesc pentru ea. Frumusete, mister, efemer, sensibilitate, delicatete ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur, ca micuta cenusie ti-a transmis atat de multe :) Placerea e de partea mea !

      Ștergere
  10. Dar stiu ca ai studiat-o din toata partile :). O caciulita pufoasa pentru iarna .

    RăspundețiȘtergere
  11. E o imagine de poveste! Si se potriveste atat de bine cu iarna, sarbatorile, dar nu stiu de ce, imi aminteste si de povestile Fratilor Grimm.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te astepti sa se iteasca un spiridus din spatele ei, nu ? Ma bucur, ca ti-a placut, Gabi !

      Ștergere
  12. Ciupercile sunt un bun subiect pentru fotografii intotdeauna, prin forme si culori. Daca nu ma insel (desi nu-mi vine acum in minte numele ei) aceasta ciuperca este si comestibila, bineinteles in stadii mai tinere. Are atunci o culoare bej pana la roscat. Cea zgribulita, pe care ai gasit-o cresc\nd din cenusa ca phoenix, e vizibil batrana si plouata, cu lamelele deja negre. De obicei cresc multe la un loc si presarate intr-o omleta sunt chiar bune:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ciupercile sunt fotogenice, daa :) Asta cenusie era mica, mititica, nici vorba sa o folosim la bucatarie :) Daca invat sa le deosebesc, o sa facem si omleta cu ciuperci proaspete, dar ne vor trebui provizii mai serioase :)

      Ștergere
  13. Ciupercuta o fi ea frumoasa, dar talentul fotografului este de lauda aici. Felicitari, pozele sunt superbe! PS Ciupercuta, fara suparare... :)

    RăspundețiȘtergere