Wikiplayer

miercuri, 18 decembrie 2013

Miercuri, pe pervaz ...

34 de comentarii:

  1. Ce minunatie de trandafiri! Suoerbe culori! Ce infoiati, gratiosi si mandri privesc de pe pervaz!
    Hapoy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum i-am adus in casa, s-au infoiat :) Afara se pastreaza mai mult, dar inauntru imi bucura privirea ... O zi frumoasa, Carmen !

      Ștergere
  2. La tine vine primavara? Eu cand ma uit pe geam inghet!
    Numai bine Dani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Primavara nu vine, inca, dar nu scade temperatura sub zero, Aurelia, si trandafirii mai infloresc din loc in loc. De aia i-am taiat, sa-i vad macar cateva zile, ca afara stau prea putin ...
      Toate cele bune, draga mea !

      Ștergere
  3. Frumosi trandafiri.Am avut si eu o zambila pe pervaz,dar s-a trecut repede.

    RăspundețiȘtergere
  4. La tine s-a refugiat primavara si o tine tot intr-o petrecere :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pare ea primavara, dar caloriferele functioneaza din plin :)

      Ștergere
  5. Hi Dani, aah so lovely to see roses in the middle of winter! I assume these come from a florist and not from your garden? Anyway, they are very lovely and cheerful! Wishing you Happy Holidays!
    Christina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Christina ! Before Christmas, even I can't belive the roses are from my garden, but they are :)
      Happy Holidays, my friend !

      Ștergere
  6. Ce flori frumoase, ce culori delicate!

    RăspundețiȘtergere
  7. Răspunsuri
    1. Da, sunt flori din gradina, Vulpito :) Mai ales cel portocaliu ( il cheama Frenesie ), nu oboseste sa faca boboci. Cred ca il inteleg pe cel ce l-a botezat, de ce a ales numele asta :)

      Ștergere
  8. What a lucky girl you are to welcome roses in your at the end of december. They are gorgeous.
    Have a wonderful evening Dani.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I feel lucky :) Thank you, my dear Marijke ! Wishes for a nice evening, my friend !

      Ștergere

  9. The roses are beautiful. Thanks for sharing. JC

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce-mi plac trandafirii portocalii! Am si eu unul in gradina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E o culoare atat de optimista :) Mai ales acum, cand nu prea mai sunt alte flori de admirat .

      Ștergere
  11. Vara in luna lui decembrie!
    Te invidiez! :)))))))

    te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vara concentrata in petale de roze ... sunt cinci grade acum afara, la ceas de seara.
      Te imbratisez, Minnie !

      Ștergere
  12. o minune! multumesc pentru efectul pe care l-au avut asupra mea acesti minunati trandafiri ! iti doresc o seara minunata !

    RăspundețiȘtergere
  13. Superbe fotografii cu asemenea frumuseti deosebit de... generoase pentru aceasta vreme.

    RăspundețiȘtergere
  14. La tine zici ca vine vara! :) Spor la pregatirile de Craciun si la cautat cadouri:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La cat de repede trece timpul, in curand chiar ca vine vara :) Multumesc, Marc ! Spor la treaba si tie !

      Ștergere
  15. ce culori superbe!
    merg si langa brad :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Chiar "fara cuvinte"! Ce nuante frumoase, scoase in evidenta de modul in care ai facut fotografiile, prinzand cel mai bun unghi de lumina...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De fapt i-am pozat in ultimele minute inainte de inserare :) Lumina magica face diferenta, ai dreptate, Adriana. Ma bucur, ca ti-au placut ! Multumesc !

      Ștergere