Wikiplayer

vineri, 20 decembrie 2013

Petale rosii si ochisori violeti

Stiu ca e ciudat, ca va arat flori in decembrie ...  
Ma minunez si eu ca le gasesc fara degeraturi, cand masina ma asteapta aproape in fiecare dimineata impodobita cu flori de gheata. Pe latura vestica a casei a rezistat chiar si un  firicel de busuioc, pe cand tufele dinspre nord, care erau plantate printre rosii, s-au ofilit de tot ...  








Cum merge treaba cu pregatirile pentru sarbatori  ? 
Zile frumoase si linistite tuturor  ! 

38 de comentarii:

  1. Asta da surpriza de Craciun! Eu stau bine.Le- am planificat pe zile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rosul macar se incadreaza la sarbatorile de iarna :)
      Pe hartie am facut si eu planificarea, ramane de vazut, daca reusesc sa ma tin de ea :)

      Ștergere
  2. DANI la tine după cum se vede vine vara...sunt superbe floricelele și trandafirul!
    Un weekend cât mai frumos și spor la gătit draga mea!
    Pup cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci, Elena ! Inca n-am inceput cu gatitul, am facut doar niste biscuiti cu miere si nuca :) Salatile vor fi de baza in meniul de Craciun :)

      Ștergere
  3. Florile tale sînt ireale! Minunat!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Дани, спасибо! Это мой любимый блог! Цветы очень красивые. С нетерпением жду волшебных фото на Рождество!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tatiana, ma bucur mult, ca iti place blogul ! Multumesc, draga mea ! O sa ma straduiesc, sa pregatesc ceva frumos de Craciun :)

      Ștergere
  5. Intr-adevar e cam ciudat dar e frumos:) Noi azi am facut bradul, nu suntem prea multumiti de el, dar merge. In rest cu gatitul, nu e sectorul meu:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Florile iernii la propriu :) Si noi am facut bradul, nimic special, dar sunt aninate de crengile lui podoabe vechi si noi ce ne amintesc de oameni dragi. Cu gatitul ne harnicim in Ajun, meniul nu-i asa de complicat :)

      Ștergere
  6. Pozerať sa na fotky kvetov v decembri je dôležité. U nás bola celý týždeň inverzia, od nedele je dnes prvý deň slnečný. Mňa by zaujímali aj tie ľadové kvety na tvojom aute :-) Ja auto nemám, tak ich nemám kde odfotiť.
    Prajem ti pekný predvianočný víkend!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dakujem, Danka ! Chcela by som fotografovat aj tie ladove kvety :) Pekny vikend prajem aj ja !

      Ștergere
  7. Brrr, ce frig e la noi si cum m-au incalzit florile tale, Dani! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  8. chiar minunate sunt! este atat de placut sa le privesti in fotografii, dar cum este in realitate? cred ca iti dau o senzatie de alta lume-plina de vis-, nu-i asa?un weekend minunat - iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca fotografiile le aduc mai aproape :) Ma simt bine cand le privesc, fie pe viu, fie aici, in jurnal :) Noapte buna si o duminica frumoasa !

      Ștergere
  9. Superbe fotografii! Ce frumuseti ascunde gradina, chiar si in aceasta perioada mai friguroasa.
    O duminica frumoasa, draga Dani! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pregateste mereu surprize gradinuta mea :)
      Multumesc, Alex ! Zile frumoase in ajun de sarbatori !

      Ștergere
  10. Koniec grudnia i kwitną piękne kwiaty, niesamowite. *** Życzę Ci radosnych i spokojnych Świąt. Pozdrawiam i buziak.
    La sfârșitul lunii decembrie și floare flori frumoase, uimitoare. *** Vă doresc bucurie și pașnică de Crăciun. Îi salut și sărut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc, draga mea ! Sarbatori Fericite ! Pozdrawiam cieplo i buziaki, Gigo !

      Ștergere
    2. Mam nadzieję, że się jeszcze zobaczymy na blogu w tym roku, więc życzeń jeszcze nie składam . Pozdrawiam i buziak.
      Sper să văd încă pe blog-ul în acest an, așa că aș vrea să nu prezinte. Îi salut și sărut.

      Ștergere
  11. Avem tradanfirasi in decembrie? Chiar ca e surprinzator, dar cit de mare trebuie sa fie bucuria cind treci pe linga ei. Ce faci cu ei dupa ce le cad florile si se face mai frig afara? Ii tai si-i protejezi cumva?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mult mai frig n-o sa fie, Amedeya. Am inceput deja sa-i tai, mai ales pe cei agatatori, dupa sarbatori sper sa le vina randul si celorlalti.

      Ștergere
  12. Hi Dani, lovely to have something so colorful blooming at this time of the year! Wishing you and your family Happy Holidays!
    Christina

    RăspundețiȘtergere
  13. Beautiful Flowers Dani!
    My Friend, I wish you and all your Family, Happy
    Happy holidays and new year, blessings of GOD.

    RăspundețiȘtergere
  14. Craciun fericit si an An Nou asa cum ti-l doresti :)
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  15. Craciun Fericit , multe clipe magice si liniste in suflete !!

    RăspundețiȘtergere
  16. Craciun fericit si multe impliniri in noul an. La multi ani ! Dana B.

    RăspundețiȘtergere
  17. Sarbatori frumoase si linistite, Dani! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. La Multi Ani si Sarbatori fericite alaturi de cei dragi Dani!

    RăspundețiȘtergere
  19. Sfinte Sărbători fericite, cu pace şi bucurie! La mulţi ani cu bine, dragă Dani! :-)

    RăspundețiȘtergere
  20. Va multumesc pentru frumoasele urari ! O sa revin in curand :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Ai un colt de primavara acolo, acum in miezul iernii.Foarte frumos!
    Sarbatori fericite sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  22. Trandafirii pur si simplu nu vor sa te paraseasca! Nu mai e mult si o sa ni-l arati din nou pe Alchimist, sa murim de invidie! Invidie din aia draguta... :) Sarbatorile au trecut, eu am fost plecata de Craciun la Sighisoara, deci nu prea m-am pregatit. Am facut bradul si am insirat luminitele pe casa, si cam atat. Parca simt un fel de regret pentru anul care tocmai s-a incheiat. A trecut prea repede, iar finalul m-a cam luat pe nepregatite. Nu ai aceeasi impresie?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tocmai l-am curatat pe Alchimist de frunze si e programat la un tratament cu niste ulei mineral in zilele ce vin. Sper sa infloreasca frumos, e slabiciunea mea :)
      Anul a trecut prea repede, ai dreptate ... si crede-ma, an de an parca timpul se concentreaza si devine mai alunecos ... Dar nu trebuie regretat nimic, oricum nu ne putem intoarce sa schimbam cursul lucrurilor :) Cu curaj, inainte !

      Ștergere