Wikiplayer

miercuri, 12 septembrie 2012

La Tismana










                                               Miercurea fara cuvinte

37 de comentarii:

  1. Miercurea fara cuvinte este doar pentru tine sau si pentru noi? Intr-adevar, pozele vorbesc de la sine asa ca mai bine tac si eu...Pe langa frumusete razbate parca si linistea specifica acestor locuri...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar articolul e fara cuvinte :) Si da, linistea se simte mai bine asa ...

      Ștergere
  2. Bună DANI!
    Sunt absolut superbe pozele tale,ca de altfel
    tot ce postezi!
    Zi splendidă îți doresc!
    Cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoase locuri la Tismana.
    Să ai o seară liniştită.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Liviu ! Ma bucur, ca ti-au placut instantaneele de la manastire.

      Ștergere
  4. Tismana lookes like heaven on earth.
    Have a wonderful evening Dani.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. This monastery is one of the oldest in Romania, the church was consecrated in 1387 ...
      Have a lovely evening too, Marijke !

      Ștergere
  5. Dear Dani - so pleased to see that you are back, and that you have had a lovely break. These photos are lovely and filled with summer sunshine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you Rosemary !!!
      I am happy to share my holiday photos :) Glad you liked them.

      Ștergere
  6. Sunt incantatori cactusi aceia. Mi-as dori o astfel de gradina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Larisa !
      Nu-s greu de cultivat, chiar si intr-un spatiu restrins iti poti orgaiza un terrarium cu cactusi.

      Ștergere
  7. Die Welt besuchen und betrachten, eine lange Reise braucht es nicht, denn mit einem Klick ins Land der Blogger hat man alles schnell im Blick...

    Lieben Gruß und Sonnenschein
    CL

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hello Cloudy,

      Thank you for visiting and for writing such a nice message.
      Greetings and wishes for a beautiful day !

      Ștergere
  8. Bine ai revenit, Dani!
    Se pare ca a fost o vacanta lunga si recomfortanta!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Mirela !!!
      A fost o vacanta cu pauze, dar era prea cald, ca sa stau cu laptopul in brate :) Acum s-a mai racorit si mi-a revent pofta de scris :)

      Ștergere
  9. Prima poza e faina rau.
    Si celelalte, dar prima imi place in mod deosebit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place, e lucratura pietrei si albul zidurilor ce se leaga asa de bine cu siluetele cactusilor :)
      Merci de aprecire, Marian !

      Ștergere
  10. Dupa ce flori au acolo, zici ca pozele sunt din Monaco sau de undeva din Africa, nu din România. Nu ai fost curioasa sa ii intrebi daca au vreo sera sau unde tin iarna minunatiile alea de flori? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi aducea cumva a Mexic, coltisorul cu cactusi ...
      Erau niste verande inchise cu geam la chiliile din jurul bisericii, acolo cred ca adapostesc plantele iarna. Sint asezate foarte strategic, intr-un loc ferit, cu soare mult si cineva ii ingrijeste cu drag ...

      Ștergere
  11. liniste, puritate si frumusete deplina!
    ultima fotografie mi se pare perfectiune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost o placere sa pasim pragul manastirii. Sa nu mai spun, ca am gustat cele mai bune gogosi :)

      Ștergere
  12. ce loc plin de pace dincolo de frumusetea cactusilor si florilor din gradina...

    RăspundețiȘtergere
  13. e miercuri seara ... şi chiar că nu prea pot în cuvinte să transcriu ceea ce simt admirând imaginile surprinse de frumoasele tale fotografii ... minunat decor la mânăstirea Tismana ... ce bogăţie de flori ... ce plăcut sufletului se simte totul ... o altă lume ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar, te simti intr-o lume mai buna ...
      Si e o liniste acolo si-o racoare ... si-un izvoras cu apa rece ca gheata cum intri-n incinta manastirii ... plus toate florile ce te privesc voioase ...

      Ștergere
    2. frumos descrii acel spaţiu al mânăstirii ... un peisaj care parcă seamănă cu poveştile copilăriei mele, când am aflat de Sfânta Vineri, acea măicuţă atăt de apropiată sufletului meu şi care m-a făcut să iubesc din ce în ce mai mult şi să respect ziua de vineri ...

      Ștergere
  14. Bine ai revenit!
    Superb ai surprins atmosfera de la manastirea Tismana! Fotografiile sunt minunate!
    O zi frumoasa maine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Elly, si bine te-am regasit !!!
      O zi frumoasa si tie !!!

      Ștergere
  15. Am fost la Tismana de mai multe ori, pentru ca tata era gorjean si m-a dus de mica sa vizitez manastirea. Mai apoi am fost cu scoala, iar cu ai mei, iar ultima oara, in 1997 parca, am fost cu sotul meu. Am fotografiat si noi, ca tot omul. Pe vremea aia erau inca aparate clasice de fotografiat. Si, la developare, intr-una din poze aparea o lumina ciudata, un fel de bleu cu roz, ca o sageata groasa. Mereu m-am gandit ca a fost ceva paranormal.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bleu cu roz ? Hmmm, trebuie facute cercetari :)))
      E un loc splendid ! Si eu mai fusesem demult, cu bunici, bunicul din partea tatalui fiind si el oltean, dar nu-mi aminteam mare lucru ...

      Ștergere
  16. Piękne miejsce i wspaniałe zdjęcia. Bardzo podoba mi się pierwsze zdjęcie. Pozdrawiam i buziak.
    Loc frumos și imagini minunate. Îmi place foarte mult prima poza. Îi salut și sărut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It's a lovely place indeed, a very old monastery, Giga. Pozdrawiam serdeczne !

      Ștergere