Wikiplayer

miercuri, 19 septembrie 2012

Pe pervaz






                                                Miercurea fara cuvinte 

65 de comentarii:

  1. Abia asteptam sa vad ce postezi:)
    Foarte frumoasa si interesanta floarea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E un lastar, pe care vreau sa il inradacinez in gradinuta mea. O miercure frumoasa, Robby !

      Ștergere
  2. Minunate flori si fotografii..

    RăspundețiȘtergere
  3. Herrliche Blütenpracht und einmalig in Farbe...

    Lieben Gruß und Carpe Diem
    CL

    RăspundețiȘtergere
  4. Beautiful plants. Great pictures you have taken. Regards Monika B.

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoase floricele ! Ce plantă e aceea ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Floricelele sint o inflorescenta de sedum, frunza si radacinile-s de iedera.

      Ștergere
  6. Bună DANI!
    Superbă floare!
    Nu am mai văzut până acum!
    O seară excelentă îți doresc!
    Te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De departe nu-i chiar asa de impresionanta, de aproape se vad stelutele si staminele, ca o dantela ... O seara frumoasa, Elena !

      Ștergere
  7. Cat de delicata este steluta aceasta vegetala!
    Frumoase fotografii!
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Melly ! O floare ca un filigran :) O seara frumoasa si tie !

      Ștergere
  8. frunza de iedera pare încastrata în placuta de gheata... superb efect! iar floarea... o minunatie! ireal de frumoasa! parca ar fi desprinsa dintr-o carte cu povesti! Superb pervazul tau Dani! :) Happy Ww!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Carmen, ma bucur, ca ti-au placut pozele !!! As putea face o serie de postari cu pervazul bucatariei mele, mereu se schimba ceva acolo si mereu e o floare ce lumineaza la fereastra ...
      Iti urez o seara de miercuri perfecta !!!

      Ștergere
  9. Buna seara!
    E usor amuzant ca, pana in ultima clipa, am ezitat daca sa postez ceea ce am postat sau niste inflorescente de Sedum :) Al meu fiind o varietate putin mai intensa de roz :)
    Sunt inflorescente foarte frumoase daca ai curiozitate si rabdare sa le admiri de aproape :)
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e tare draguta floarea de sedum vazuta de aproape. Mie imi place, ca rezista la clima mea si vreau sa pun mai multe plantute in gradina. Deocamdata, am pozat butasul :)
      Seara frumoasa, Elly ! O sa trec mai incolo, sa vad ce-ai postat :)

      Ștergere
  10. Fantastic close-ups from the sedumflower. They look like little stars Dani.
    Have a wonderful evening.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yes, they are :) A lovely evening to you too, Marijke ! Hugs !

      Ștergere
  11. Such soft pink delicate flowers - what are they?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. The flowers of a pale pink sedum, Rosemary :) Glad you liked them.

      Ștergere
  12. Este frumos pervazul tău.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca mai pui si faptul, ca fereastra vede spre rasarit ... :) Noapte buna, Liviu !

      Ștergere
  13. miercurea fără cuvinte ...
    fotografii pline de gingăşie ...
    pentru că seara a venit ... cred că se potrivesc câteva versuri, la fel de delicate - ca şi muzica pe care o ascult la tine acum - versuri scrise de un băiat, Anatolie (nu îl cunosc dar mi-au plăcut versurile lui!!!):
    ''Se-ntinde noaptea peste zi
    cu a ei tandră înserare
    şi umbra pleacă la culcare
    până la altă zi cu soare.''

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumoase versuri ... multumesc ! Aproape ca un haiku :)
      O noapte tandra cu vise luminoase, ca stelele de sedum !

      Ștergere
    2. mulţumesc frumos! asemenea şi ţie!

      Ștergere
  14. E superbă floarea! Iar frunza..nu am mai văzut așa, parcă e cerată...
    O seară frumoasă vă doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iedera are frunze lucioase, ca date cu ceara. Ma bucur, ca ti-au placut pozele de miercuri :) Numai bine, Sara !

      Ștergere
  15. Ce frumoasa este, ca de gheata. Cum se numeste? O seara placuta Dani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E un sedum in nuante pastelate. Exista si soiuri cu culori mai vii, spre rosu si visiniu si infloreste minunat toamna. Noapte buna, Larisa !

      Ștergere
  16. Nu m-am gandit niciodata ca un macro de sedum ar arata asa grozav! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu, Adriana :) Multe se schimba privite prin lentila foto :)
      Multumesc !

      Ștergere
  17. Eu crezusem ca sunt radacinile unei flori de orhidee in ultima poza.Frunza din a doua (parca) poza, cea verde cu margini albe seamana cu frunza unui gen fel de iedera, pe care, insa, eu nu am vazut-o inflorita niciodata.Frumoasa floarea rozalie :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E o ramurica de sedum si un lastar de iedera, Mihaela, ai identificat-o tu bine. Iedera am vazut-o inflorita, dar intr-adevar, e un spectacol mai rar ... Radacinile-s ale iederii :)

      Ștergere
  18. floarea este de o extrema delicatete dar asa frunza nu am mai vazut...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O iedera cu margini albe, ce si-a petrecut vara la fereastra :)

      Ștergere
  19. Sa tot stai langa un asa pervaz! Foarte frumoase fotografii!

    RăspundețiȘtergere
  20. ah, florile de sedum sunt asa diafane!
    eu am tot zis sa fac o sesiune foto cu mica mea colectie de sedum, poate ca ma voi motiva dupa pozele tale foarte reusite

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu ai o colectie ? Ce mai astepti ? Daca as fi aproape, as veni eu sa le pozez :)

      Ștergere
  21. Lovely photo's nice soft color.

    Greetings, Joop

    RăspundețiȘtergere
  22. Este asa de delicata aceasta floare,iar funza parca este de gheata pe margini.Minunate.
    O zi buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Mihaela ! Ma bucur, ca treci des si lasi mereu un semn. Multumesc mult !

      Ștergere
  23. Răspunsuri
    1. Nu-s prea multe de spus. Arta naturii ... Te imbratisez, Cella !!!

      Ștergere
  24. Witam serdecznie po dość długiej przerwie. Ty wróciłaś z wakacji, a ja na nie pojechałam :). Pokazane kwiatuszki wyglądają jak urocze gwiazdki w ślicznym kolorze. Pozdrawiam cieplutko.
    Buna ziua, după o pauză lungă. Te-ai întors din vacanță, iar eu nu am mers :). Prezentate in flori fermecătoare mici arata ca stelele, în culori frumoase. Salutari calde.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi Giga,
      Thank you and I am glad to see you here ! Pozdrawiam cieplo !

      Ștergere
  25. Acum știu, am văzut sedum ! Floricelele formează ca un norișor roz, delicat.
    Dar să lăsăm florile ! Ești invitată la o zacuscă trăznet ! :D

    RăspundețiȘtergere
  26. In primul rand felicitari pentru blog si mai ales pentru pasiunea ta. Plantele sunt si pasiunea mea si din fericire si meseria pe care o practic. Mi-ar face placere daca am putea face schimb de link-uri mi se pare ca este o legatura de bun augur. Site-ul meu: www.amenajarigradini.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc ! Esti un fericit, ca te afli zilnic printre flori.
      Ma onoreaza cererea, dar schimbul de linkuri l-am evitat si nu vreau sa incep acum, s-ar supara toti cei pe care i-am refuzat. Sper, sa ma intelegi ...
      In speranta, ca nu te-am suparat, iti urez numai bine !

      Ștergere