miercuri, 19 septembrie 2012

Pe pervaz






                                                Miercurea fara cuvinte 

65 de comentarii:

  1. Abia asteptam sa vad ce postezi:)
    Foarte frumoasa si interesanta floarea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E un lastar, pe care vreau sa il inradacinez in gradinuta mea. O miercure frumoasa, Robby !

      Ștergere
  2. bine ai venit sa ne incanti iar :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Herrliche Blütenpracht und einmalig in Farbe...

    Lieben Gruß und Carpe Diem
    CL

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Danke Cloudy ! You are so nice ...Greetings !

      Ștergere
  4. Beautiful plants. Great pictures you have taken. Regards Monika B.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Glad you liked them, Monika ! Thank you !

      Ștergere
  5. Frumoase floricele ! Ce plantă e aceea ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Floricelele sint o inflorescenta de sedum, frunza si radacinile-s de iedera.

      Ștergere
  6. Bună DANI!
    Superbă floare!
    Nu am mai văzut până acum!
    O seară excelentă îți doresc!
    Te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De departe nu-i chiar asa de impresionanta, de aproape se vad stelutele si staminele, ca o dantela ... O seara frumoasa, Elena !

      Ștergere
  7. Cat de delicata este steluta aceasta vegetala!
    Frumoase fotografii!
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Melly ! O floare ca un filigran :) O seara frumoasa si tie !

      Ștergere
  8. frunza de iedera pare încastrata în placuta de gheata... superb efect! iar floarea... o minunatie! ireal de frumoasa! parca ar fi desprinsa dintr-o carte cu povesti! Superb pervazul tau Dani! :) Happy Ww!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Carmen, ma bucur, ca ti-au placut pozele !!! As putea face o serie de postari cu pervazul bucatariei mele, mereu se schimba ceva acolo si mereu e o floare ce lumineaza la fereastra ...
      Iti urez o seara de miercuri perfecta !!!

      Ștergere
  9. Buna seara!
    E usor amuzant ca, pana in ultima clipa, am ezitat daca sa postez ceea ce am postat sau niste inflorescente de Sedum :) Al meu fiind o varietate putin mai intensa de roz :)
    Sunt inflorescente foarte frumoase daca ai curiozitate si rabdare sa le admiri de aproape :)
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e tare draguta floarea de sedum vazuta de aproape. Mie imi place, ca rezista la clima mea si vreau sa pun mai multe plantute in gradina. Deocamdata, am pozat butasul :)
      Seara frumoasa, Elly ! O sa trec mai incolo, sa vad ce-ai postat :)

      Ștergere
  10. Fantastic close-ups from the sedumflower. They look like little stars Dani.
    Have a wonderful evening.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yes, they are :) A lovely evening to you too, Marijke ! Hugs !

      Ștergere
  11. Such soft pink delicate flowers - what are they?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. The flowers of a pale pink sedum, Rosemary :) Glad you liked them.

      Ștergere
  12. Răspunsuri
    1. Daca mai pui si faptul, ca fereastra vede spre rasarit ... :) Noapte buna, Liviu !

      Ștergere
  13. miercurea fără cuvinte ...
    fotografii pline de gingăşie ...
    pentru că seara a venit ... cred că se potrivesc câteva versuri, la fel de delicate - ca şi muzica pe care o ascult la tine acum - versuri scrise de un băiat, Anatolie (nu îl cunosc dar mi-au plăcut versurile lui!!!):
    ''Se-ntinde noaptea peste zi
    cu a ei tandră înserare
    şi umbra pleacă la culcare
    până la altă zi cu soare.''

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumoase versuri ... multumesc ! Aproape ca un haiku :)
      O noapte tandra cu vise luminoase, ca stelele de sedum !

      Ștergere
    2. mulţumesc frumos! asemenea şi ţie!

      Ștergere
  14. E superbă floarea! Iar frunza..nu am mai văzut așa, parcă e cerată...
    O seară frumoasă vă doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iedera are frunze lucioase, ca date cu ceara. Ma bucur, ca ti-au placut pozele de miercuri :) Numai bine, Sara !

      Ștergere
  15. Ce frumoasa este, ca de gheata. Cum se numeste? O seara placuta Dani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E un sedum in nuante pastelate. Exista si soiuri cu culori mai vii, spre rosu si visiniu si infloreste minunat toamna. Noapte buna, Larisa !

      Ștergere
  16. Nu m-am gandit niciodata ca un macro de sedum ar arata asa grozav! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu, Adriana :) Multe se schimba privite prin lentila foto :)
      Multumesc !

      Ștergere
  17. Eu crezusem ca sunt radacinile unei flori de orhidee in ultima poza.Frunza din a doua (parca) poza, cea verde cu margini albe seamana cu frunza unui gen fel de iedera, pe care, insa, eu nu am vazut-o inflorita niciodata.Frumoasa floarea rozalie :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E o ramurica de sedum si un lastar de iedera, Mihaela, ai identificat-o tu bine. Iedera am vazut-o inflorita, dar intr-adevar, e un spectacol mai rar ... Radacinile-s ale iederii :)

      Ștergere
  18. floarea este de o extrema delicatete dar asa frunza nu am mai vazut...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O iedera cu margini albe, ce si-a petrecut vara la fereastra :)

      Ștergere
  19. Sa tot stai langa un asa pervaz! Foarte frumoase fotografii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur, ca ti-au placut, Adriana ! Multumesc de vizita !

      Ștergere
  20. ah, florile de sedum sunt asa diafane!
    eu am tot zis sa fac o sesiune foto cu mica mea colectie de sedum, poate ca ma voi motiva dupa pozele tale foarte reusite

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu ai o colectie ? Ce mai astepti ? Daca as fi aproape, as veni eu sa le pozez :)

      Ștergere
  21. Lovely photo's nice soft color.

    Greetings, Joop

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thanks Joop !!! Have a nice day, my friend !!!

      Ștergere
  22. Este asa de delicata aceasta floare,iar funza parca este de gheata pe margini.Minunate.
    O zi buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Mihaela ! Ma bucur, ca treci des si lasi mereu un semn. Multumesc mult !

      Ștergere
  23. Răspunsuri
    1. Nu-s prea multe de spus. Arta naturii ... Te imbratisez, Cella !!!

      Ștergere
  24. Witam serdecznie po dość długiej przerwie. Ty wróciłaś z wakacji, a ja na nie pojechałam :). Pokazane kwiatuszki wyglądają jak urocze gwiazdki w ślicznym kolorze. Pozdrawiam cieplutko.
    Buna ziua, după o pauză lungă. Te-ai întors din vacanță, iar eu nu am mers :). Prezentate in flori fermecătoare mici arata ca stelele, în culori frumoase. Salutari calde.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi Giga,
      Thank you and I am glad to see you here ! Pozdrawiam cieplo !

      Ștergere
  25. Acum știu, am văzut sedum ! Floricelele formează ca un norișor roz, delicat.
    Dar să lăsăm florile ! Ești invitată la o zacuscă trăznet ! :D

    RăspundețiȘtergere
  26. Răspunsuri
    1. Buna Myky ! Si voi mi-ati lipsit ! Te imbratisez !

      Ștergere
  27. In primul rand felicitari pentru blog si mai ales pentru pasiunea ta. Plantele sunt si pasiunea mea si din fericire si meseria pe care o practic. Mi-ar face placere daca am putea face schimb de link-uri mi se pare ca este o legatura de bun augur. Site-ul meu: www.amenajarigradini.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc ! Esti un fericit, ca te afli zilnic printre flori.
      Ma onoreaza cererea, dar schimbul de linkuri l-am evitat si nu vreau sa incep acum, s-ar supara toti cei pe care i-am refuzat. Sper, sa ma intelegi ...
      In speranta, ca nu te-am suparat, iti urez numai bine !

      Ștergere