Wikiplayer

miercuri, 26 septembrie 2012

Zinnia elegans







                                                Miercurea fara cuvinte

47 de comentarii:

  1. Immagini meravigliose!
    Ciao cara Dani e buon pomeriggio!
    Luci@

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi Lucia !
      Thank you for passing by, you are so nice. Have a wonderful day !

      Ștergere
  2. Wunderschöne Blumen in tollen Farben...

    Lieben Gruß
    CL

    RăspundețiȘtergere
  3. ce culori minunate , sa tot stai sa te uiti la ele !

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi plac mult naramzele. Inca nu stiam cum le cheama stiintific :) Am si eu vreo 7-8 fire in gradina mea. Tot culori diverse si sunt tare frumoase.
    O zi de miercuri cat mai placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu stiam, ca li se mai spune si naramze :) Ce nume frumos ...
      O seara frumoasa, Elly !

      Ștergere
  5. Beautiful flowers!!! Very colourful.
    Bye,
    Marian

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoase si colorate, ma duc cu gandul la vara. O seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  7. Imagini din splendorile toamnei.
    Să ai o seară liniştită.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Liviu ! E-asa de cald, ca o sa dormim cu ferestrele deschise ... Seara placuta !

      Ștergere
  8. Mândre, coafata parcă ca niște punk-iste! Am o mulțime-n curtea de la servici! FVesel colorează zona!

    RăspundețiȘtergere
  9. Masz piękne kolorowe cynie ( u nas tak się nazywają ). Buziak i pozdrawiam.
    Ai o cutie frumos colorată (în cazul nostru se numește). Sărut și salut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Glad you like them, Giga. I love the colours too. Thank you, my dear ! Pozdrawiam cieplo !

      Ștergere
  10. foarte frumoase fotografii! şi noi iubim aceste flori care ne înveselesc acum grădina cu coloritul lor variat ... tare plăcută sufleţelului meu este muzica selectată!
    îţi doresc o seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rezista mult si infloresc repetat. Ii placeau mult lui Herman Hesse, care era un gradinar priceput ...
      Noapte buna !

      Ștergere
  11. minunate,minunate in simplitatea lor...

    RăspundețiȘtergere
  12. Alaturi de tufanele si Aster (ochiul boului) faceau candva si incantarea gradinii mele...anul asta nu am semanat...ma bucur insa nespus sa le vad in gradina ta frumoasa, Dani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aster trebuie sa-mi cumpar citeva glastre ... tufanelele se lasa asteptate ...

      Ștergere
  13. N-am mai auzit să le spună naramze... Astea sunt cârciumărese, unele dintre florile de grădină pe care le iubesc cel mai mult.
    Noapte bună, Dani !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se pare, ca le cheama si-asa ... eu am scris zinnia, fiindca nu pot scrie i din a la tastatura mea :) Dar si eu le stiu de carciumarese :)
      Noapte buna si o zi buna de joi !

      Ștergere
  14. cat sunt de gratioase si distinse, Ca niste regine, cochete, zvelte si mândre! superbe flori!
    pupici, Dami draga! happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai ales cele duble isi merita numele, nu degeaba le-au botezat Z.elegans :)
      Noapte buna, Carmen !

      Ștergere
  15. Bună DANI!
    Sunt superbe florile și culorile sunt
    deosebit de frumoase,îmi plac!
    O zi minunată îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  16. Si mie-mi plac mult. Am pus seminte in primavara, dar nu stiu cum se face ca am o singura planta.
    Sunt elegante si robuste in acelasi timp.
    Frumoasa toamna avem :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am patit si eu asa de multe ori ... mi se pare, ca anul asta mi-au facut paguba cu semintele furnicile, s-au inmultit peste masura ...
      Daaaa, e-o toamna tare dulce :) Dar buna-ar fi o ploicica ...

      Ștergere
  17. Sunt flori care imi plac foarte mult. Vara sunt pline de insecte (albine, fluturi si altele).

    RăspundețiȘtergere
  18. So beautiful this Zinnia's Dani. I never saw them in the gardencentre overhere.
    Have a wonderful evening.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. They are annuals and you can grow easy zinnias from seeds. Glad you like them, Marijke ! Hugs, my friend !

      Ștergere
  19. Foarte frumoase pozele, dar langa cea mov, care imi place parca cel mai mult, floarea rosie din stanga imaginii este o nalba, nu tot carciumareasa :).Intr-o vreme puneam si eu carciumarese in curte, apoi cu timpul mi-a fost tot mai greu sa ma ocup de ele, sa le plantez rasadurile fir cu fir, unele nici nu se prindeau si mai dispareau si am preferat sa adun mai mult flori perene.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e si-o nalba visinie in colajul acela, mi-a placut cum se asorta cu liliachiul zinniei :)
      Am si eu probleme cu rasadurile, mai ales in anii secetosi ... deja mi s-au uscat nenumarate plantute de garofite de Rusalii si cu greu a rasarit anul asta regina-noptii ... dar in fiecare an e altfel si asta imi place, gradina se schimba in pas cu noi ...

      Ștergere
  20. Dani, ai un ping cu ceva bun la Zinn(i)aida ! :D
    Weekend plăcut !

    RăspundețiȘtergere
  21. Zinnia is a must in the garden for summer/fall garden I think to make the garden complete. Nice :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yes, they give so much joy to the autumn garden :) Have a nice weekend, Diana !

      Ștergere
  22. Foarte frumoase,chiar azi ma uitam la ele in gradina,nu vor sa se dea batute,parca sunt mai frumoase decat asta vara,iar insectele de tot felul sunt super fericite.
    Succes in tot ceea ce faci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Mihaela !
      Orice floricica e apreciata la maxim acum, toamna, orice pata de culoare e ptretioasa ... Less is more, cum spun englezii :)
      Iti multumesc, ca mi-ai scris. Numai bine si spor in toate !

      Ștergere