Wikiplayer

sâmbătă, 24 mai 2014

Buchetul zilei

De obicei florile de cicoare-s albastre.
Eu am primit un buchet roz ... 
L-am asortat cu cochiliile aricilor de mare.

Sa aveti o duminica frumoasa, cu cer albastru si soare-n suflet  !




30 de comentarii:

  1. Delikatnie wyglądają kwiaty w wazonie i obok muszle. Miłego jutrzejszego dnia i buziak ode mnie.
    Arata usor ca florile într-o vază și alături de scoici. Au o zi bună mâine și sărută-mă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se potrivesc unei zile de vara. Pentru tine sunt vestitori de calatorie :) Pozdrawiam i buziaki, Gigo !

      Ștergere
  2. un tablou de o frumusete atat de naturala, de linistitoare incat m-a lasat fara de cuvinte...

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Florile salbatice sunt surprinzator de delicate, nu-i asa ?

      Ștergere
  4. Cochiliile sunt superbe, iar compozitia este demna de un canvas. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cochiliile au iesit la vedere, ca sa sarbatorim inceputul verii :) S-a nimerit, sa se asorteze cu buchetul roz.. Merci, Simona, ma bucur, ca iti place !

      Ștergere
  5. Dani, arata ca o reclama profesionista la o florarie! Felicitari pentru poze, foarte interesanta prezentarea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca multi dintre noi am cochetat la un moment dat cu ideea de a avea o florarie ... mi-ar place sa fiu inconjurata de flori si sa aranjez buchete in vaze. Bineinteles, ca in final le-as fotografia :) Multumesc, Adriana, duminica e mai frumoasa, fiidca am impartasit imaginile astea cu voi !

      Ștergere
  6. Foarte frumos arata, mai ales cu cochiliile de melci de langa flori! O duminica frumoasa!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In spiritul unei stralucitoare duminici de Mai :) Merci, Marc !

      Ștergere
  7. Florile din vaza sunt frumoase, dar trandafirul din header... e superb!
    Duminica placuta! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Roz si roz :) Multumesc, Minnie ! Duminica placuta si o saptamana buna in continuare !

      Ștergere
  8. De revista, cum ar spune bunica mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Myky, sa stii ca dupa ce le-am fotografiat, m-am uitat la ele mai bine :) Multumesc !

      Ștergere
  9. Frumos aranjamentul. Sunt frumos puse in valoare si cochiliile , zici ca sunt margele :).

    RăspundețiȘtergere
  10. Superbe flori, dar aricii de mare sunt incredibil de frumoși ! Sunt vopsiți sau asta e culoarea lor ? Eu nu am văzut decât maronii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta e culoarea lor :) Mai des intalniti sunt cei verzi, cei mov sunt mai greu de gasit. In vasul de sticla se vad si cativa rosii, mititei. Inchipuie-ti ca in apa au o culoare mult mai vie :)

      Ștergere
  11. Ce frumuseți, Dani!
    Le-ai asortat așa de diafan!
    O săptămână minunată îți doresc.

    RăspundețiȘtergere
  12. minunate culori ... atât de delicat asortate ...
    mulţumesc frumos pentru posibilitatea de a-mi bucura ochii cu aceste frumoase fotografii!
    îţi doresc o zi minunată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur, ca ti-au placut, Mary ! O zi frumoasa, draga mea !

      Ștergere
  13. un buchet minunat, stiu ca il poti usca frumos, parca asa stiam, sa nu ma insel!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu, Coco, n-am incercat sa pun la uscat cicoare ... oricum culoarea se pierde cand se ofilesc.

      Ștergere
  14. ma tot uit la florile astea si nu-mi vine sa cred ca exista si cicoare roz! mi se pare extraordinar. superbe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Seamana cu un fel de cicoare, nu stiu exact ce floare e Cristina :) Dar imi amintesc, ca in urma cu multi ani, mama avea in gradinuta cicoare alba, roz si albastra de cultura ...

      Ștergere
  15. De unde ai cochiliile? Chiar sint adevarate? Sint prea frumoase! Si cind imi aduc aminte ce frica imi era de arici la mare... Intreb daca sint adevarata ca aricii mei de mare erau tare uriti si negri! :))

    De flori nu mai zic! Absolut minunate! E prima data cind vad si eu cicoare roz!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din mare, Amedeya :) Sigur ca sunt adevarate. Aricii de mare sunt negri atunci cand sunt vii si asta e valabil la cei cu cochiliile verzi, ceilalti au ace mai colorate. De fapt cochiliile sunt scheletiul lor. Nu trebuie sa iti fie frica, dar trebuie sa te feresti sa calci pe ei, varful acelor ramane in piele si doare destul de tare ...
      Ma bucur, ca ti-au placut :)

      Ștergere