Wikiplayer

joi, 8 mai 2014

Roze sub cires


Frenesie, Graham Thomas, Pierre de Ronsard si Felidae, dupa o zi cu soare. 
In sfarsit  !









43 de comentarii:

  1. Wow! Numai cuvintele "roze sub cireş" te vrăjesc cu totul, dar cînd mai vezi şi imaginile eşti topit de-a binelea. Ce frumuseţe!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inseamna, ca am ales titlul potrivit :) Merci, Marta !

      Ștergere
  2. What a flowers your roses bring Dani. Not overhere. A couple of roses opened one flower but the great flush I am patiently waiting for. What a parfume will be in your garden. Wish I could smell it.
    Have a wonderful evening.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I wish you could be here ... the scent is indeed sublime :) Have a lovely evening, dear Marijke !

      Ștergere
  3. Ce frumosi sunt! Chiar zaresc un cires in spate.Sunt niste culori tare dulci.Eu am si mai aprinse,dar ai tai sunt deosebiti. O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e un pomisor mic acolo intre tufele inflorite :) Sper sa nu umbreasca prea mult trandafirii peste cativa ani. Seara frumoasa, Flori !

      Ștergere
  4. Buna seara,
    O incantare, frumuseti ce-ti incalzesc sufletul si te fac sa uiti de toate problemele si greutatile, o oaza de relaxare, minunat.
    O noape linistita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai ales cand vremea e frumoasa si ne petrecem mai mult timp pe-aproape :) O zi buna maine, Vasile !

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. In perioada asta e coltisorul cel mai atragator al gradinii :)

      Ștergere
  6. Ce )!
    Gradina ta este cam cu o luna mai avansata decat a mea....
    Anul asta Pierre de Ronsard are niste boboci imensi, iar Graham Thomas promite o abundenta mai mare decat in oricare an din 2011 incoace.
    Tot ce ne trebuie acum ar fi soarele :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam asa ... Pierre si Graham sunt si la mine in mare forma anul asta. Ma bucur grozav ca ploaia a stat si cupele florilor s-au usurat, erau mereu aplecate in jos si se scuturau inainte sa mi dau seama ca au inflorit. Sper sa ai parte de soare in zilele ce vin si sa intre in viteza si frumosii tai :)

      Ștergere
  7. Dani, n-am cuvinte! M-am gandit si eu ca parca sunt mai bogati ca anul trecut...e coplesitor!
    Sa te bucuri de ei muuuult timp!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu au chiar toti asa o bogatie de boboci, Maria. Alchimistul a inflorit mai putin, dar e normal, fiindca l-am taiat mult anul trecut, era bolnav si inca nu si-a revenit de tot ... Eu ma bucur de fiecare floare :) Multumesc, draga mea !

      Ștergere
  8. Minunat Dani! M-ai inspirat si pe mine si acum pot sa spun ca am si eu primul trandafir al meu la tara, este un trandafir alb de dulceata. Ii consider tot ai mei si pe cei roz(tot de dulceata) pe care am rugat sa nu-i mai taie atat de drastic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce ma bucur, Reli !!! Bravo !!!
      Trandafirii de dulceata trebuie taiati doar dupa inflorire, la sfarsitul verii, fiindca infloresc pe lemn vechi, apoi in primavara cureti doar ce e uscat sau bolnav. Lasa-i sa creasca in legea lor si in cativa ani o sa ai niste tufe enorme.

      Ștergere
    2. Multumesc Dani, uite ca nu stiam dar n-am curatat decat ce era uscat pentru ca vreau sa fac tufe mari. Pe unul deja l-am ridicat pe un grilaj, la ceilalti ma gandesc la o arcada ceva. Nu stiu cum sa-ti trimit cateva fotografii.

      Ștergere
  9. e de poveste frumusetea tufei de trandafiri galbeni, sunt superbi!
    de gradina ta ce sa mai spun, cred ca e alta de la zi la zi pentru ca mereu infloresc alte flori :)
    bine ai revenit! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tufa galbena e Graham Thomas. Anul asta arata grozav, da :) Iar gradina e intr-o faza efervescenta, mereu gasesc surprize cand imi fac rondul. Bine te-am regasit !

      Ștergere
  10. Ce sa zic, cred ca iti imaginezi ca imi plac la nebunie!
    Numai bine si un weekend minunat sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  11. /Minunati trandafirii tai !!! Ce bogatie de flori si ce culori frumoase
    Felicitari !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aici luna Mai e luna trandafirilor :) Multumesc, Gabi !

      Ștergere
  12. dios mio què belleza tus rosas!!
    cariños

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Maria Cecila ! You are an inspiration for me !

      Ștergere
  13. Спасибо, Дани! В Румынии цветут прекрасные чайные розы и поют соловьи. Поздравляю вас в праздником - День Победы!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. My dear Tatiana, the roses are blooming in Greece, where is my home :) So glad you liked them ! Thank you, my friend, and best wishes for Liberation Day !

      Ștergere
  14. Cum ai spus si tu: in sfarsit! :) Numai ca este de fapt abia inceputul, nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In sfarsit nu-i mai chinuie ploaia :) Ei incercau, saracii, sa infloreasca, dar eu nu ma puteam bucura de ei.

      Ștergere
  15. Ce armonie superbă de culori ! Roze portocalii, galbene, crem.... Minunate imagini, Dani. Mulțumesc pentru delectare !

    Weekend plăcut !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place alaturarea rozului cu galben in materie de trandafiri :) In spatele lor e si un catarator violet, dar inca nu a inflorit. Ar complecta perfect tabloul :)
      Ma bucur, ca ti-au placut, Zina ! Weekend frumos, draga mea !

      Ștergere
  16. Parcul rozelor e la tine in gradina:) Minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Parcul rozelor nu-i :) Doar o gradina mititica in care se inghesuie vreo treizeci si ceva de trandafiri. Merci, Marc !

      Ștergere
  17. Oau...la tine sunt infloriti trandafirii! Abia astept si eu sa infloreasca ai mei. Frenesie e intr-adevar deosebit! Am si eu unul cu galben si cu rosu dar nu e atat de frumos!
    Vad ca le merge bine chiar daca esti in Grecia unde soarele puternic. Eu imi faceam griji ca mi-am plantat englezestii in soare direct dar vad ca le merge bine deocamdata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ma incumetam sa pun mai multi englezesti, am facut experimentul doar cu Graham, care e descris ca un trandafir ce ii place caldura. Dar se dezvolta atat de bine, incat imi da curaj sa imi fac planuri de viitor :) In vara e mai greu cu ei, sufera pe canicula, dar la prima ploaie se infoaie fericiti :)

      Ștergere
  18. Ai ales minunat sa alaturi speciile astea de trandafiri! Coloritul lor suav fac din coltul asta de gradina un loc'sor foarte romantic. Numai bun pentru un sarut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt culorile predominante la mine :) Acum mai trebuie sa punctez cu niste tufe purpurii.
      Vad ca ai o dispozitie tare romantica :)

      Ștergere
  19. Graham Thomas am si eu dar s-a cam salbaticit, are o multime de lastari lacomi. In sfarsit am ajuns si eu cu trandafirii la zi, adica am mai taiat ce trebuia, i-am aerisit, fiindca n-am apucat sa o fac la momentul potrivit. La noi a plouat prea mult in ultima vreme, nu a fost timpul potrivit pentru gradinarit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adica s-ar putea sa te trezesti in final cu un maces in locul lui Graham ?
      Ma bucur, ca ai terminat lucrarile de intretinere. E mai greu in Romania, fiindca taierile trebuie facute in timp scurt. Eu incep din toamna si cu mici pauze termin cam in februarie, am mult mai multe luni la dispozitie, unii trandafiri ii tai chiar in etape. Sa-ti infloreasca frumos si sa ii vezi cat mai mult, Adriana !

      Ștergere
  20. Cat de minunati pot fi! Este o adevarata incantare gradina ta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In primavara asta ploioasa nu ma prea bucur de ei ... Infloresc si se scutura pe nesimtite.

      Ștergere