Wikiplayer

luni, 19 mai 2014

Schimbare

Unul din motivele pentru care imi plac trandafirii, e ca se schimba in fiecare zi, uneori mai repede, alteori mai incet ... Cocktail, cel din fotografii, are doar cinci petale si isi deschide bobocii pe nesimtite, dar culoarea florilor e atat de variata de la o zi la alta, incat mereu imi atrage atentia.  
E  un simbol al frumusetii schimbatoare  ?


La ce va ganditi privindu-l  ?  


34 de comentarii:

  1. Cat de simplu si atat de frumos... cum se schimba galbenul acela, e ca rasaritul si apusul soarelui.

    RăspundețiȘtergere
  2. La vară, la cocktail-uri fructate, la parfum și dulceață
    Minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Ce-mi place, ca visezi la vara ! Tocmai am terminat prima portie de suc de trandafiri ...

      Ștergere
  3. E minunat! Imi plac soiurile astea cu petale simple dar eu nu am in gradina. Rosul acela e extraordinar!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi doresc unul cu floare simpla de un rosu mai inchis, spre visiniu ... In ultima vreme ma fascineaza rosul, mai ales ca nu-l pot fotografia asa cum mi-as dori. E ca o provocare :)

      Ștergere
  4. Încă ceva, Dani: ce trandafir este cel din poza ta de header, cel roz?
    Aduce a Souvenir de la Malmaison, dar nu cred că e așa de rezistent încât să crească în Grecia sau ...?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trandafirul din header e " Awakening " , cu provenienta din fosta Cehoslovacie, aparut in 1930 si reintrodus de P. Beales in 1990. Apartine grupului R. wichurana. E plantat pe peretele nordic si ii merge foarte bine.

      Ștergere
  5. ma ganesc la dulceata de trandafiri :)
    ce interesant s-a schimbat galbenul in ciclam, nu am mai vazut asa ceva!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din petalele lui Cocktail nu se face dulceata :) Si nu pot culege nici macese :) Dar infloreste in toamna tarziu si ma bucura cu flori in prag de sarbatori. Fiecare roza isi are talentele ei.

      Ștergere
  6. Si eu ca Pandhora....... la duceata imi sta capul......... :)))
    Stii tu cum e cu copii cand la interzici un lucru, tot pe ala l-ar face! :)))
    Eu am la usa de la intrare ceva asemanator, dar este galben cand este înflorit dar bobocii sunt portocalii. Nu ma întreba cum se numeste ca nu stiu! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa se recunosc pofticiosii :)) De trandafirul tau nu te intreb, Minnie, dar poate ni-l prezinti in viitor.

      Ștergere
  7. Taka piękność jest i w moim ogródku . Buziak :)
    O astfel de frumusețe este, și în curtea mea. Sărut. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E un trandafir de incredere. Pozdrawiam i buziaki, Gigo !

      Ștergere
  8. Daca tot isi schimba culoarea/ infatisarea, la un cameleon:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum se vede, ca tu calatoresti in locuri mai exotice, Marc :)

      Ștergere
  9. La flacari, dar nu acelea ce parjolesc si fac daune, la niste flacari fantastice, binefacatoare, purificatoare!
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deschizi poarta spre lumea fantastica a povestilor, Myky ... Imi plac povestile :)
      Oricum, petalele de roze au proprietati binefacatoare si purificatoare, asa ca paralela e foarte reusita. Multumesc ! Te imbratsez, cu drag !

      Ștergere
  10. O sa razi, dar ma gandesc la veselie, vacanta, fuste viu colorate, plaje si umbrelute de cocktail!!! Asta pentruca ai intrebat, ca altfel ma gandeam doar la cat e de fabuloasa lumea trandafirilor...
    Eu tot cu cei de nuanta caisei, albi, crem, galbui si roz, o mie de nuante de roz, votez!
    "Cocktail" e insa exploziv! N-are cum sa nu-ti ia ochii!
    Pupic, Dani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si tie ti-e dor de mare :)
      Poate de acolo vine numele trandafirului .... umbrelute de cocktail ... uite ca asta nu mi-ar fi dat prin minte. Foarte perspicace, Maria !
      Si mie imi plac culorile din lista ta, cei mai multi trandafiri din gradina se incadreaza in nuantele respective,dar parca incep sa privesc cu alti ochi in ultima vreme trandafirii violacei, mai ales pe cei cu flori simple.
      Te imbratisez, draga mea ! O zi frumoasa !

      Ștergere
  11. Daca vedeam numai fotografiile as fi crezut ca este vorba de doi trandafiri. E delicat si de un rosu minunat, eu ma gandesc la iubire :) si la soare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pana la urma, devine palpitant sa citesc raspunsurile voastre :) Imi deschideti o portita spre imaginatia voastra si ma simt emotionata. Multumesc, Reli, pentru nota romantica si insorita !

      Ștergere
  12. Ce schimbare! Oare ce il face sa se transforme asa?
    Eu ma gandesc la culori calde , la vara arzatoare :).Si la o inghetata racoritoare , cu umbreluta in pahar .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am observat, ca daca au lumina mai putina, petalele se coloreaza mai intens si parca sunt mai catifelate. In zilele arzatoare devin mai rozalii si mai transparente.
      Incep sa ma gandesc si eu la inghetata :) Pana una alta am inaugurat sezonul cu sangria, dar inca nu simt ca e vara ...

      Ștergere
  13. Buna dimineata. Cred ca-i stramosul rumbei - isi schimba culorile in timp ce se dezvolta iar la petale cu rosa canina. O zi minunata plina de bucurii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu rosa canina sigur e neam :) O zi frumoasa, Vasile !

      Ștergere
  14. Prin numărul de petale, trandafirul din imagini e mai apropiat de strămoșul său, măceșul. Și cum îi stă bine unui nepot, îți depășește moșul prin versatilitatea culorilor. Superb !

    Să ai zile frumoase, Dani ! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Seamna, da :) Multumesc, Zina ! Zile frumoase si insorite !

      Ștergere
  15. Wonderful images, wonderful flowers:) Greetings

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you so much, my dear ! I am glad you liked the red roses :)

      Ștergere
  16. Eu m-am gindit la o lalea cind am vazut prima poza! :))
    Sa nu rizi, dar numai lalele am vazut asa de culori diferite. Nici prin cap nu mi-ar fi trecut ca exista trandafiri care sa-si schimbe culoarea de la o zi la alta!

    RăspundețiȘtergere