Wikiplayer

vineri, 30 mai 2014

Vis - a - vis

Rosiile si mazarea.
Cam asa arata aleea rosiilor in urma cu vreo zece zile. 
De atunci au crescut de doua palme si au aparut fructele verzi ascunse printre frunze. Mazarea a evadat de dupa gardulet si a invadat spatiul liber, de nu se mai poate circula in zona. Asa mazare gigantica n-am mai avut, a ajuns sa treaca de un metru in inaltime. Sambata o sa fac manevra de decongestionare. Ma tot gandesc ce sa plantez in locul ei.
In alta ordine de idei, mi-e dor de mare ... 


Weekend placut  !


26 de comentarii:

  1. Bude bohatá úroda paradajok? Nech im svieti veľa slnka a nech dostávajú veľa vody a potom už len dobrú chuť prajem :-)
    Pekný víkend aj tebe!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur Dani ca au inceput sa lege rosiile! n-am vazut nici eu mazare atat de inalta. Weekend placut

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa mancam rosii peste o luna :) Mi-e tare dor de o salata gustoasa :) Mazarea e ca fasolea din poveste ...

      Ștergere
  3. Asa visam eu sa am aleiile in gradina.Cu timpul nici alei nu am avut,dar nici legume ca tine.E totul atat de ordonat aici, ca imi vine sa pun la loc sforile de delimitare care le eveam,la gat gradinaresc eu.Eu iti doresc un weekend cat mai placut cu o portie de mare,daca se poate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa nu crezi, ca eu gradinaresc mai mult :) Motivul e, ca nu pot renunta la rosii, sunt o mare pofticioasa :) Nu cred ca ajungem pe plaja in weekendul asta ... sa speram ca reusim saptamana viitoare. Toate cele bune, Flori !

      Ștergere
  4. Buna seara sau dupa cum ti-ai aliniat soldateii mai degraba "Sa traiti". Imi inchipui cum te plimbi pe alee ca la inspectia trupelor - Felicitari, foarte frumos si intotdeauna ordinea creeaza o atmosfera de liniste si confort. Weekend linistit si poate inspumat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inspectam de zor, ai dreptate, Vasile :))) Maine trag la raspundere niste omizi ce mi-au mancat frunzele la doi soldatei. Un sfarsit de saptamana cu multe clipe placute !

      Ștergere
  5. minunate imagini! luxuriante!
    la mine totul este mărunt, plăpând, în creştere...
    îţi doresc un weekend cât mai plăcut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cresc repede plantutele, in curand o sa fie o jungla si la tine , sunt convinsa :) Zile frumoase, draga mea !

      Ștergere
  6. Recolta bogata, deci! Bravo, vezi ca si rosiutele isi fac treaba cuminti! Ma bucur ca lucrurile merg bine, Dani! Un frumos sfarsit de saptamana, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rosiutele isi fac treaba, dar vremea le cam ameteste ... la pranz am avut furtuna cu fulgere si tot tacamul. Noroc, ca le-am legat de dimineata pe ultimele plantate. Daca sta ploaia, ma duc in inspectie. Toate cele bune, Maria !

      Ștergere
  7. Inca o calitate a gradinii tale, atat de frumos si dichisit aranjate. Care e secretul ca reusesti sa le imbini asa frumos? Duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i nici un secret :) Rosiile le pun mereu in acelasi strat, fiindca n-am loc in alta parte. Mazarea s-a nimerit anul asta acolo, ca sa imbunatatim nitel solul. Daca e gradina mica, trebuie sa le impac pe toate :) Seara frumoasa de duminica, Danuta !

      Ștergere
  8. Ce de minunăţii ai în grădină. În curând recolta va fi gata şi ne vei arăta bunătăţile culese.
    O duminică frumoasă, dragă Dani! Şi...la mulţi ani de Ziua copiilor! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Recolta de mazare e gata :) Azi am cules-o. Rosiile le asteptam cu nerabdare.
      Merci de vizita, Alex ! La multi ani tuturor copiilor !

      Ștergere
  9. astept cu nerabdare sa se coaca rosiile tale, mereu ai soiuri noi de care habar nu am, ma bucur sa le vad si sper sa reusesc candva sa am sansa sa le gasesc si sa le gust :)
    sa ai spor si deloc daunatori!
    te pupacesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Macar de m-as invrednici sa le fotografiez mai in amanunt cand sunt coapte :) Eu am intentii bune, dar nu reusesc niciodata, le culeg si ajung salata imediat :) Vad ca multa lume in Romania cultiva soiuri traditionale, sper sa ajungi sa le vezi si tu in farfurie. Multumesc de urare, Pandhora ! Asa sa fie ! Te imbratisez, draga mea !

      Ștergere
  10. Da, asa mazare n-am mai vazut... E frumoasa foc. Nu se vede prea bine din unghiul asta, dar pare nu asa de deasa cum o punem noi pe aici. Probabil ca de-aia ii si place asa de mult sa se dezvolte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In alti ani am avut seminte mai de soi, anul asta am luat de la magazinul din cartier si le-am pus si tarziu. Au crescut ceva de groaza, incat le-am sprijinit cu doua bucati de pergola pe post de gard. Eu le seman destul de des, pe santulet, la cativa cm distanta.
      Cu culesul a fost dificil, fiindca nu reuseam sa scot pastaile din incalceala. Azi am curatat stratul si m-am saturat de desfacut pastai :)

      Ștergere
  11. A avansat si gradina legumelor, nu se lasa mai prejos decat trandafirii. O adevarata intrecere, care e mai frumos, care mai gustos :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici rosiile nu-s ca anul trecut ... Dar trebuie sa ne impacam cu ce avem :)

      Ștergere
  12. Chiar aşa! O grădină foarte dichisită! Bravo! Totul este gîndit cu multă atenţie pentru fiecare...personaj. Totul este lucrat cu migală şi multă dragoste. Foarte frumos...Vin aici să mă consolez de frigul de pe la noi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci de laude, Marta :) Nu stiu cum se face, dar eu imi doresc mereu sa schimb ceva in gradina :)
      Anul asta sunt nitel descurajata de vremea asta instabila ... ne lipseste si noua soarele. Nu-i frig, dar cerul e mohorat, de parca am intra in iarna.

      Ștergere
  13. La mine plouă torenţial. Şi este frig. Atîta ploaie! Se spune că mama ploilor doarme, dar doarme, ca după o beţie. Ploile vin la ea şi întreabă: "Mamă, pe unde să mai plouăm?" Ea deschide ochii abia, abia:" Plouaţi tot pe unde aţi mai plouat"...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tare imi place povestea asta cu mama ploilor :) Daca ar fi doar o poveste ar fi si mai bine. Da, asa-i, ploua cu nemiluita ... numai bine de citit ce scriu prietenii virtuali pe bloguri si de baut o cafea calda :)

      Ștergere