Wikiplayer

duminică, 13 noiembrie 2011

Flori in vaze

   Azi a batut vintul si termometrul a luat-o putin in jos : de la 20, la 14 grade Celsius. Am adunat funzele uscate, am pus caloriferul in functie si am fotografiat florile din vaze.








                                                      Life in pictures

65 de comentarii:

  1. superbe imagini! pare asa de cald la tine....noapte buna:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos și cu cât gust sunt aranjate !
    Îmi place mult.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dani, lovely yellow rose. Is this 'Graham Thomas'? Nice to see some cheerful yellow color on a rainy gray day here in Southern California.
    Christina

    RăspundețiȘtergere
  4. Such a beautiful, creative series! The rose is an exquiste colour!

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumose-frumoase!
    Păi la voi e cald şi bine... În Bucureşti abia a trecut de vreo patru grade...

    RăspundețiȘtergere
  6. Hey Dani,
    What a lovely post. Warm colors!
    Beautiful music too!
    Nice weekend
    Marijke

    RăspundețiȘtergere
  7. Levantica deja ma face sa simt mirosulracoritor.
    Superb.

    RăspundețiȘtergere
  8. Wonderful! What beautiful color that rose has! Love all the pictures!

    RăspundețiȘtergere
  9. frumoasa,calda compozitie...
    se simte atmosfera de bine..acel bine pe care il gasesti...acasa...

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumuseţea acestor imagini (con)stă în echilibru.
    Atât de greu de atins, atât de greu de menţinut ...

    RăspundețiȘtergere
  11. Florile sunt o incantare pentru ochi oriunde s-ar afla :)
    Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  12. Geanina, inauntru e cald si bine. Azi-noapte, mi-a fost frica, sa nu vina un val de frig ... ne-a ocolit. Ma bucur, ca ai trecut pe la mine !

    RăspundețiȘtergere
  13. Sergiu, multumesc ! O zi frumoasa si luminoasa !

    RăspundețiȘtergere
  14. Christina, you are right, that's " Graham Thomas ". Glad you liked the pictures ! You could send some rain here ...
    Have a nice sunday !

    RăspundețiȘtergere
  15. Gemma, thank you for visiting ! You are so nice. Hope to see you again ...
    Greetings !

    RăspundețiȘtergere
  16. Max, chiar si pentru Grecia, in regiunea unde locuim, e cald. Daca ar ploua putin, ar fi mai bine, ca acum e si cald si uscat ... Gradina mai trebuie udata ...
    Ma bucur, ca ti-a placut trandafirasul . Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  17. Vlad, crede-ma, ca am metodele mele de a ajuta oamenii . Dar nu vreau, sa umplu blogul cu bannere. Sper, sa ma intelegi ...

    RăspundețiȘtergere
  18. Marijke, glad you liked the flowers. I was playing with my camera inside ...
    Have a beautiful sunday !
    Hugs !!!

    RăspundețiȘtergere
  19. Costin, levantica e uscata, dar cu toate astea, parfumeaza coltisorul florilor.
    Imi pare bine, ca ai reusit sa treci pe-aici. Multumesc !
    Numai bine !

    RăspundețiȘtergere
  20. Tanya, thank you, my dear ! I gest sow your maple leaves ... the images are sooo strong, I still feel the red ...
    Have a nice sunday !

    RăspundețiȘtergere
  21. Pandhora, e asa de bine acasa ... mai ales, seara, cind totul se linisteste si parca timpul e mai lenes ...

    RăspundețiȘtergere
  22. Doru, tu stii, sa traduci in cuvinte ceea ce eu simt in fotografii ... Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  23. Diverse, nu le rup usor, ca sa le pun in vaze, dar imi place, sa le am aprope ... Sa ai o duminica perfecta !

    RăspundețiȘtergere
  24. Coco, e bine si cu mai putin, ca doar vine Craciunul. Am avut o toamna foarte frumoasa, o sa intram in iarna incetisor ...

    RăspundețiȘtergere
  25. Anastasia, scuze, am last mesajul tau fara raspuns. Multumesc de vizita si imi pare bine, ca ti-au placut pozele.
    O zi frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  26. imagini caldute,imbietoare si primitoare...e frumos in sufletul tau :)

    duminica placuta !

    RăspundețiȘtergere
  27. Super, ador aranjamentul..atat de simplu dar atat de frumos! Duminica faina!

    RăspundețiȘtergere
  28. Trandafirul este superb! L-ai fotografiat si expus in vreo alta postare si inflorit in gradina?Imi place muult :) . Si aranjamentul e frumos .

    RăspundețiȘtergere
  29. dacă termometrul a luat-o în jos pînă la 14 grade, nici nu e aşa grav; la noi, azi la ora 10 erau -4. foarte frumoase florile şi imaginile de la tine!

    RăspundețiȘtergere
  30. astazi,sunt trista,mi-e dor de voi!!Imaginile sunt foarte frumoase imi imaginez cum le-ai aranjaat,cine te-a inspirat?Sunt asa de singura,..

    RăspundețiȘtergere
  31. Inseamna ca ai facut lucruri frumoase azi!

    RăspundețiȘtergere
  32. Fiecare imagine in parte imi aduce multa bucurie, imi incanta si sufletul si privirea

    RăspundețiȘtergere
  33. Mi-am hranit sufletul si inima , multam frumos !

    RăspundețiȘtergere
  34. 'Graham Thomas' has such beautiful warm coloring. I love your pictures!

    RăspundețiȘtergere
  35. Rokssana, multumesc, de cuvintele frumoase ! O seara frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  36. Cris-Mary, tot lucrurile simple sint mai frumoase ...
    Ma bucur, ca ti-au placut !

    RăspundețiȘtergere
  37. Mihaela, da l-am fotografiat si in gradina. Acolo culoarea e mai vie. E primul trandafir din postul cu florile lunii noiembrie si l-am mai prezentat si in vara, cind a inflorit pentru prima data. Ma bucur, ca iti place ! Are o forma globulara si petale subtiri, matasoase ...
    Cel din vaza l-am rupt fara sa vreau, pe cind afinam pamintul la radacina lui si a venit in casa, linga buchetul de levantica uscata ...

    RăspundețiȘtergere
  38. Calin, multumesc ! Eu am ramas cu gindul la parcul acela natural din Croatia ...

    RăspundețiȘtergere
  39. Bună DANI!
    Superbe aranjamente!
    O seară plăcută îți doresc!
    Te pup draga mera!

    RăspundețiȘtergere
  40. Mami, e cerul cenusiu si ai melancolii de toamna ? Pune de-un vin fiert cu mirodenii si stai linga telefon. O sa te sun .
    Si noi ne gindim la voi ...
    Va sarutam, dulce !!!

    RăspundețiȘtergere
  41. Lavi, tocmai am udat capsunii si broccoli. Acum e ora ceaiului sau a cafelei, inca mai oscilez ...
    Seara placuta !

    RăspundețiȘtergere
  42. Iulisa, culoarea trandafirului e cea care atrage ... Ma bucur, ca te-ai simtit bine privindu-l !

    RăspundețiȘtergere
  43. Cu placere, Sorin ! Putin romantism nu strica ...

    RăspundețiȘtergere
  44. Buna, Elena !
    Iti multumesc, ca ai trecut pe la mine. Te imbratisez si iti urez o saptamina buna !

    RăspundețiȘtergere
  45. Sweetbay, I am so glad you saw my pictures !!! Thank you and forgive me, I don't comment a lot on your blog, but I see every post. They are all so perfect. Hugs and greetings !

    RăspundețiȘtergere
  46. Dar langa flori e o ciocolata calda?
    Faine aranjamentele.

    RăspundețiȘtergere
  47. Fetita junglei, e o luminarica de ceara roz intr-un mic vas de portelan. Pune tu, de-o ciocolata calda !
    Noapte buna si multumesc de vizita !

    RăspundețiȘtergere
  48. ce aranjamente superbe! dar trandafirul... m-a dat gata! ce culoare mortala! si ce înfoiat este!
    Zici ca de la 20, temperatura a scazut la 14?! hmmm, pe la noi noptile sunt deja sub zero. Ieri noapte aratau la televizor ca pe o autostrada a fost polei si s-a produs un accident grav cu carambolaj...
    Dimineti cu gheata vor fi multe de acum... sper ca fara accidente!

    Ce anotimp este la voi? indiferent ce ;) sa ai un anotimp minunat! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  49. Dani, this is so beautifully composed!
    A truly wonderful still life.
    Sending you wishes for a wonderful week ahead.

    RăspundețiȘtergere
  50. Piękne wszystkie kwiaty w wazonach i śliczne zdjęcia :-). Pozdrawiam

    RăspundețiȘtergere
  51. Carmen, e un trandafir minunat ! Ma bucur, ca te-a entuziasmat.
    E toamna si aici, dar e o toamna mediteraneeana, cu zile frumoase si temperaturi rareori in apropiere de zero.
    La voi, e altfel. Nu ca ar fi drumurile mai sigure aici ...
    Iti multumesc de vizita. Numai bine si o saptamina perfecta !!!

    RăspundețiȘtergere
  52. Lisa, thank you for stopping by. You are so nice and I am glad, that you appreciate the photos.
    Have a great day !

    RăspundețiȘtergere
  53. Giga, dziekuje ! I am always happy, to see your comment, my friend.
    Pozdrawiam serdeczene !

    RăspundețiȘtergere
  54. Imagini frumoase , asa cum ne-ai obisnuit

    RăspundețiȘtergere
  55. Dorina, ma straduiesc. Multumesc !
    O zi buna !

    RăspundețiȘtergere
  56. cat de frumoase imaginile tale, cata imaginație și gust în fotograf...

    o săptămână caldă!

    RăspundețiȘtergere
  57. Foarte placute! Sa ai o saptamana cat mai placuta!

    RăspundețiȘtergere
  58. Ei, frumos englezescul, o floare cupata fina si totusi puternica.

    RăspundețiȘtergere
  59. Cristina, ma simt foarte apreciata. Multumesc !!!
    O saptamina buna, asa cum ti-o doresti !

    RăspundețiȘtergere
  60. Robert, ma bucur, ca ai reusit sa treci pe-aici. Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  61. Corina, in vaza e mai putin rezistent decit in gradina. In doua zile s-a ofilit ... Dar e asa de frumos, incit, il iert.

    RăspundețiȘtergere
  62. Ce frumoase flori, dar şi ce minunate fotografii! Atât de artistic realizate!

    Şi zici 14 grade? Adevărată... "caniculă"! :-)

    O noapte frumoasă şi liniştită!

    RăspundețiȘtergere
  63. Alex, multumesc de vizita ! A fost ceva nou, sa fotografiez in interior.
    Azi avem 16 grade la prinz. Ar trebui sa ploua ...

    RăspundețiȘtergere