Wikiplayer

vineri, 25 noiembrie 2011

Prin gradina

In ultimele zile de noiembrie, mai infloresc citeva tufanele intirziate, una caramizie si una roz  ...






                                                     o ultima garofita ...                                    

s-au inrosit frunzele vitei canadiene ...


                               iar tufanelele rosii , incep sa se paleasca ....


                anghinara a inviat si incepe sa se infoaie, in umbra lamiiului ....


              menta a dat lastari noi iar aquilegia,
              se amesteca si ea in peisaj cu frunzisu-i dantelat ...


                 incalzita de soare, s-a deschis si o gazanie, ca o steluta aurie ... 


Nu ploua. De doua luni, nu ploua ...

43 de comentarii:

  1. imi plac tufanelele , sunt minunate...se mai numesc Dumitrite...pentru ca infloresc de sf . Dumitru !

    RăspundețiȘtergere
  2. So gorgeous flowers! I wish I have them in our garden too.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt adevarate minunatii floricelele tale.Cat despre menta,as iesi sa o mananc daca s-ar putea.O ador.O zi buna iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Coco, si aici, in Grecia, le zice dimitriatika, de la Dimitris, adica Dumitru.
    Dimitra = Demetra, era zeita pamintului si tufanelele sint florile ei.

    RăspundețiȘtergere
  5. Malay-Kadazan girl, the mums are so easy to grow and a real feast of colors in the autumn. Give it a try !

    RăspundețiȘtergere
  6. Andreea, daca ai vedea, ce gradinita mica am ... dar incerc, sa o valorific la maxim ...

    RăspundețiȘtergere
  7. DiaMar, sint norocoasa, ca am aproape mereu arome proaspete din gradina. Menta, nici n-are rost sa o usuc, e mereu verde. Numai buna, pentru ceai.
    O zi frumoasa in continuare !

    RăspundețiȘtergere
  8. WOW! Când am deschis pagina, m-a "lovit" extrem de plăcut culoarea roşie...
    Vai, ce frumoase pot fi! Dani, eşti o adevărată maestră!

    RăspundețiȘtergere
  9. tufanelele...asa miroase toamna...a tufanele...sunt tare tare frumoase...

    RăspundețiȘtergere
  10. Hi Dani

    Very nice pictures. Wonderful red and pink and yellow flowers!

    Have a nice weekend!
    Yvonne & Raphael

    RăspundețiȘtergere
  11. Bună DANI!
    De câte ori intru aici la tine
    mă întâmpină o muzică superbă și
    pe deasupra florile din gradina ta
    care sunt superbe!
    Un sfârșit de săptămână minunat!
    Cu drag te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  12. Pozele sunt mi-nu-na-te. Eu nu am avut parte de tufaneau roz. Nu s-au mai deschis bobocii din cauza gerului. Anul acesta am plantat-o si i-a mers cam greu. Poate la anul viitor am noroc mai mult.
    Doamne, la tine parca e vara! Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  13. Trebuie sa-ti dau si tufanele gaibene!!Iti lipsesc din gradinuta ta ,superba.Am adus niste tufanele galbene ca niste mingi din Bihor.Va doresc numai bine,un sfarsit de saptamana frumos!! Cu drag mami.

    RăspundețiȘtergere
  14. Max, cea rosie are o culoare de parca e putin decolorata, dar e asa de potrivita in lumina moale a toamnei. Am pus-o strategic la inceput, fiinca si eu patesc la fel, de fiecare data cind vad poza asta ...
    Multumesc de aprecieri !
    O seara minunata si un weekend placut !

    RăspundețiȘtergere
  15. Bucuriile simple ale toamnei, Pandhora ...

    RăspundețiȘtergere
  16. Yvonne & Raphael, thank you ! You will find a lot of flowers on my page.
    Have a lovely weekend !

    RăspundețiȘtergere
  17. Elena, asa imi place, sa-mi intimpin oaspetii, cu flori si muzica, Multumesc, draga mea !
    Numai bine si o zi frumoasa miine. Ce-mi place simbata ...

    RăspundețiȘtergere
  18. Vasi, imi pare rau de frumoasa ta, ca i-a ars gerul boboceii. Vezi, si a mea a inflorit la spartul tirgului, astea roz sint cele mai lenese tufanele.
    Nu-i cald ca vara, dar e seceta ca in august. La doua zile udam gradina ...
    Tot e bine, numai de plantele transplantate mi-e frica, sa nu se usuce ...
    Te sarut si iti urez un weekend insorit !

    RăspundețiȘtergere
  19. Frunzele de anghinare au țepi in varf?Seamana cu niste maracini care mai cresc si la noi in curte de care eu caut sa scap ca sunt tare rai cand ma ating de ei din greseala prin curte.
    Frumos sa mai ai flori si acum. De fapt si la mine mai sunt inflorite tufanelele grena.Maine poate le fac cate o poza :).

    RăspundețiȘtergere
  20. Mama, galbene si albe, inca nu am. O sa se mareasca colectia incet, incet.
    Vreau, sa cer de la matusa Vaso, din cele galbene. Stii tu, ce bogat infloresc si ce mult timp stau inflorite. Iar bunicul Lakis are mov, visinii, o sa scot din gradinita lui o radacina, sa o impart si sper, sa se prinda.
    Daca imi dai si tu mingiute galbene, o sa am vreo sapte soiuri.
    Te sarutam si te imbratisam !!! Si pe tata !!!
    Zile frumoase !

    RăspundețiȘtergere
  21. Mihaela, anghinarea e inrudita cu ceva ciulini. E tepoasa frunza, acoperita cu perisori aspri. Creste si salbatica si in primavara, cind infloreste, merg oamenii si aduna florile - le fac salata si muraturi si sint foarte apreciate.
    Tufanelele grena sint cele mai rezistente ? Pina anul asta, nu mi-am dat seama, ca tufanelele au si ele un program si ca infloresc pe rind. Nu le acordam prea multa atentie, eram prea preocupata de trandafiri ...

    RăspundețiȘtergere
  22. Hi Dani! Your mums have such beautiful colors! Their pictures are superb!

    RăspundețiȘtergere
  23. Ce frumos e la tine !!!!! Sint superbe ! Doamne, ce le mai iubesc!!! Sint florile de sacrificu;pe ele cade zapada...
    Anul asta nu am prea avut parte. A dat un ger cam pe la jumatatea lui octombrie si le-a terminat.Cel putin 7 varietati de crizanteme n-au mai ajuns la floare. Eu am o tufanica alba care incepe sa infloreasca din septembrie : [URL=http://home-and-garden.webshots.com/photo/2340107360091567945KXxzHI][IMG]http://thumb5.webshots.net/t/85/85/1/7/36/2340107360091567945KXxzHI_th.jpg[/IMG][/URL] Daca vrei,in primavara trimit mamei tale(inteleg ca e in tara,nu? )si iei de la ea.

    RăspundețiȘtergere
  24. Tanya, in november the mums are the best decoration of the garden ... Thank you, for such a nice comment !

    RăspundețiȘtergere
  25. Gabi, esti o dulceata de fata ! Daca nu ti-e greu, aranjam in primavara, sa-mi pui o mica radacina la pachet si sa o trimiti in Banat. Ce am adus din Romania, s-a adaptat de minune in Grecia, asa ca, nu refuz.
    Am vazut poza si e splendida tufa. Ai pigulit frumos virfurile si s-a rotunjit ca o minge.
    Imi pare rau de crizantemele tale. Dar important e, sa nu inghete si sa nu le pierzi. In fiecare an e altfel ... si vremea e tot mai aiurita ...
    O seara frumoasa, Gabi !

    RăspundețiȘtergere
  26. Cit de placute sunt aceste flori de toamna! Imi plac foarte mult!
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  27. Melly, o seara frumoasa si un sfirsit de saptamina reusit ! Ma bucur, ca imi scrii !

    RăspundețiȘtergere
  28. Thanks for this beautiful colors. Fantastic.
    Nice weekend
    Marijke

    RăspundețiȘtergere
  29. superbe poze ! nici la noi nu a plouat din august :-(((

    RăspundețiȘtergere
  30. Takáto krása je ešte stále aktuálna v gréckej záhrade? U nás by som už asi nenašla také nádherné kvety, iba tie, čo kvitnú na mojom balkóne :-) Pred rokom som aj ja ešte posledný novembrový deň mala na blogu rozkvitnuté kvety, ale tento rok je to všetko iné. Včera začali u nás v meste vianočné trhy.
    Prajem ti príjemný víkend!

    RăspundețiȘtergere
  31. Pacat ,ca nu poti sa vezi si crizantemele mari mov albe si galbene. Le-am taiat inainte de inghet.si stau in coridor unde este mai racoare.Radacinile le-am acoperit,cu frunze uscate fiindca sunt mai sensibile la inget .Va iubesc mult!!!

    RăspundețiȘtergere
  32. Marijke, I am so lucky, my garden is green in the winter ... But I miss the rain.
    Thank you, my friend, for visiting my garden !
    Hugs !

    RăspundețiȘtergere
  33. Annamaria, asa o toamna nu-mi mai amintesc. In primavara o sa se vada rezultatul ... Azi e iarasi zi de udat ...

    RăspundețiȘtergere
  34. Daniela, moja zahrada je zelena v zime, ale v lete je ni taka krasna ... Mraz som tu videla len dva raz v 16 rokov.
    Vianocne trhy ? To bi som velmej chcela vidiet.
    Prajem krasny den !

    RăspundețiȘtergere
  35. Mami, bine ca le-ai pus inauntru, sa te bucuri de ele cit mai mult. Stiu, ca sint splendide si imi plac asa de mult crizantemele ... sint stilate si elegante. Vin ele si in gradina mea ...
    Te sarutam !

    RăspundețiȘtergere
  36. Ce frumos e colorata toamna la tine, Dani. Florile primesc un plus de frumos toamna, doar pentru ca stim ca acusi se duc, iar imaginea cu gazania e superba. Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  37. Dana, zilele sint mai scurte si stam mai putin pe-afara, sa ne bucuram de gradina. Dar tot ne mai intimpina cite o inflorscenta noua. Azi au inflorit doi trandafiri rosii ... deschid mereu usa de la bucatarie, sa ii vad ...
    Numai bine si zile frumoase la sfirsit de saptamina !

    RăspundețiȘtergere
  38. Ok,Dani !!!! Am notat in agenda si precis nu o sa uit. Nu am pigulit deloc la ea. Asa e soiul ei.Acum vreo 4 ani am primit si eu de la o dna. de pe forum o bucatica cit jumatate de palma. Acum e o splendoare,si mereu o pomenesc.Sa te uiti in albumul meu si pun atunci in pachet ce ai mai vrea. Imi place sa ofer din ce am.
    Duminica buna !!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  39. Gabi, multumesc mult, anticipat ! Daca nici nu trebuie rupte virfurile si e asa de frumoasa, e cu atit mai valoroasa.
    Daca eu iti pot aduce ceva in vara, cind venim in Romania, sa-mi dai de veste.
    O seara frumoasa si-o duminica perfecta !

    RăspundețiȘtergere
  40. Sarumina!!!! Sanatate sa fie ,sa ajungem cu bine pina la vara!!

    RăspundețiȘtergere
  41. Annitu, ma bucur, ca te plimbi prin gradinita.

    RăspundețiȘtergere