Wikiplayer

miercuri, 23 noiembrie 2011

Marmura








                                                 Miercurea fara cuvinte

50 de comentarii:

  1. Modele pentru desenatori. O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună DANI!
    Foarte frumoase imagini!
    Muzica ta imi place la nebunie..
    O zi de miercuri fericită îți doresc!
    Te pup și îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce superbe sunt sculpturile in marmura! Eu am tot sculpturi, dar materialul difera! ;-) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  4. detaliile fac diferenta. e atat de greu de inteles cum un material atat de dur poate modelat dupa dorinta unui sculptor! mana de geniu!

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte frumos...o zi minunata Dani !

    RăspundețiȘtergere
  6. Superbe imagini, Viaţă prinsă-n piatră... Mulţumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. arta si pasiune ghicita in spatele marmurei :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ca intr-o piesa de teatru. :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumoase imagini! Ultima este incadrata perfect :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  10. frumoase imagini...zi faina iti doresc!:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Robert, erau multe persoane in muzeu, care faceau schite dupa statui sau tablouri. Mi-as dori, sa am talentul asta ...
    Numai bine !

    RăspundețiȘtergere
  12. Elena, ascult muzica printre picaturi la birou, asa ca, aleg intotdeauna ceva ce ma relaxeaza ...
    Macar pentru un minut, doua ...
    Ma bucur, ca iti place !
    Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  13. Lolita, de la marmura, la ciocolata, intr-o clipita ...
    O miercure frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  14. Red, pentru cei ce reusesc sa modeleze marmura in felul asta, piatra e vie ...

    RăspundețiȘtergere
  15. Coco, o zi frumoasa si tie ! Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  16. Mona, da, viata inmarmurita ! Erosul m-a fascinat de-a dreptul ...

    RăspundețiȘtergere
  17. Rokssana, n-am vazut nici o sutime, din ce era acolo ... dar fotografiile au pastrat o farima de perfectiune ...

    RăspundețiȘtergere
  18. Cristi, teatrul artei si al istoriei ...
    O zi minunata !

    RăspundețiȘtergere
  19. Diverse, poza cu cale am adaugat-o in ultimul moment, pentru culoare.
    E o curte interioara, cu o mica fintina, imediat dupa galeria statuilor si-mi amintesc, cum am privit verdele, dupa atita marmura ...
    Numai bine !

    RăspundețiȘtergere
  20. Oh I wish I know the legend or myth for each statue. Like the last photo!

    RăspundețiȘtergere
  21. Malay-Kadazan girl, the stone and the plants are always beautiful together ...
    I love the myths and the fairy tales too.
    Have a nice day !

    RăspundețiȘtergere
  22. Timpul înmărmurit ...
    Mi-au plăcut mult imaginile!

    RăspundețiȘtergere
  23. Doru, timpul inmarmurit instantaneu ...

    RăspundețiȘtergere
  24. Cât talent trebuie să dai viață pietrei!
    Sunt plin de admirație pentru artiștii aceștia !

    RăspundețiȘtergere
  25. Minunate sculpturile.Si calele sunt tare frumoasa.Am si eu una si nu mai pot de dragul ei.O seara calduroasa si linistita iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  26. Si eu am vizitat Vaticanul! Chiar mi-a placut! Cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  27. ieri seara am intrat pe blogul tau dar nu am gasit casuta pentru comentarii, la acest post...
    Impresionant de frumoase fotografiile tale! ai reusit sa captezi cele mai frumoase pozitii. Iar florile din final, sunt ca... frisca la cafea! superbe! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  28. Adevărate lucrări de artă, nu ai ce spune, poţi dar să le admiri...

    RăspundețiȘtergere
  29. Pozele prezentate sunt superb realizate in cadre desavarsite,felicitari!
    Sculpturi care m-au impresionat prin frumusete reale opere de arta.

    RăspundețiȘtergere
  30. si eu am incercat sa comentez aseara si nu am reusit...

    marmura...pare rece dar nu e...este de fapt calda,vie...

    RăspundețiȘtergere
  31. Frumusetea este importanta pentru oameni. Se spune inca din antichitate ca omul este sensibil la frumusete, ca proportiile ideale au asupra lui un efect hipnotic si creaza neconditionat o stare de beatitudine, de multumire.
    Fotografiile sunt intr-adevar foarte reusite.

    RăspundețiȘtergere
  32. Am intrat si eu asera. E posibil sa fi dat blogspotul o eroare. Am patit si eu la unul din articolele mele. Cand am realizat de ce nu comenta nimeni era deja prea tarziu. Se mai intampla.
    Important e ca m revenit fiecare si am putut sa ne bucuram de fotografiile tale. Multumesc. Noapte linistita.

    RăspundețiȘtergere
  33. Tu1074, arta antica ... sintem norocosi, ca a ajuns pina la noi. Atitea statui au fost distruse ...

    RăspundețiȘtergere
  34. DiaMar, ma bucur, ca ti-au placut !
    Calele se inmultesc usor. Daca e ca cea din poza, ii place undeva linga apa ...
    Numai bine !

    RăspundețiȘtergere
  35. Aniela, am iesit de acolo ametita, cu mintea mustind de imagini ... si m-as mai duce ... Multumesc, de vizita.
    Iti urez, zile frumoase, de sfirsit de noiembrie !

    RăspundețiȘtergere
  36. Carmen, s-a intimplat, sa aleg o optiune gresita la comentarii, inainte sa postez. Mi-am dat seama in dimineata urmatoare si am corectat. Scuzele mele ! Eram cam adormita ...
    Ma bucur, ca ai revenit ! Multumesc !!!
    Calele le-am intilnit frecvent in Italia, pe linga fintini. Tufe enorme, pline de flori albe ...
    O imbratisare si multe salutari din Grecia !

    RăspundețiȘtergere
  37. Max, mi-as fi dorit sa le ating ... pareau asa de matasoase ...

    RăspundețiȘtergere
  38. Iulisa, multumesc ! Sint printre fotografiile mele favorite din concediul la Roma.
    O seara frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  39. Pandhora, ma bucur, ca nu te-ai descurajat si ai revenit sa comentezi. Multumesc !
    Asa simt si eu, mesterii le-au daruit viata dincolo de raceala pietrei ...

    RăspundețiȘtergere
  40. Sorin, cum sa nu admiri perfectiunea ... Imi plac si picturile, dar in fata statuilor antice, ma trec fiorii ...

    RăspundețiȘtergere
  41. Tu26dor, multumesc ! De ce sa fie tirziu ? Ma bucur, ca statuile au placut si ati revenit toti cei ati gasit fereastra comentariilor inchise duminica seara.
    De data asta n-a fost vina serverului, ci a mea.
    Numai bine !

    RăspundețiȘtergere
  42. Costin, e mare lucru, ca e voie sa fotografiezi in muzeu, chiar fara flash.
    Arta si grandoare. Se simte puterea pontificala ...

    RăspundețiȘtergere
  43. Dani, gorgeous statues very well photographed! Would wish I could have one of those in my own garden, but I guess this will stay a dream! Thanks for sharing!
    Christina

    RăspundețiȘtergere
  44. Christina, those are only for popes and cardinals ... Glad you liked the photos !

    RăspundețiȘtergere
  45. Nechcela som nechať moju návštevu bez slov. Pekné obrázky, ale hlavne hudba. Tvoj blog mám často otvorený dlhé hodiny len kvôli nej. Prajem ti krásny deň!

    RăspundețiȘtergere
  46. Daniela, dakujem !!!
    To sa tesim, ze sa ti hudba paci. Prajem prijemny vikend !!!

    RăspundețiȘtergere